مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

شما می توانید با اخذ ویزا به کشور کانادا رفته و به دنبال کار بگردید. اما روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، سرمایه گذاری می باشد در صورتی که توانایی مالی را داشته باشید. بله امتیازات قابل محاسبه در مورد ویزای کانادا در مجله خبری مهاجرت سایت سفارت این کشور آمده است و می توانید بر اساس جداول موجود، امتیازات را محاسبه نمایید. شما در صورتی که برای 5 سال متوالی در این کشور اقامت موقت را داشته باشید، در نهایت موفق خواهید شد تا اقامت دائم را نیز اخذ کنید.

این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل، بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد که در رنکینگ دانشگاه های برتر جهان جایگاه ویژه ای دارند و بین دانشجویان بین المللی از محبوبیت زیادی برخوردارند. مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان بوده و با توجه به پرونده تان مهاجرتی آسان و بی دغدغه را برایتان رقم خواهند زد . همچنین می توانید از بخش دیدگاه ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید . مطالعه عنوان قیمت خانه برای زندگی در کانادا نیز می تواند شما را با یکی از چالش های پیش رو در این کشور آشنا سازد ، مطالعه آن را از دست ندهید.

اعضای تیم ای ویزا با آگاهی و اطلاعات دقیق همواره تلاش کرده است در مقالات خود از اطلاعات درست استفاده کند و مسیر رسیدن به کانادا را برای متقاضی هموار کند. برای هر یک از روش های مهاجرت شرایط خاصی مورد نیاز است اما به طور کلی شما باید برای مهاجرت به کانادا از هر طریقی واجد شرایط خاصی باشید. یکی از فاکتور های حائز اهمیت در بحث مهاجرت به کانادا سن شخص متقاضی است. حساس ترین روش به سن شخص متقاضی در کانادا، روش تحصیلی است، در این روش برای هر مقطع محدودیت سنی مطرح است و هرچه از دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد شانس بیشتری برای اخذ پذیرش خواهید داشت. برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور، انواع ویزاهای مختلفی وجود دارند که می‌توانید با توجه به شرایط و دلیل مهاجرتتان، یکی از آنها را نموده و در نهایت اقامت کانادا را دریافت کنید.

مرحله دوم امتیازبندی اکسپرس اینتری

همچنین این افراد برای اسپانسرشیپ والدین خود لازم است تا ضمن تامین نیازهای والدین، از تمکن مالی جهت حمایت از والدین خود نیز برخوردار باشند. همچنین برای مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، ملزم به ارائه رزومه تحصیل و ریزنمرات خود خواهند بود. مبلغ ۱.۲ میلیون دلار را در بنگاهی تأییدشده توسط دولت، برای ۵ سال و بدون سود سرمایه‌گذاری کنید.

  • خرید بیزنس می تواند در زیرمجموعه روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا استفاده گردد یا مانند ثبت شرکت باعث ویزای کاری گردد.
  • اینها تنها ویژگی‌های کلی هستند و موارد بسیار دیگر هم وجود دارد که در مهاجرت به کانادا نقش اساسی دارند.
  • از مهم ترین شرایط کارآفرینی در کانادا دارا بودن سوابق کاری حرفه ای، دارا بودن تمکن مالی کافی و دارا بودن ایده و طرح تجاری نوآورانه را نام برد.
  • دعوت نامه کارفرما یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری این کشور است.
  • شما برای ورود به کانادا همراه با ویزای کاری، باید از کارفرمایی در یکی از استان های این کشور جاب آفر دریافت کرده باشید.
  • مهاجرت به هر کشور جهان و بر اساس هر روش یک فرآیند طولانی و با وجود مشکلات و دشواری های مختلف از اولین مرحله اقدام تا مراحل نهایی می باشد.

معیارهایی دارد که شخص متقاضی از مجموع آنها امتیازی را کسب می‌کند و وضعیت آن سنجیده می‌شود. وجود قوانین سخت گیرانه در مقابل نژادپرستی و همچنین حمایت از حقوق برابر باعث شده که اقوام، و نژادهای مختلف در این کشور با آرامش و صلح در کنار یکدیگر زندگی کنند. اما یقین داریم به زودی جان می‌گیرد و بزرگ می‌شود و تبدیل می‌شود به بزرگترین پلتفرم مهاجرت در سراسر دنیا. ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه.

امتیاز مهاجرت به کانادا