مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

شما هم می‌توانید به عنوان همراه فرزند خود ویزای توریستی همراه بگیرید و پس از ورود به کانادا تحت شرایطی ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی یا ویزای کاری تغییر دهید. در صورت داشتن پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از استان‌ها، می‌توانید در زیر گروه مهاجرت مهارتی آن استان شرکت کرده و با اقامت دائم وارد کانادا شوید. برای مثال، برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا باید از طریق یکی از برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا اقدام کنید. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید، تأسیس یا ثبت شرکت است. برنامه ثبت شرکت در کانادا (Own-operator) یک برنامه مهاجرتی است که افراد به وسیله آن مالکیت و اداره یک کسب‌وکار در کانادا برعهده می‌گیرند. متقاضیان با دارا بودن شرایط ثبت شرکت در کانادا می توانند از مزایای اخذ ویزای سرمایه گذاری این کشور برخوردار شوند.

  • بایستی رزومه کاری خود را برای مراکز ارائه دهنده خدمات شغلی ارسال کنید تا در صورت نیاز برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنند، اما در نظر داشته باشید که می توانید با گذراندن دوره های فنی در رشته مرتبط نیز ، وارد بازار کار شوید.
  • از متداول‌ترین سؤال‌های متقاضیان برای مهاجرت به کانادا این است که آیا می‌توان از طریق خانواده یا فامیلی اقامت کانادا را دریافت کرد، در پاسخ به این سوال باید گفت که روش مهاجرت از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ و خانوادگی وجود دارد.
  • برای مشاهده مشاغل موجود برای متقاضیانی که مسلط به زبان فرانسوی هستند، به صفحه جاب آفر کانادا مراجعه کنید.
  • پدر و مادر کودکی که در کانادا متولد شده است اگر دارای تابعیت کانادا نباشند، می توانند پس از رسیدن فرزندشان به 18 سالگی مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند.

به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت سه سال ساپورت مالی همسر خود را به عهده خواهد گرفت. از لحاظ جسمی سالم باشید و آزمایشات پزشکی کانادا را انجام داده باشید. این برنامه محدودیت سنی ندارد ولی هر چقدر سن شما بیشتر باشد، امتیاز کمتری دریافت خواهید کرد. وظایف شما در حرفه‌ای که کار کرده‌اید باید طبق شرح وظایف در ناک‌های شغلی کانادا باشد. این مقاله توسط، مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا نوشته شده است. می‌توانید به‌راحتی با آن‌ها در تماس باشید، از روند پیگیری پرونده مطلع شوید، به‌صورت حضوری آن‌ها را ملاقات کرده و احساس راحتی و اطمینان بیشتری در روند پُراسترس و پر چالش مهاجرت داشته باشید.

مهاجرت روستایی و استان‌های شمالی کانادا (RNIP)

نمی‌توان مبلغ خاصی را به عنوان هزینه ماهیانه زندگی در کانادا بیان کرد. هزینه زندگی به تعداد افراد خانواده، سبک زندگی، محل سکونت و بسیاری از فاکتورهای دیگر بستگی دارد. به عنوان مثال؛ هزینه زندگی یک دانشجو قطعا با هزینه زندگی فردی که با خانواده به روش کاری مهاجرت کرده، متفاوت است.

برای دریافت تابعیت و پاسپورت کانادا چقدر زمان لازم است ؟

یک مشاور یا وکیل خبره اولا باعث می شود دردسرهایتان کاهش یافته و پس از آن همه امور را با بالاترین سرعت به انجام می رساند. این کشور توسعه یافته، تعداد زیادی مهاجر را در خود جای داده است به طوری که چیزی حدود 22 درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل داده اند. با توجه به قوانین موجود و اطلاعاتی که خودتان نیز بر آن واقفید، مجله خبری مهاجرت در حال حاضر کشور آمریکا به دلیل قانون منع ورود ایرانیان، اجازه ورود را به شما نمیدهد مگر در موارد خاص که ما پیشنهاد نمی کنیم. لطفا دقیق تر بفرمایید که شرایط شما چیست و چه رشته و دانشگاهی را برای تحصیل، مد نظر دارید. در این دو صورت می توانید بهترین زمان ممکن را برای مهاجرت به کشور هدف خودتان، بدست بگیرید.

بله بهترین و سهل الوصول ترین راه برای شما، اقامت سرمایه گذاری است که کمک میکند شما و خانواده تان اقامت این کشور را بگیرید. با چند سال سابقه کار در فرودگاه و داشتن مدارک تخصصی از سازمان هواپیمایی کشوری . مورد دوم، ویزای جستجوی کار را (که در برخی کشور ها مانند آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی صدور می شود،) اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. مورد اول، درخواست کاری را از سوی یک کارفرمای کشور مقصد داشته باشید تا به پشتوانه آن بتوانید ویزای کاری را بدون ممانعت اخذ کنید. در روش کاری، بعد از دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرما، باید تمکن مالی خود را که حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار است ثابت نمایید. از مزیت های تحصیل در دانشگاه های استان های آتلانتیک کانادا امکان کار و اشتغال پس از فارغ التحصیلی، وجود طبیعت زیبا و منحصر به فرد، کیفیت آموزشی بالای دانشگاه ها و وجود فرصت های شغلی گوناگون را می توان نام برد.

باید رزومه، شرایط و فاکتورهای متنوع دیگر توسط مشاوران ما بررسی شود تا بهترین روش برای شما مشخص گردد. یکی از راه های رفتن به کانادا، اقدام از طریق اکسپرس اینتری فدرال است که از محبوب ترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور محسوب می شود. اکسپرس اینتری شامل برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر، اسکیل ترید و برنامه تجربه کار کانادایی می شود.

از معیارهای افراد واجد شرایط در این روش می‌توان به سن، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط با حرفه موردنظر اشاره کرد. علاوه بر این موارد فرد متقاضی باید تمکن مالی لازم برای مهاجرت به کانادا را نیز ارائه نماید. با استفاده از این روش فرد می‌تواند در ابتدای ورود خود برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز درخواست اقامت کند. یکی از مهم‌ترین معایب این روش طولانی بودن پروسه دریافت اقامت است. ویزای تحصیلی و کاری کانادا دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت دارند و با توجه به شرایط تحصیل و کار یکی از آن‌ها صادر می‌شوند.

ممکن است برای شما روش تحصیلی بسیار مناسب باشد، ولی برای دوست شما با شرایط شما، روش سرمایه گذاری و کارآفرینی بهترین باشد. وجود یک وکیل یا مشاور مهاجرتی می‌تواند این روند را سریع‌تر کرده و درصد موفقیت پرونده مهاجرتی را بالاتر ببرد. احتمالاً می‌دانید موارد زیادی هستند که ممکن است باعث شوند درخواست ویزای شما رد شده یا حتی تا چندین سال برای مهاجرت به کانادا ممنوع‌الورود شوید. افرادی که بالاخره توانسته‌اند به هر روشی به کانادا مهاجرت کنند در تلاش هستند که سیتیزن شیپ کانادا را اخذ کنند تا از این طریق از مزایای بی‌شمار شهروندی کانادا بهره‌مند شوند. اخذ شهروندی در کانادا منوط به دارا بودن شرایطی است که در زیر آن‌ها را معرفی کردیم.

شما می توانید از این امکانات و شرایط جدید مهاجرتی برای دریافت اقامت های دائم در این کشور پیشرفته اروپایی استفاده کنید. لذا اگر در حال تحصیل در کالج‌های خصوصی کانادا هستید توجه کنید که برای دریافت اجازه کار پس از تحصیل یا ویزای کار فارغ التحصیلی می بایستی یا زودتر نسبت به اخذ پذیرش از یک کالج دولتی یا دانشگاه (فرقی نمی کند خصوصی یا دولتی) اقدام کنید. یا پس از پایان دوره آموزشی فعلی، نسبت به ادامه تحصیل در یک دوره آموزشی دیگر اقدام نمایید. در صورتی که پاسخ اداره مهاجرت کانادا به درخواست ویزای شما مثبت باشد، باید شخصا به سفارت کانادا در آنکارا جهت الصاق ویزای تحصیلی در پاسپورت خود مراجعه کنید. همچنین آژانس‌های مسافرتی معتبر می‌توانند پیکاپ ویزا را از طرف شما انجام دهند.

در این روش شما باید از سوی یکی از کارفرما های کانادایی پیشنهاد کار داشته باشید. با ارائه این پیشنهاد کاری و سایر و مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت کشور کانادا، می توانید ویزای کاری خود را دریافت کنید. با توجه به این که این روش ها جزئیات و حساسیت های خاص خود را دارند توصیه می کنیم در این زمینه از یک وکیل مهاجرتی کانادا کمک بگیرید. ازدواج با یک شهروند کانادایی یکی دیگر از شرایط اقامت در کشور کانادا است.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا