مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-کمک مهاجرت

پس به راحتی می‌توانید چند ماه قبل از زایمان به سمت کانادا پرواز کنید و فرزندتان را به دنیا بیاورید. استان بریتیش کلمبیا که در غربی‌ترین بخش کانادا قرار گرفته، بهترین شرایط آب و هوایی را در میان استان‌های کانادا از آن خود ساخته است. منابع طبیعی رکن اصلی اقتصاد این استان بوده و شهرهای ونکوور و ویکتوریا پرجمعیت‌ترین مناطق مسکونی آن به شمار می‌روند.

  • آبشار نیاگارا ، بزرگترین آبشار جهان ، هم مرز با ایالات متحده است.
  • متقاضیان با دارا بودن شرایط ویزای کار کانادا، شرایط عمومی مهاجرت به کانادا، شرایط ویزای تحصیلی کانادا و شرایط اقامت در کانادا می توانند مقدمات شرایط اخذ تابعیت کانادا را نیز مهیا کنند.
  • اگر پدر یا مادر یا هر دو والدین کودک متولد شده در خاک کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، این کودک تابعیت کانادا را دریافت می کند.

چرا که هزینه بیشتری دارند و فرد متقاضی باید شرایط مناسب برای استفاده از این روش‌ها را داشته باشد. یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری است. اما بعد از روش مهاجرت کاری، کم هزینه‌ترین روش که البته بسیار هم رایج و پرطرفدار است، روش مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌باشد. سریع ترین راه برای این که با اقامت دائم به کانادا مهاجرت کنید، برنامه اکسپرس اینتری است. با این روش شما می توانید اقامت کانادا را از طریق تخصص تان دریافت نمایید. وقتی می گوییم سرمایه گذاری، منظورمان راه های متعددی است که زیر مجموعه آن قرار می گیرد.

چرا کانادا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی شناخته می‌شود؟

ممکن است آمدن به کانادا به عنوان یک اقامت دائم یا موقت ترسناک به نظر برسد. اگر قبلاً هرگز به کانادا نرفته باشید ، ممکن است انتظار داشته باشید هنگام ورود با شرایط جدیدی روبرو شوید. خوشبختانه ، ما تعدادی راهنما برای کمک به شما در این روند جمع آوری کرده ایم.با بررسی لیست راهنماهای فرود برای استانها و مناطق خاص ، کار خود را شروع کنید یا مستقیماً به یکی از محبوب ترین صفحات مربوط به اسکان در کانادا بروید. حتی اگر استادی پرمیت شما معتبر باشد بدون ویزای تحصیلی اجازه ورود به کانادا ندارید.

با اقدام از طریق هر یک از این برنامه‌های سرمایه گذاری کانادا می‌توانید کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کنید و یا شعبه‌ای از شرکت خود را در آنجا ثبت کنید. شرط اصلی برای این کار داشتن سابقه مالکیت یا مدیریت ارشد کسب و کار و همچنین داشتن سرمایه کافی است. البته هر یک از این برنامه‌ها شرایطی دیگری هم لازم دارند که در صفحه مربوط به هر برنامه جزییات آن اشاره شده است. اگر در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا مهارت و سابقه کار دارید، می‌توانید از طریق برنامه اسکیل ترید برای مهاجرت کانادا اقدام کنید. برنامه اسکیل ترید یکی از سه برنامه اصلی اکسپرس انتری است که مبتنی بر سیستم امتیاز بندی بوده و امتیاز متقاضیان بر اساس فاکتورهایی مانند سابقه کار، میزان تحصیلات، مهارت زبان و سن و دیگر فاکتورها محاسبه می‌شود. اخذ ویزای کارآفرینی کانادا یکی دیگر از چند روش سرمایه‌گذاری در کانادا است که به واسطه آن و با داشتن شرایط مورد نیاز می‌توان اقامت کانادا را دریافت کنید.

مهاجرت استانی

استارتاپ، یکی از روش های نسبتاً ارزان و کم هزینه در حوزه سرمایه گذاری کانادا می باشد. در این روش نیاز به سرمایه زیاد ندارید و صرفاً باید تمکن مالی خود را ارائه دهید. تمکن مالی مورد نیاز برای ثبت استارتاپ در این کشور حدود دو هزار دلار می باشد. همانطور که گفتیم، چندین روش برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد و برای دریافت ویزای کانادا باید حداقل سرمایه لازم را وارد این کشور کنید. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی باید در حوزه کاری خود در سطح کشوری و یا در سطح بین المللی فعالیت داشته باشند.

قوانین شرایط تولد فرزند در کانادا

کانادا یکی از کشورهای بسیار بزرگ و توسعه یافته در سراسر جهان بوده و از نظر شرایط اقتصادی، مزایای بسیاری برای مهاجرین دارد. همین موارد موجب شده تا درخواست مجله خبری مهاجرت هر ساله افزایش یابد. همچنین باید توجه داشت که جمعیت این کشور با توجه به مساحت آن، بسیار کمتر بوده و همین امر، فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است. رفتار مردم کشور کانادا نیز بسیار دوستانه بوده و به خوبی با مهاجرین رفتار می‌کنند. هزینه درخواست ویزای توریستی مبلغی معادل 185دلار کانادا است و زمانی که متقاضی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می نماید بایستی هزینه بررسی پرونده را نیر بپردازد.

یکی از مهم‌ترین خدمات تیم ای ویزا مشاوره برای مهاجرت به کانادا از نوع مهاجرت کاری است. شما به چند روش می‌توانید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید اما در تمامی روش‌ها باید از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا درخواست ویزا نمایید. ایرانیان از روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند که برای هر شخص، این روش با توجه به شرایط خودش انتخاب می شود.