مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

بسیاری از استان‌های کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی خود نیروهای متخصص فرانسوی زبان را استخدام می‌کنند. بیشتر این استان‌ها از طریق استخر اکسپرس انتری خود مستقیما متقاضیان خود را دعوت به اقدام برای برنامه می‌کنند و برای بعضی دیگر از استان‌ها لازم است که از طریق ارسال اظهارنامه علاقه‌مندی وارد استخر قرعه کشی متقاضیان شوید. اگر همسرتان شهروند و مقیم دائم کانادا است (چه شما در کانادا باشید و چه نباشید) از طریق ویزای اسپانسرشیپ کانادا می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا دهد. برای این منظور هم همسرتان به عنوان اسپانسر کننده و هم شما به عنوان اسپانسر شونده باید شرایط زیر را داشته باشید. می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا را داده و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند. اگر امکان اخذ جاب آفر کانادا از کارفرمایان کانادایی را داشته باشید پس از دریافت پیشنهاد کار از کارفرما می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید.

برای استفاده از این ویزا باید شرایط لازم را داشته باشید.

طبق این سیستم سن ،تحصیلات،سابقه کار ، مدرک زبان و غیره بررسی شده و در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز میتوانید اقامت دایم کانادا را گرفته و‌بعد از شرکت در دوره و ازمون های لازم ادامه تحصیل بدهید یا وارد بازار کار شوید . کانادا به دلیل در دسترس بودن فناوری و حمایت های مختلف توسط دولت ، کشوری پر فرصت است که با قوانینی ساده می توان به تجارتی موفق و پرسود در آن رسید . ثبت شرکت در کشور کانادا به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور یک فرآیند یکپارچه و ساده است که به شما امکان می دهد تا بدون داشتن شهروندی شرکت خود را در یکی از شهرهای این کشور افتتاح کنید. سلام، بله روش استارت آپ کانادا به اقامت دائم ختم میشه و مدرک تحصیلی حداقل لیسانس لازمه. افغان‌هایی که به دلیل وجود مشکلات سیاسی، مذهبی، عقیدتی و سایر مشکلات دیگر قصد مهاجرت به کانادا را دارند. می‌توانند به دفتر کمیسیون عالی پناهندگان مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

بعضی روش ها برای مجله خبری مهاجرت وجود دارد که از طریق آن ها می توانید همراه با خانواده مهاجرت نمایید. مثلا یکی از مهم ترین تفاوت ها در تعیین آن دسته از افرادی است که می توانند از این طریق اقدام کنند. برای انجام این تعهدات اقامتی، باید حداقل به مدت 730 روز (2 سال) در هر دوره 5 ساله در کانادا حضور فیزیکی داشته باشید. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به گذشته شما در 5 سال گذشته در کانادا نگاه می‌کند. سایر برنامه‌های فدرال از جمله برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک نیز وجود دارند و شما می‌توانید به یکی از استان‌های اقیانوس اطلس (نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک یا نوا اسکوشیا) مهاجرت کنید.

مهاجرت به کانادا برای افراد موفق؛ دریافت ویزای خود‌اشتغالی برای افراد معروف

برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید علاوه بر پرداخت هزینه‌های سال اول تحصیل و زندگی خود، هزینه‌های مربوط به درخواست مجوز تحصیل، انگشت‌نگاری، معاینات پزشکی و هزینه‌های مربوط به پذیرش در دانشگاه های کانادا را پرداخت نمایند. برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه‌ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید. مشاوران ما بهترین راه برای اقامت کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می‌کنند. در پایان این روش درخواست ‌کننده و وابستگانش نیاز به انجام معاینه پزشکی و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای افراد ۱۸سال و بالاتر دارند. هزینهٔ درخواست برای متقاضی و همسر یا شریک قانونی، ۱۰۴۰ دلار کانادا و برای فرزندان ۱۵۰ دلار کانادا است. هم ‌اکنون مدت زمان لازم برای بررسی پروندهٔ متقاضی اقامت در کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال حدود ۶ ماه زمان می‌برد.

کانادا از لحاظ قوانین محیطی پیوسته درحال توسعه و رشد بوده و امنیت، آرامش و بی‌طرفی در این کشور رو به افزایش است. از آنجایی که کانادا مانند بریتانیا یا کشور همسایه خود در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لیبی و غیره به جنگ نمی‌رسد، بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند. تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو آتیه آفرینان محفوظ می باشد. مهاجرت با طرح‌های بشر دوستانه (برای پناهندگان و افرادی که از آزار و اذیت، شکنجه یا مجازات ظالمانه و غیر عادی می‌گریزند). حواستان به اهمیت زبان باشد و بهتر است در همه مراحل، روی این موضوع تمرکز کرده و به تمرین بپردازید. از مشاوره تخصصی وکلا و کارشناسان مربوطه بهره مند شوید تا با اطمینان بقیه مراحل را طی کنید.

  • اطلاعات بیشتر درباره ناک‌های شغلی را در صفحه بازار کار کانادا جستجو کنید.
  • درصورت پذیرش درخواست اولیه، متقاضی باید درخواستی در درگاه Mon projet Québec ثبت کند.
  • سلام،من کلا حدفم زندگی در کاناداست و خوب طبیعطا شامل کار در انجا هم میشه بنده استاد کار مبلمان هستم ایا میتونم از طریق این حرفه مهاجرت کنم و چگونه میتونم کارفرمایی در انجا پیدا کنم تا برایم دعوت نامه بفرستد؟ممنون میشم جواب بدین.
  • مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است.
  • به غیر از فرانسوی‌ها و بریتانیایی‌ها، تعداد قابل توجهی از مردم دیگر کشورها و نژادها نیز به کانادا انتقال داده شده‌اند.
  • متقاضیان از طریق برنامه های استانی کانادا PNP می توانند از روش های مختلف سرمایه گذاری، کاری، ثبت شرکت، خود اشتغالی، کارآفرینی و غیره به این استان ها مهاجرت کنند.