مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

با بررسی کامل روش‌های مهاجرت به کشور کانادا متوجه می‌شویم که راه‌هایی هم برای دریافت اقامت بدون مدرک زبان وجود دارد. اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان قطعاً سخت‌تر از دریافت اقامت با ارائه این مدرک است و مسلماً شانس افرادی که دارای مدرک زبان معتبر با نمره عالی هستند برای اخذ ویزا و اقامت، بیشتر است. اما همچنان برخی از راهکارهای دریافت ویزای کاری و سرمایه‌گذاری مانند ICT هستند که بدون نیاز به مدرک زبان هم امکان دریافت اقامت را به شما می‌دهند. اخذ ویزای توریستی کانادا یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت دائم کانادا است. ویزای خود اشتغالی کانادا که به عنوان ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز شناخته می‌شود، این امکان را برای فرد متقاضی فراهم می‌کند تا در ابتدای ورود خود به کانادا اقامت دائم را اخذ نماید. متقاضیان واجد شرایط در این روش باید حداقل 2 سال سابقه کاری حرفه‌ای و مرتبط داشته باشند.

تحصیل برخی دیگر از رشته‌ها ممکن است با توانایی‌های شما سازگار نباشند. پس از این که توانستید مدرک زبان خود را با نمره مطلوب دریافت کنید، باید مدارک تحصیلی مقطع قبلی خود را نیز آماده کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید در مقطع ارشد ویزای تحصیلی بگیرید، باید مدرک کارشناسی خود را آماده کنید. طبق قوانین کشور ایران، برخی از دانشجویان نمی‌توانند تا یک دوره زمانی خاص، اصل مدرک خود را به دست بیاورند و یا با آن به خارج از ایران سفر کنند.

انواع راه های مهاجرت به کانادا

با توجه به این قانون، هر نوزادی که در کانادا به دنیا بیاید قطعا تابعیت این کشور را دریافت می کند. برای بررسی شرایط باید با مشاغل طبقه بندی شده کانادا و نیز لیست مشاغلی که مورد نیاز این کشور است، آشنا باشید. حتما می دانید که طی کردن مسیرهای مهاجرت به کانادا هرگز کار ساده ای نیست.

سوالات پر تکرار مهاجرت به کانادا

دعوت نامه کارفرما یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری این کشور است. موارد زیر دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کشور کانادا است. شاید یکی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در کانادا را بتوان عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و همچنین کوتاه بودن روند بررسی پرونده مهاجرتی ذکر کرد. پس از راه اندازی کسب و کار جدید در قالب یک مجله خبری مهاجرت شرکت تجاری و اجرای طرح تجاری در صورتی که این طرح تجاری با سود دهی همراه باشد، متقاضی می تواند با دارا بودن شرایط اخذ اقامت دائم کانادا برای اخذ این مجوز اقامت دائم اقدام کند. اما متقاضی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و اخذ پذیرش از بیشتر دانشگاه های کانادا باید دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 به بالا، تافل و یا مدارک زبان مورد تایید باشد.

زمان بررسی درخواست‌هایی که از طریق اکسپرس اینتری ارائه می‌شوند، ۶ ماه است. اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای معتبر کانادایی داشته باشید، سریع‌تر به اقامت دائم دست پیدا می‌کنید. برای فرزندان بین ۶ تا ۱۸ سال خود می‌توانید از مدارس کانادایی پذیرش تحصیلی و سپس از اداره مهاجرت کانادا برای آن‌ها ویزای دانش آموزی کانادا بگیرید.

  • این امکان وجود دارد که والدین بتوانند از طریق تولد فرزند هنگامی که آن کودک به سن 18 سالگی رسیده است اقامت کانادا را دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم توسط والدین آنها حمایت می شود.
  • روند مهاجرت به کشور کانادا ممکن است گاهی تا چند سال طول بکشد که خالی از چالش ها و مشکلات متعدد در مسیر مهاجرتی نیست.
  • این مجموعه تحت نظر وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز فعال میباشد و کاملا به صورت حقوقی و شرکتی اداره میشود.
  • مهاجرت به کشور کانادا در سال های اخیر شتاب روز افزونی به خود گرفته است .
  • علاوه بر این شرایط برخورداری از بورسیه ها و اسکالرشیپ های تحصیلی برای متقاضیان واجد شرایط فراهم است.
  • در این روش مهاجرت به کانادا اگر شما صاحب یک استارت‌ آپ نوآورانه هستید و می‌خواهید در محیطی تعاملی‌تر و خلاقانه‌تر از نظر ساختار اقتصادی و اشتغال مانند کشور کانادا به ادامه کار خود بپردازید، این روش مناسب شماست.

، کوآپ (Co-op) است که به کمک آن می‌توانید در کانادا تحصیل کرده و هم‌زمان کار کنید. ساسکاچوان جزء مناطق خوش آب‌وهوای کانادا است و دارای خاک حاصل‌خیز است و مشاغلی که مرتبط با طبیعت مانند کشاورزی و دام‌پروری هستند از اهمیت زیادی در این استان برخوردارند. بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از مدت زمان ملحق شدن همراهان به شما با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این‌ها، کانادا عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نیز هست که قوی‌ترین سازمان بین‌المللی تصمیم گیرنده اقتصادی دنیا محسوب می‌شود. همه‌ی این موارد نشان از وجود یک زیرساخت مناسب برای ساخت یک زندگی عالی است و مهاجران نیز می‌توانند در این کشور زندگی مدنظر خود را از نو بسازند.

شرایط ثبت شرکت در کانادا