اقامت استرالیا مهاجرت به استرالیا ️ وکلای مهاجرت بین الملل IIL-کمک مهاجرت

آب و هوای خوب و طبیعت بی‌نظیر این کشور نیز افراد را به سمت خود جذب می‌کند. کرونا در سراسر جهان تغییرات عظیمی در سبک زندگی افراد، اقتصاد، کار و … بوجود آورده است، قوانین مهاجرتی کشورها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، در این بخش از مقاله ما شما را با جدیدترین قوانین و اخبار مربوط به مهاجرت به این کشور آشنا می­کنیم. متقاضیان در ویزامعمولی و کارافرینیبایدحداقل ۶۵ امتیازرا به دست آورند. در این دو نوع ویزا داشتن نمره زبان شرط نیست ولی داشتن IELTS 5 می‌تواند امتیاز شما را بالا ببرد. سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید. با توجه به امتیازات نوع ویزای دریافتی، شما از مزایای زیادی مانند حق کار، تحصیل، بیمه درمانی و غیره برخوردار خواهید شد.

مهاجرت کاری به استرالیا

لازم به ذکر است کم هزینه ترین روش مهاجرت به استرالیا روش مهاجرت کاری از طریق دریافت پیشنهاد کاری می باشد که به تمکن مالی احتیاجی ندارد. مهاجرت کاری به استرالیا بسیار متنوع بوده و شخص متقاضی می تواند با توجه به شرایط و وضعیتش اقدام به انتخاب نوع ویزا و روش مهاجرت کاری اقدام نماید. برای اینکه بتوانید برای ویزای کاری استرالیا اپلای کنید باید یک کسب و کار (شرکت) معتبر استرالیایی اسپانسر شما بشود. این به معنی است که شرکت مورد نظر بتواند شما را به عنوان یک خارجی استخدام کند و شما هم بتوانید در حین زندگی در استرالیا آنجا کار کنید. خدمات تخصصی دریافت اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا جزء سرویس های تخصصی و همه جانبه وکلای مهاجرت ایران است. IIL به عنوان عضوی از انجمن مهاجرت استرالیا افتخار دارد هموطنان ایرانی را در کلیه مراحل اقامت استرالیا در همه انواع ویزا های استرالیایی همراهی کند.

روز ملی استرالیا

با توجه به کمبود نیروی کار و متخصص و کاهش رشد جمعیت در این کشور، متقاضیان بسیاری قصد مهاجرت به استرالیا را داشته هر ساله متقاضیان بسیاری را جذب می کند. به همین دلیل تنها در صورتی پشیمانی از مهاجرت به استرالیا به وجود می‌آید که نسبت به روش‌های مهاجرت و شرایط این کشور آگاهی کافی نداشته باشید. با ما در این مطلب همراه باشید تا شرایط مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم.

کاربین ؛ زیر نظر مستقیم وزارت کار

برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق مهارت و تخصص باید مراحل زیر طی شود. سیستم سلامت عمومی استرالیا که حتی دارندگان اقامت دائم این کشور را دربرمی‌گیرد، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و باعث شده تا هزینه‌های خدمات سلامت در این کشور به شکل قابل توجهی کم باشد. فرقی ندارد که دانش‌آموز باشید و یا دانشجو، برای سفر و تحصیل در استرالیا لازم است که برای اخذ ویزای ساب‌کلاس ۵۰۰ اقدام کنید. مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هم امکان‌پذیر است؛ البته داشتن مدرک زبان شانس شما را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد و بیشتر روش‌های مهاجرت به استرالیا به مدرک زبان احتیاج دارند.

لازم به ذکر است که دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا نسبت به کشورهای کانادا و آمریکا راحت‌تر است. به عبارتی شما قبل از ورود به استرالیا ملزم نیستید هیچ مبلغی وارد این کشور کنید. ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا یکی دیگر از روش‌های مجله خبری مهاجرت و کسب اقامت دائم این کشور است. این ویزا مختص سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که تمایل به راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور بدون ریسک را دارند.

  • همانطور که گفتیم کشور استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، شرایط رفاه اجتماعی و اقتصاد قوی که دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت قرار گرفته است.
  • ما می دانیم که اخذ اقامت یک کشور و داشتن اجازه مهاجرت به یک کشور تنها 30% از کل کارهایی می باشد که در ارتباط با مهاجرت انجام می گردد.
  • اما در این راستا توجه فرمایید که در این روش برای استرالیا به طور کلی حوزه‌های معاملات املاک و مسکن و یا خرید بنگاه‌های اقتصادی و نمایندگی‌های آن‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری معتبر شناخته نشده و نمی‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم این کشور گردد.
  • اگر شما یک نخبه هستید و از یک مشاور سوال می‌کنید که راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا برای من چه هست؟ پاسخ به شما مهاجرت به استرا از طریق گلوبال تلنت یا دریافت ویزا استعداد درخشان استرالیااست.