مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

لذا می‌توانید با خیالی آسوده پرونده پذیرش تحصیلی خود را با سقف کیفیت و کف قیمت به مشاورین تحصیلی حرفه‌ای ما واگذار نمایید. هزینه اجاره و خرید خانه در کشور کانادا بالا است؛ البته شرایط مسکن و محل قرار گیری آن در هزینه‌ها تاثیر دارد. طبق تحقیقات انجام شده در کشور کانادا مردم حدود 50 درصد درآمد خود را صرف اجاره خانه و هزینه برق، گاز و آب می‌کنند. هزینه اجاره مجله خبری مهاجرت آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر بین 800 تا 2000 دلار کانادا است و هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر 600 تا 1700 دلار آمریکا است. هزینه اجاره خانه برای یک خانواده 3 تا 5 نفره در مرکز شهر بین 1300 تا 3700 دلار و در حومه شهر بین 1100 تا 2800 دلار است. هزینه خرید خانه در کشور کانادا بالا است و معمولا شهروندان این کشور خرید ملک را انتخاب نمی‌کنند.

دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، زمانی برای والدین امکان‌پذیر است که آن فرزند به سنِ 18 سالگی رسیده باشد و با داشتن شرایط لازم، اسپانسر والدین خود شود. کانادا یک کشور دو زبانه است و زبان انگلیسی و فرانسوی هر دو زبان رسمی و پرکاربرد در این کشور هستند. برنامه خوداشتغالی کانادا (Self-employed) به افراد این امکان را می‌دهد تا به صورت دائمی به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کنند. برنامه‌های کارآفرینی متنوعی که توسط استان‌های کانادا طراحی شده، کارآفرینان زیادی را هرساله از اقصی نقاط جهان جذب می‌کنند. کانادا کم‌ترین فشار مالیاتی تجاری را در میان کشورهای G7 به خود اختصاص داده است. برخی از سیاست‌های مالیاتی این کشور به طور خاص به کاهش مسئولیت مالیات کسب‌وکار کمک می‌کند.

26 دانشگاه این کشور دارای رتبه‌های برتر در جهان است؛ سه دانشگاه برتر آن شامل دانشگاه تورنتو، مک‌گیل و بریتیش کلمبیا می‌شود. کشور کانادا دارای یکی از تحصیل کرده‌ترین جوامع است و حدود 60 درصد جمعیت این کشور دارای مدارک تحصیلی دانشگاه یا کالج هستند. می‌توانید با تحصیل در کشور کانادا اقامت این کشور را نیز بدست آورید. پس از اتمام تحصیل در رشته‌های مهندسی و یا تحصیل پزشکی در کانادا با یافتن شغل مورد نظر خود می‌توانید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در این کشور اقامت کنید. کانادا کشوریست پهناور و توسعه یافته که فرصت های شدنی بسیاری را در اختیار نیروی کار مهاجر قرار می دهد.

در یک دقیقه شرایط مهاجرت به کانادا را بسنجید!

در این روش با مشارکت بین دولت کانادا و دولت‌های استانی افرادی برای مهاجرت به کانادا، بسته به شرایطی که دارند انتخاب می‌شوند. احتراما” بنده 42 ساله دارای 12 سال سابقه وکالت پایه یک در اصفهان و دارای پسری 14 ساله و همسرم هم کارمند هستند با توجه به اینکه قصد اقامت در کشور کانادا جهت تحصیل فرزندم و اشتغال را دارم تقاضای راهنمائی استدعا می گردد. اداره مهاجرت کشور کانادا IRCC که تحت حمایت و نظارت وزارت مهاجرت کشور کانادا فعالیت می کند، مسئول رسیدگی به امور مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا است. اداره مهاجرت کشور کانادا IRCC با تامین منابع مالی به اجرای برنامه های آموزش زبان برای مهاجران، کمک در اسکان پناهندگان، اشتغال و مشارکت در فعالیت های اجتماعی و ارائه اطلاعات در مورد قوانین زندگی در کانادا فعالیت می کند.

از طرفی مشاوران حقوقی، با تجربه‌ای که دارند می‌توانند بهترین روش مهاجرت با شرایط خاص شما را انتخاب کنند. اگر دنبال اطلاعات کامل مهاجرت به کانادا هستید، احتمالا کمی ناامید شده باشید! بیشتر منابع و سایت‌ها در این زمینه، متعلق به موسسات مهاجرتی هستند. از آنجایی که درآمد این موسسات در ازای وکالت و مشاوره به مهاجران است، اطلاعات کامل و مفید را رایگان ارائه نمی‌دهند (که خب منطقی هم هست!). به دلیل این کمبود منبع، تصمیم گرفتیم یک مقاله همه چیز تمام از راه‌های مهاجرت به کانادا برایتان آماده کنیم. اینجا قرار است تمام جزئیات و قدم‌های لازم برای مهاجرت به کانادا را یاد بگیرید.

سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی

برای اطلاع از شرایط این برنامه می‌توانید صفحه مهاجرت به کانادا از روش PEQ را مطالعه کنید. برای زیرگروه نیروی کار متخصص و نیمه متخصص، طی ۵ سال گذشته حداقل ۱۲ ماه آن را سابقه کار در کانادا یا بیرون از کانادا داشته باشید. برای شما درخواست اقامت دائم داده و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند. دقت داشته باشید که برای انجام این پروسه باید قبل از ورود به کانادا شرایط خود را ارزیابی کرده و مسیرهای مهاجرتی مورد نظر را بررسی کرده باشید تا از هر گونه خسارت زمانی و مالی جلوگیری کنید.

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و شرایط متقاضی تعیین می‌کند کدام روش بهترین مسیر ممکن خواهد بود. از مهم‌ترین مزایای دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا به حداقل رساندن امکان ریجکتی ویزا است. اگر کار آفرین هستید، باید بتوانید ایده‌های نوآورانه و رقابتی ارائه دهید. در کنار همه اینها باید توانایی زبان داشته باشید تا بتوانید وارد ارتباط با سایر افراد شوید. اینها تنها ویژگی‌های کلی هستند و موارد بسیار دیگر هم وجود دارد که در مهاجرت به کانادا نقش اساسی دارند.

  • هنگام ارسال درخواست ، دولت کانادا اسناد مختلفی را برای تأیید تجربه کاری ، تحصیلات ، هویت و سوابق جنایی و پزشکی شما درخواست می کند ، انواع مدارک مورد نیاز به برنامه ای که برای آن درخواست می دهید بستگی دارد.
  • بله اگر شما حداقل دوسال سابقه ی کار مرتبط به عنوان یک صنعت گر، ورزشکارحرفه ای و یا کشاورز را دارید ممکن است واجدشرایط رفتن به کانادا با ویزای خوداشتغالی باشید.
  • چراکه این فرصت به شما داده می شود که چون در کانادا تحصیل کرده اید، مدتی را دنبال کار بگردید و اقامت بگیرید.
  • شهروندان می‌توانند بدون نگرانی از هزینه‌ها به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند.
  • یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق این استان های کم جمعیت با شرایط آب و هوایی خاص است.

سلام، برای مهاجرت به کانادا معمولا تا سن 35 سال ویزا به راحتی صادر میشه و مشکلی نیست؛ اما باز هم به روشی که از طریق اون اقدام میکنید بستگی داره. سلام، بله بدون در نظر گرفتن روشی که با اون قصد مهاجرت به کانادا دارین، میشه گفت مدرک آیلتس جوابگو هست؛ اما نمره اون برای روش‌های مختلف ممکنه متفاوت در نظر گرفته شده باشه. برای اینکه بتونید پاسخ سوالات خودتون رو پیدا کنید، می‌تونید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

متقاضیان می توانند از طریق وب سایت CELPIP بصورت رایگان به نمونه آزمون ها دسترسی داشته باشند. 3 آزمون و مدرک مختلف برای این که بتوانید به کانادا بروید، مورد تایید است. برای بعضی موارد لازم است در کانادا حامی یا خانواده درجه یک داشته باشید.

آیا امکان مهاجرت به کانادا همراه با اعضای خانواده وجود دارد؟