آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

این صرافی محدودیت‌های بایننس را نداشته و کاربران ایرانی را می‌پذیرد. پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید، گزینه “Deposite” را از منو بالای صفحه انتخاب کنید. مراحل ثبت نام صرافی کوکوین شباهت زیادی با ثبت نام با صرافی باینسس دارد. در ادامه به طور کامل مراحل ثبت نام را برای شما کاربران عزیز شرح خواهیم داد. آقایان Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ صرافی کوکوین را در هنگ کنگ تأسیس کردند. مقر اصلی این سایت که در آن ارز رمزنگاری شده، معامله می‌شود، در seychelles است.

صرافی MEXC + آموزش تصویری ثبت نام در صرافی مکسی

رمز انتخابی باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و کاراکترها باشد. جالب است بدانید که صرافی کوکوین دارای بیش از ۶ میلیون کاربر از ۲۰۰ کشور مختلف جهان است. اما پیشنهاد ما فقط و فقط VPS مخصوص ترید هست که در صفحه اصلی سایت هم کامل توضیح دادیم .

امنیت صرافی کوینکس Coinex

آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

برای مثال، اکثر افرادی که SHIB را در KuCoin معامله می کنند، SHIB/USDT معامله می کنند، به این معنی که در ازای کوین های Tether، کوین های Shiba Inu را می خرند یا می فروشند. KuCoin در می 2017 راه اندازی شد و در سیشل فعالیت می کند. بنیانگذاران آن سابقه خدمات مالی دارند و قبلاً روی پروژه هایی مانند iBox Pay و Ant Financial کار کرده بودند.

اگر پیش از شروع معاملات فیوچرز، حساب اصلی خود در صرافی کوکوین را با ارزهای رمزنگاری مختلف شارژ کرده باشید، در این صورت در حساب شما سپرده وجود دارد. بنابراین جهت واریز پول به اکانت فیوچرز خود در کوکوین از طریق انتقال وجه از حساب اصلی به حساب فیوچرز می توانید عمل کنید. صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ توکن بومی به نام KCS را به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم منتشر کرد. این رمز ارز توسط بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری شده اتریوم پشتیبانی می‌شوند.

با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. فرض کنیم می‌خواهیم با استفاده از تتر در صرافی کوکوین بیت کوین بخریم. بنابراین وارد مارکت‌های دلاری می‌شویم و روی جفت‌ارز بیت کوین/ تتر (BTC/USDT) می‌زنیم تا وارد صفحه معاملات تتر در ازای بیت کوین و برعکس شویم. سپس نسبت به ارز دیجیتالی که برای ترید دارید مارکت را انتخاب کنید.

کار با این پلتفرم، حتی برای افرادی که در حوزه انواع ارز دیجیتال، مبتدی محسوب می شوند، بسیار راحت است. با کمی آموزش، در کار با این پلتفرم تسلط پیدا خواهید کرد. به همین دلیل، در ادامه، نکات مهم ثبت نام در صرافی کوکوین، آورده شده است.

همچنین می توانید از آموزش متاورس آقای حامد پیروی استفاده کنید. توجه داشته باشید به دلیل وجود قوانین مالیاتی در ایالات متحده آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی از آیپی امریکا، المان و انگلیس استفاده نکنید. ترجیحا از ایپی کشورهای بی طرفی مثل سوئیس و سوئد استفاده کنید. یا مثلا زمانی که با سود کمتر میبندم حساب منو منفی نشون میده. مثلا ۹۰ دلار تو سود بودم بعد از اینکه به تارگتم خورد بجای ۹۰ دلار ۲۱ دلار سود نشون میداد. با nordvpn مشکلی نداره از طریق اپ اندرویدی kucoin وارد اکانت بشیم؟ چون چند جا شنیدم گفتن به هیچ وجه از اپ اندرویدیش استفاده نکنید.

ابتدا تیک پاپ آپ I am not a robot را بزنید، کپچا را حل کنید و روی گزینه Next بزنید. لطفاً بررسی کنید که آیا برداشت معلقی وجود دارد یا خیر. لطفاً با خدمات مشتری تماس بگیرید تا آن را برای شما بررسی کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام صرافی کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.

پس از تکمیل کادرها، در انتهای صفحه روی گزینه سبزرنگ Sign Up کلیک کنید. بیزآموز بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده دوره های آموزشی معرفی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین توسط برترین اساتید کشور می باشد. ماشین حساب سود Kucoin از یک اصل ریاضی ساده برای محاسبه ROI Kucoin استفاده می کند. قیمت تاریخی Kucoin را از پایگاه داده دریافت می کند و با قیمت فعلی Kucoin مقایسه می کند و سود یا زیان حاصل از آن را محاسبه می کند. در این حالت، زمانی که قیمت پر شده از قیمت محرک در نوسانات بازار انحراف پیدا کند، خطراتی وجود خواهد داشت.

روش هایی برای جلوگیری از فکر کردن بیش از حد هنگام معامله

قبل از اینکه به آموزش کامل صرافی کوکوین بپردازیم باید به این نکته توجه کنید، که از یک برنامه تغییر IP ثابت یا VPS استفاده نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. بالاتر هم اشاره کردیم که صرافی کوکوین مکانیزم سطح‌بندی دارد که با افزایش حجم معاملات و افزایش میزان دارایی رمزارز KCS؛ می‌توانید در سطح بالاتری از کاربری قرار بگیرید و صرافی به شما تخفیف دهد. ساخت حساب کاربری در صرافی کوکوین به احراز هویت نیاز ندارد بنابراین برای ایران که توسط اکثر صرافی‌ها تحریم شده است مناسب است. همان‌طور که در بخش آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین با موبایل و وب‌سایت توضیح دادیم، با استفاده از این کد کاربران امکان دستیابی به تخفیف معاملات را دارند.