تمام راه های مهاجرت به کانادااخذ اقامت کانادا تضمینی-کمک مهاجرت

با ایجاد و شروع پروسه مهاجرتی از طریق برنامه اکسپرس انتری Express Entry استان های کانادا و یا برنامه PEQ استان کبک کانادا ، که بسیار مورد علاقه قرار گرفته دریچه مهاجرت تازه ایی به سوی این کشور گشوده شده که تا کنون بسیار پرطرفدار بوده است . همچنین برنامه های مهاجرتی جدید نظیر اقامت کانادا از طریق تحصیل در حوزه استان های آتلانتیک، مسیر ویزای کار برای رانندگان تریلر و تحصیل در مدارس کانادا تنها برخی از مسیرهای متعدد مهاجرت به کانادا است. مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی تنها روش مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها نمی باشد. متقاضیان افغانی می توانند از طریق تحصیلی، کاری، روابط خویشاوندی، برنامه های نیروی متخصص، برنامه های استانی و یا اخذ ویزای استارت آپ کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

  • بعضی از استان‌های کانادا، برنامه تجاری ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران دارند.
  • یکی از کشورهایی که شرایط بی نظیری برای زندگی کردن دارد بی شک کشور کانادا می باشد.
  • این روش مهاجرت به کانادا زیر نظر سیستم های مهاجرتی استانی و نیز دولت فدرال پیش می رود.
  • بر همین اساس می توانید گزینه مد نظر را انتخاب نموده و با مشاورین ما گفت و گو نمایید.
به جز موارد استثنایی ، پناهندگی روش مناسبی نیست و هیچ یک از وکلا و مشاوران مهاجرت این روش را توصیه نمی کنند. با توجه به خطرات ، مشکلات و مشکلات پناهندگی و مدت زمان رسیدگی به پرونده ، این یکی از آخرین راه های مهاجرت است. موسسه ما این روش را پیشنهاد نمیکنند اما میتوانید مشاوره ای در این زمینه و زمینه های دیگر با از داشته باشید.

متقاضیان با قصد مهاجرت به کانادا از طریق دارا بودن شرایط تولد فرزند در کانادا باید بدانند که اخذ مجوز شهروندی کانادا برای کودک آن ها از طریق تولد در این کشور برای آن ها اهداف اقامتی و شهروندی کانادا را در پی ندارد. متقاضیان با دارا بودن شرایط کارآفرینی در کانادا از زیر مجموعه شرایط سرمایه گذاری در کانادا می توانند در مشاغلی غیر از مشاغل در حوزه های کارگزاری املاک، خرید و فروش ضایعات و مشاور املاک مشغول فعالیت کارآفرینی شوند. علاوه بر این مشاغل در حوزه کارگزاری، خشکشویی اتوماتیک، دست دوم فروشی، کارواش اتوماتیک اتومبیل، اعطای وام و پول و یا کارآفرینی در حوزه مشاغل خانگی از جمله مشاغل کارآفرینی در کانادا محسوب نمی شود. متقاضی باید با ارائه مدارک لازم ثابت کند که این ازدواج بر اساس علاقه متقابل و با هدف ازدواج واقعی انجام شده است و قصد ازدواج دروغین برای اخذ اقامت کانادا را ندارد. به عنوان یک نیروی کار ماهر یا حرفه‌ای، گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار دارد.

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری

نیاز است که حداقل 3 سال در این کشور زندگی کنید تا پس از آن برای شهروندی اقدام نمایید. به طور کلی شش فاکتور در مورد شما مورد ارزیابی قرار می گیرد یکی از این فاکتورهای امتیاز بندی سن شما است و همچینن سابقه کار و میزان تحصیلات بررسی می شود. علاوه بر آن داشتن پیشنهاد شغلی مناسب، تسلط در زبان های فرانسوی و انگلیسی و میزان انطباق پذیری هم مهم است.

مجله خبری مهاجرت از شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هر فرد باید نسبت به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خود کم ریسک‌ترین و بهترین روش مهاجرتی را برای خود انتخاب کند. بهترین روش مهاجرت به کانادا، روشی است که مطابق با شرایط شما باشد. از‌این‌رو، مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا، راه درست را برای شما روشن خواهد کرد. آگاهی از گزینه‌های قابل دسترس، می‌تواند شانس موفقیت متقاضیان را در این فرآیند افزایش داده و از رد صلاحیت یا تاخیر در ارزیابی نامه درخواست آن‌ها جلوگیری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تضمینی کانادا، می‌توانید با مشاوران مجرب و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی ایران کانادا تماس بگیرید. علاوه بر هزینه‌های بررسی پرونده، دیگر هزینه‎‌های لازم برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

کار در کانادا با ویزای تحصیلی

در طول 5 سال گذشته حداقل دو سال سابقه کار مستمر و تمام وقت یا معادل آن را در رشته‌های مهارتی اعلام شده داشته باشند. جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.

مهاجرت از طریق استارت آپ

با وجود تمام نکاتی که در مورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا گفته شد، تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است و شما هستید که باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید کانادا می‌تواند خانه دوم شما باشد یا خیر. با این همه آیا اخذ اقامت کانادا و زندگی در این کشور برای شما مناسب است یا خیر؟ این مقاله را درمورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا دنبال کنید تا بتوانید تصمیم‌گیری درستی انجام دهید. با دانستن تمامی مزایا و معایب مهاجرت به این کشور و زندگی در کانادا، می‌توانید درمورد اینکه آیا کانادا ارزش مشکلات و سختی‌های مهاجرت را دارد یا خیر، نتیجه‌گیری درستی انجام دهید. بهتر است برای مهاجرت به کانادا از روش اکسپری اینتری و یا تحصیلی اقدام نمایید. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا چه از طریق وکیل مهاجرتی و چه از طریق خودشان باید مدارک لازم را به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا ارسال کنند. متقاضیان از طریق آدرس ایمیل اداره مهاجرت کشور کانادا به نشانی و می توانند پروفایل شخصی خود را در این سایت ایجاد کنند و مدارک لازم را برای مهاجرت به کشور کانادا ارسال کنند.