اقامت کانادا مهاجرت به کانادا با ساوجی-کمک مهاجرت

به کسانی که انتخاب می‌شوند دعوت‌نامه‌ای برای اقامت دائم ارائه می‌شود. استان‌های کانادا، برنامه‌های ویژه خود را برای پذیرش نیروی متخصص دارند. معمولا این برنامه‌ها سریع‌تر از دیگر برنامه‌های رایج مهاجرت به کانادا به نتیجه می‌رسند. درصورت پذیرش، فرد متقاضی باید درخواست دریافت اقامت دائم خود را به ادارهٔ مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کند. برنامه مهاجرتی استان‌های نوناوات و کبک با سایر برنامه‌ها متفاوت است و از برنامه‌های ویژه‌ای برای پذیرش مهاجر پیروی می‌کنند. برنامه کارآفرینی هر استان شرایط مورد نیاز مخصوص به خود دارد که با استان‌های دیگر کانادا متفاوت است.

با این حال هنگامی که تمام این مشکلات به پایان برسد، متوجه خواهید شد که ارزش سختی را داشته و از طرف دیگر اغلب متقاضیان مهاجرت به کانادا که تمام مدارکشان کامل است، فرصت زندگی، کار یا تحصیل در این کشور را بدست می آورند. با اینکه روند دریافت ویزای کانادا ممکن است سخت و خسته‌کننده باشد، اما با اینحال باعث دلسرد شدن متقاضیان مهاجرت به کانادا نخواهد شد. سلام، برای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری به کانادا، حداقل 3 سال سابقه کار لازم دارید. بله باید از طریق جاب آفر اقدام کنید چون به پیشنهاد شغلی از سمت کارفرمایی در این کشور نیاز داره.

برنامه‌های مهاجرتی وجود دارند که می‌توانید بدون داشتن جاب آفر از طریق آن‌ها اقدام کنید. برنامه‌های مهاجرتی کانادا یکی از آسان ترین و سریع ترین سیستم‌ها در دنیا می‌باشند که منجر به اقامت دائم متقاضیان می‌شوند. کانادا برای برنامه‌های مهاجرتی خود هم مدرک زبان انگلیسی و هم مدرک زبان فرانسه را می‌پذیرد. در زبان انگلیسی، مدرک آیلتس جنرال و سلپیپ جنرال قابل قبول است و در زبان فرانسه مدرک تف ، و مدرک ت س اف . مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا، با بیش از ۱۰ سال سابقه، تحصیلات کانادایی در زمینه حقوق مهاجرت، دارای کد فعالیت RCIC در انجمن CICC و همچنین عضو مشاورین قانونی دولت ساسکاچوان می‌باشند. وکلا و مشاورین قانونی اداره مهاجرت کانادا می‌توانند قانونا نامه‌ای را تهیه کنند و آن نامه را در دفاع از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

  • برنامه اسپانسرشیپ خانواده، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد همسر، فرزندان، والدین و حتی پدربزرگ و مادربزرگ تان را برای مهاجرت حمایت کنید.
  • هر چه امتیاز بالاتری کسب کنید، شانس اخذ اقامت کانادا برای شما بالاتر است.
  • ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم.
  • برای ورود به این جمععیت بایستی شایستگی لازم را برای یکی از برنامه‌های مهاجرت داشته باشید.

برنامه پناهندگی در کانادا برای افرادی که پس از ورود به کانادا درخواست پناهندگی می‌دهند. اثبات اینکه ارزش دارایی قانونی شما و همسر‌تان دست‌کم مبلغ ۹۰۰ هزار دلار کانادا است. برای اینکه کسب‌وکارتان مورد تأیید قرار بگیرد باید برخی نیازمندی‌ها را تامین کند.

سرمایه گذاری کبک

مورد دیگر برای ریجکتی ویزای تحصیلی این است که دقت کافی در ارائه اسناد مورد نظر به خرج نداده باشید. برای مثال نتوانسته‌اید به خوبی ثابت کنید که از تمکن مالی کافی برخوردار هستید. اگر تیم مشاوره دانش و آگاهی کافی از این موارد نداشته باشد، احتمال ریجکتی بسیار بالا خواهد بود. در انتخاب یک تیم مهاجرت به کانادا حتما توجه داشته باشید که وکیل یا مشاور مهاجرت شما از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا مجوز داشته باشد. دولت کانادا فعالیت افرادی را که این مجوز را ندارند قانونی نمی‌داند و در سایت رسمی مهاجرت اعلام کرده است که اگر از بی‌تجربگی و کلاهبرداری این افراد متضرر شوید، راهی برای رفع اتهام خود نخواهید داشت.

مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج‌ترین روش‌های امروزی است که میان سلبریتی‌ها هم رایج شده است. افراد می‌توانند با تولد فرزند خود در این کشور، سیتیزن کانادا شوند. در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می‌شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را به دست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند. فرد اسپانسر، مسئولیت مالی همسر یا شریک قانونی را تا ۳ سال، بعد از دریافت اقامت دائم برعهده دارد. همچنین می‌توانید از خدمات وکیل و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، عضو سازمان نظارت بر مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا ، استفاده کنید.

متقاضیان درخواست شهروندی کانادا در صورت داشتن شرایط فوق و ارائه یک سری مدارک و طی کردن مراحل می‌توانند برای شهروندی کانادا درخواست بدهند. حداقل‌نمره زبان مورد قبول هم برای روش‌های مهاجرتی مختلف، متفاوت است. صادر مجله خبری مهاجرت می‌شود که با توجه به شرایطتان می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنید. دارای روش‌های متنوعی برای نیروهای کار ماهر، کارآفرینان و صاحبان مزارع است که متقاضی برای درخواست تمامی شرایط آن را داشته باشد.

معرفی انواع روش‌های مهاجرت به کشور کانادا

توجه داشته باشید که اپلیکیشن پذیرش تحصیلی به همراه انگیزه نامه یا نامه هدف از تحصیل ، همچنین رزومه یا CV نماینده شما در کمیته پذیرش دانشگاه مورد نظر هستند و توانایی علمی و مهارتهای فنی شما براساس آنها قضاوت می شوند. ای بسا پرونده‌های پذیرش تحصیلی بسیار قوی که به دلیل عدم آماده سازی مناسب رد شده‌اند. در حالی که به لطف خدا نرخ موفقیت شرکت رادسام برای صدها پرونده پذیرش تحصیلی در مقاطع مختلف 100% می‌باشد.

اما برای ویزاهای بلندمدت به جز مدارک عمومی، مدارک دیگری نیاز دارید که البته لازم نیست نشان دهنده قصد شما برای ترک کانادا باشد. برای مثال، در ویزای کارآفرینی کانادا، ویزای استارت آپ کانادا یا ویزای خوداشتغالی کانادا شما به یک طرح تجاری دقیق یا همان بیزینس پلن نیاز دارید. این طرح باید نشان دهد که بیزینسی که قصد راه‌اندازی آن را دارید، دقیقا چیست و چه تحقیقاتی برای آن انجام داده‌اید.

موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا. () مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به همراه توضیحات تمام روش‌های مهاجرتی، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع‌تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می‌کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید.