مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

و بالاخره آخرین مرحله دریافت ویزا کانادا و حرکت به سمت زندگی جدید است. مجله خبری مهاجرت از طریق برنامه‌های نامزدی استانی یا به اختصار همان برنامه‌های استانی و با عنوان اختصاری انگلیسی PNP که مخفف Provincial Nominee Program بوده، از دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا می‌باشد. در واقع اداره مهاجرت کانادا به استان‌های مختلف کانادا اجازه داده تا بر حسب نیازمندی خود در زمینه نیروی کار، سرمایه مورد نیاز، ساخت و ساز شهری، شرایط محیط زیستی، منابع طبیعی یا ساختار جمعیتی خود و…

نکتهٔ مهم دیگر این است که بدون مدرک زبان معتبر، درخواست شما بررسی نخواهد شد. توجه داشته باشید که این آمار، تعداد کارت‌های اقامت دائم صادر شده را نشان می‌دهد. بنابراین، تعداد کل مهاجران ایرانی که با ویزاهای اقامت موقت مثل ویزای تحصیلی، به کانادا مهاجرت کرده‌اند بسیار بیشتر است. اگر در استان کبک سابقه تحصیل یا کار دارید، از طریق برنامه تجربه کبکی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. پس از تحصیل در کانادا از راه های مختلفی امکان اخذ اقامت تحصیلی کانادا وجود دارد. بهترین روش‌های مهاجرت برای ایرانیان در سال‌های اخیر، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی، اسکیل ورکر،ویزاهای سرمایه‌گذاری، جاب آفر و ویزای توریستی بوده است.

مرحله بعدی از سری مراحل اخذ پذیرش تحصیلی به کانادا انتخاب شهر است. زندگی در برخی از شهرهای کانادا برای افراد دانشجو هزینه سنگینی به همراه دارد. از شما باید با توجه به بودجه خود، شهری را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی دوران تحصیل خود را در آن پشت سر بگذارید. تولد کودک در کانادا صرفا دارای مزایای اقامتی برای فرزند است و والدین کودک نمی توانند تابعیت کانادا را از طریق تابعیت فرزند خود دریافت کنند. اما با رسیدن کودک به 18 سالگی والدین می توانند از طریق حمایت فرزندشان برای اخذ تابعیت کانادا اقدام کنند.

دفتر رسمی بزرگترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیا کانادا در ایران

نوع مدرک زبان مد نظر، با توجه به نظر دانشگاهی که قرار است در آنجا تحصیل کنید، مشخص می شود. برای مهاجرت به کانادا مثل استرالیا و نیوزیلند شرایط شما طبق یک جدول امتیاز بندی ، امتیاز داده میشود و در صورتی که امتیاز شما مطلوب این کشور باشد، ویزای شما صادر میگردد. بر خلاف تصور عموم مردم، اخذ اقامت کانادا آسان تر از بسیاری از کشور های اروپایی و استرالیا و نیوزیلند است. با سلام.من لیسانس حقوق دارم.و دارای مدرک طراحی و نقاشی هم هستم.میخواستم اگه میشه منو راهنمایی کنید در رابطه با گرفتن ویزا و مهاجرت به کانادا…. و تصمیم داریم زودتر بچه دار بشیم و فرزندمون در کانادا با بیمه پزشکی به دنیا بیاد.

هزینه مهاجرت به کانادا

در این روش شما علاوه بر تمکن مالی که حدود ۱۳۰۰ دلار است، باید سرمایه مورد نیاز برای استان های مختلف را داشته باشید. میزان سرمایه مود نیاز کارآفرینی، براساس استان انتخابی شما متفاوت می باشد. یکی از نکاتی که همه افراد درباره مهاجرت در آن توافق نظر دارند، این است که مهاجرت پروسه ای زمان بر و هزینه بر است. به همین دلیل هم مهاجران همواره به دنبال راه هایی هستند که سریعتر و در عین حال ارزان تر باشند.

بر این اساس، متقاضیان دارای مجوز یک بار ورود تنها یکبار و به مدت شش ماه قادر به اقامت در کانادا هستند؛ در حالی که متقاضیان دارای مجوز چند بار ورود قادرند تا پایان اعتبار ویزا چندین بار به صورت موقت، در این کشور اقامت نمایند. اقامت از این طریق نیز شامل روش‌های مختلفی چون ویزای توریستی، سوپر ویزا، ویزای کار در تعطیلات، ویزای تحصیلات (کمتر از ۶ ماه) می‌شود. در این برنامه براساس ویژگی‌هایی چون سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری به افراد امتیاز می‌دهند (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز). ویزای خود اشتغالی، از دیگر روش‌های مهاجرت کانادا می‌باشد که به افراد این امکان را می‌دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. البته در سال‌های اخیر به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت‌ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت با این روش برخوردار باشند.

دانشگاه مونت رویال

معیارهای انتخاب شامل تجربه، تحصیلات، سن، مهارت زبان و قابلیت وفق‌پذیری هستند. هزینهٔ درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی برای هر نفر، ۱۵۴۰ دلار و زمان بررسی درخواست ۲۴ ماه است. بهتر است برای شفافیت بیشتر دربارهٔ تجربه مرتبط به سایت مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه کنید و یا از کارشناسان مجرب ما در ایران کانادا کمک بگیرید.

برنامه پناهندگی در کانادا برای افرادی که از خارج از مرزهای کانادا درخواست پناهندگی می‌دهند. از طرف یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و شایستگی عهده‌دار شدن آن سمت را داشته باشند. تجربه‌ی زندگی عالی با احساس اینکه درآمد و حقوق با هزینه‌های زندگی، بیمه، مالیات و… برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ – ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۲۰ تماس بگیرید یا فرم انتهای صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس بگیرند. امکان تقویت و افزایش امتیاز در طول دوره‌ حضور متقاضی در pool متقاضیان را فراهم می‌کند. اطلاعات بیشتر درباره ناک‌های شغلی را در صفحه بازار کار کانادا جستجو کنید.

  • با استفاده از این روش می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید.
  • بدین ترتیب این کشور پذیرای مهاجرانی از سراسر جهان شد و در حال حاضر یکی از برترین کشورهای مهاجرپذیر در میان کشورهای توسعه‌یافته است.
  • پرونده‌ها تقریبا هر دو هفته یکبار بررسی می‌شوند و برای بهترین امتیازات دعوت‌نامه (یا ITA) ارسال می‌شود.
  • کانادا دارای ارزانترین شهریه در بین تمامی کشورهای انگلیسی زبان جهان است.

روش اول روش اکسپرس اینتری بوده و بر اساس سیستم امتیازبندی ویزا صادر می گردد. مثلا در اکسپرس اینتری شما می توانید همسر و فرزندان را به همراه داشته باشید اما برای پدر و مادر این امکان را ندارید. درخواست‌ها می‌توانند در حین زندگی در کانادا توسط مدعیان پناهندگی، همسران یا شرکای قانونی شهروندان کانادایی یا مقیم دائم و سایر افرادی که دلایل بشر دوستانه یا دلسوزانه برای حضور در کانادا دارند، ارائه شود. دلیل این امر این است که قانون اساسی کانادا مهاجرت را به عنوان یک مسئولیت مشترک بین دولت فدرال و 10 استان و 3 قلمرو کانادا تعریف می‌کند.

به دلیل این که شرایط شما اندکی پیچیدگی های حقوقی دارد؛ لازم است حتما شرایط شما مورد بررسی کارشناسان مهاجرتی حقوقی ما قرار بگیرد تا راهکار های ممکن به شما ارائه شود. خواهر شوهر به همراه همسر و فرزندانش حدود ۳۰ سال است در کانادا زندگی میکنند و شرایط مالی مناسبی دارند. در صورتی که بتوانید یک کارفرما را بیابید که برای شما دعوتنامه کاری ارسال نماید، اخذ ویزای بدون ممانعت انجام می پذیرد.