مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-کمک مهاجرت

مشاوران پارسی کانادا از بدو ورود کلاینت تا عقد قرارداد و حتی ورود به کشور مقصد تمامی مراحل و وضعیت پرونده یک کلاینت را به صورت شبانه‌روزی، پیگیری می‌کنند. این ویزا چند بار ورود است و با هر بار ورود به کانادا می‌توانید تا 6 ماه در این کشور بمانید. سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند. در ادامه روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کنی. برنامه مهاجرتی ساسکاچوان یک برنامه مهاجرتی به کانادا است که به این استان امکان می‌دهد تا از بین متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان نامزد بگیرد. این برنامه به شرکت‌های کانادایی این امکان را می‌دهد که نیروهای کار خارجی را که قبلاً در شرکت استخدام شده‌اند به منظور جبران جایگاه‌های شغلی خاص یا انتقال دانش تخصصی به نیروی کار کانادایی استخدام کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق کار، یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا است که با صرف هزینه کم با داشتن تخصص، دانش زبان انگلیسی و تجربه کار می‌توان اقامت این کشور را گرفت. آن‌ها می‌توانند با ورود به سیستم نمره‌دهی اکسپرس اینتری، اقامت کانادا را دریافت کنند. نیروی کار متخصص به تقویت بازار کار و رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کند. کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و زندگی است. اما متقاضیان برای مهاجرت به کانادا باید دارای شرایط لازم و کافی باشند. از مهم ترین شرایط عمومی مهاجرت به کانادا برای همه روش های مهاجرتی تسلط به زبان انگلیسی و یا دارا بودن مدرک زبان انگلیسی معتبر است.

همسر شما باید برای اقامت دائم در Case Processing Center در کانادا درخواست کند و همچنین باید یک درخواست نامه برای حمایت از او در همان زمان ارائه دهید. در نظر داشته باشید که هر متقاضی اقامت دائم در کانادا باید تحت بررسی های پزشکی و سابقه کیفری اقدام کند. اگر آنها این آزمایش ها را تحویل ندهند، آنها مجاز به ورود به کانادا نخواهند شد. شما باید با حمایت همسر کانادایی خود وارد این کشور شوید و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کنید. هدف اصلی این سیستم صدور اقامت دائم برای کارگران ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

مهم‌ترین شرط موفقیت در هر دو روش استارتاپ و کار آفرینی، ارائه یک بیزینس پلن قوی است. مهاجرت به کانادا از سال 2015 به بعد تحت سیستمی به نام اکسپرس اینتری کانادا انجام می گیرد که در واقع یک سیستم جامع دسته بندی و انتخابی برای مهاجرت به کانادا بر اساس امتیاز محسوب می شود. برای ورود به این سیستم هر دوره یا هرماه یک حداقل امتیاز تعیین می شود که متقاضیان در صورت کسب آن می توانند وارد سیستم اکسپرس اینتری و سپس مرحله دوم شوند و هرچه امتیاز بالاتر باشد احتمال قبول شدن پرونده و اخذ اقامت کانادا بیشتر می شود. به طور کلی متقاضیانی که دارای امتیاز بالای 400 هستند از شانس بالاتری برای دریافت اقامت کانادا برخوردارند.

مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی

فرد حامی باید به سن قانونی ۱۸ سال رسیده باشد و شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم داشته باشد. همچنین باید از عهده هزینه‌‌های مالی و تأمین نیازهای اولیه فرد مورد‌حمایت، از جمله محل اقامت، خوراک و لباس او برآید. کشور کانادا از جمله کشورهایی است که از قانون تابعیت از اصل خاک را پیروی می‌کند. زیرا کودک آن‌ها بعد از متولد شدن در این کشور، اقامت دائمی کانادا را دریافت می‌کند. ولی لازم به ذکر است که کودک تا سن ۱۸ سالگی، امکان ایفای نقش اسپانسر و حامی والدین خود را نخواهد داشت. افراد متقاضی مجله خبری مهاجرت با سن بالای ۳۷ سال، باید سابقه شغلی بالایی داشته باشند تا امکان شرکت رد برنامه مهاجرتی از طریق کار یا سرمایه‌گذاری برای آن‌ها فراهم شود.

مرحله مقدماتی قبل از درخواست ویزا

پس از این تحقیقات، احتمالا با چند دانشگاه آشنا خواهید شد که هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند. پس از آن باید در مورد دانشگاه‌های مربوطه نیز اطلاعات کسب کنید ولی هنوز تقریبا یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌ها یعنی انتخاب شهر باقی مانده است. اطلاعات و محتوای ارائه شده دراین سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته ونباید توصیه حقوقی در نظر گرفته شود.

البته توجه کنید که این زمان در همه ی موارد ثابت نیست و روند مهاجرت به کانادا ممکن است کمتر از یک سال و یا گاهی بیشتر از یک سال زمان ببرد. برای مثال ممکن است یک دانشجو در جمعا 4 یا 5 ماه پذیرش + ویزای تحصیلی خود را اخذ نماید. هزینه زندگی در هر جای دنیا متفاوت است و رقم ثابتی برای آن وجود ندارد.

تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست مهاجرت از لینک Funding Guidelines قابل دریافت است. در این قسمت ها باید دید متقاضی از 600 امتیاز چه نمره ای دریافت میکند اگر ایشان میخواهد از طرف دولت فدرال کانادا دعوتنامه دریافت کند باید در نظر بگیرد آخرین بار که دعوتنامه ها از سوی دریافت کرده چقدر بوده است. چند نکته در پاسخ به این پرسش باید در نظر گرفته شود ولی مهمترین آن بالا بودن استاندارهای آموزشی در کشور کانادا می باشد.

کانادا در زمینه جذب دانشجویان بین‌المللی، سومین جایگاه را در بین کشورهای دنیا دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این مجموعه تحت نظر وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز فعال میباشد و کاملا به صورت حقوقی و شرکتی اداره میشود. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه مهاجرتی باراد میباشد. سلام نمیشه گفت کلا استان کبک ارزانتر هست اما خب برخی شهرهای استان کبک نسبت به شهرهای مهم استان های دیگه ارزانتر هستن. در ادامه این مقاله جزییات هر دوی این روش ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

که گذراندن مراحل مختلف برای شرکت در این برنامه مهاجرت به کانادا لازم است. متقاضی باید نخست درخواست خود را در قالب پروفایلی در بانک تقاضای کبک و از طریق درگاه Arrima ثبت کند. درصورت پذیرش درخواست اولیه، متقاضی باید درخواستی در درگاه Mon projet Québec ثبت کند. برای دریافت این گواهی برپایه‌ٔ سیستم امتیازدهی کبک متقاضی باید امتیاز حداقلی را کسب کند. یا Temporary Resident Visa-TRV نوعی ویزا است که برای متقاضیانی صادر می‌شود که قصد اقامت کوتاه مدت در این کشور را دارند و نقطه مقابل ویزای اقامت دائم کانادا است.

  • شرایط مهاجرت به کشور کانادا بر اساس روش ها و برنامه های مهاجرتی متفاوت است.
  • البته باید توجه داشته باشید که در این روش شرایطی مانند سابقه کار ، وضعیت تاهل ، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد.
  • متقاضیانی که فاقد مدرک زبان می باشند، می توانند با پذیرش مشروط در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند.
  • همچنین از نظر صلاحیت‌های علمی نیز متقاضی می‌بایست در سطح خوبی باشد.