اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

بهتر است بعد از انتخاب رشته و مرکز آموزشی مورد نظرتان اقدام به نگارش رزومه و انگیزه نامه بکنید. در این مرحله با توجه به ملزومات رشته ای که انتخاب کرده اید میتوانید برخی دستاوردهای کاری یا پژوهشی خود را برجسته تر نشان بدهید. فردی با سطح زبان خوب و متوسط تقریبا بین ۳ تا ۶ ماه و سطح زبان ضعیف حداقل یک سال باید وقت صرف­ کند تا به سطح مورد قبول دانشگاه ­های کانادا برسد. رسیدن به اقامت سریع و آسان برگ برنده کانادا در برابر کشورهای اروپایی و آمریکا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید. ما عملکرد و خط مشی خود را به گونه ای طراحی کرده ایم که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از تجربه ای که در طول این سالها با همکاری نزدیک با افراد و خانواده هایی که برای اولین بار به کانادا آمده است ، بهره مند شوید .

روش های غیرمستقیم

اسپانسرشیپ خانوادگی یعنی وجود خویشاوند درجه یک شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر در کانادا است که بتوانند متقاضی را از لحاظ مالی در مدت زمان اقامت در کانادا حمایت کند. متقاضی برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق حمایت مالی خویشاوندان درجه یک باید توانایی و مهارت لازم و تسلط زبانی برای شرکت در دوره های طولانی مدت آموزشی در کانادا را دارا باشد. زیرا با اخذ ویزای اسپانسرشیپ خانوادگی متقاضی باید برای کار و اشتغال در دوره های یک ساله آموزشی و یا دوره های زبان شرکت کند تا آمادگی های لازم برای ورود به بازار کار کانادا را کسب کند. ازدواج از جمله روش هایی است که افراد می توانند از طریق آن به کانادا، مهاجرت کنند. البته دریافت اقامت کانادا از این روش چندان هم آسان نیست؛ زیرا افراد بعد از ارائه مدارک هویتی و ازدواج خود باید ثابت کنند که توانایی مالی زندگی در کانادا را دارند و به کمک های اجتماعی دولت هم نیازی ندارند. پس از گذشت ۵ سال و با گذراندن امتحان تابعیت، نشان دادن توانایی زبانی و پرداخت منظم مالیات، متقاضیان می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند.

حداقل شرایط موردنیاز برای تحصیل در کانادا

البته برای مهاجرت از طرق مشابه این روش می توانید از گزینه های کار آفرینی فدرال و استانی، استارتاپ ویزا، owner operator و خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید. در صورتی که سابقه کار در کانادا را دارید از طریق برنامه تجربه کانادایی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. این برنامه بر اساس سیستم امتیازبندی است و حداکثر امتیاز آن ۱۲۰۰ است. متقاضیانی که در هر نوبت قرعه کشی این برنامه امتیاز بالاتری داشته باشند، دعوتنامه دریافت خواهند کرد. سرمایه گذاری در کانادا روش های بسیار متنوعی دارد و دولت با توجه به قوانین مهاجرت به کانادا از سرمایه گذاران و دارندگان ایده کسب و کار حمایت می کند. طبق قوانین مهاجرت به کانادا علاوه بر امکان داشتن درآمد دلاری ، می توانید به این طریق از امکان تحصیل رایگان فرزندان خود در مدارس کانادا بهره مند شوید.

  • هر یک از روش های مختلف مهاجرت به کانادا به سطح خاصی از زبان انگلیسی نیاز دارند.
  • همسری که از این طریق اقامت دائم دریافت کرده است تا ۵ سال اجازه اسپانسر شدن برای همسر دیگری را نخواهد داشت.
  • اما این موضوع که نتایج بدست آمده از کدام امتحان زبان مورد نیاز است و حداقل نمره از امتحان زبان چقدر باشد، به روش مهاجرتی مورد نظر شما بستگی دارد.
  • البته لازم به ذکر است که ویزای سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم را نیز به همراه دارد.
  • این کار از هر نظر غیرقانونی است و در صورتی که آفیسر پرونده متوجه شود (که به احتمال خیلی زیاد متوجه می شود) علاوه بر اینکه پرونده شما ریجکت خواهد شد، برای شما مدتی محرومیت نیز در نظر گرفته می شود.

در حالی که این خدمات و امکانات برای افراد لوکال و دارای تابعیت این کشور به صورت رایگان یا نیمه رایگان میباشد. توصیه میشود جهت کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر به قسمت ویزای ازدواجکانادارفته و در آنجا به مطالعه بپردازید. نکته ی بسیار مهم در مورد ویزای توریستیکانادااین مجله خبری مهاجرت است که این نوع ویزا با اینکه طولانی مدت میباشد اما به راحتی قابلیت تبدیل به ویزاهای بلند مدت و اقامتی را ندارد .البته این امری غیر ممکن نیست. البته اگر فرد از کشور مورد نظر دارای دعوتنامه ی معتبر از اقوام و دوستان خود باشد نیز شانس بالایی برای ویزا خواهد داشت.

چرا موسسه مهاجرتی زرین کانادا؟

مدرک سابقه کار، به استثنای داوطلبانی که دانشجویان بین المللی هستند که از یک موسسه معتبر پس از دوره متوسطه در آتلانتیک فارغ التحصیل شده اند. بعد از حدود دو ماه از ارسال اپلیکیشن فرم­ ها، نتایج پذیرش به افراد اعلام می­ شود که در صورت گرفتن پذیرش، هر فرد با توجه به معیارهای خود و نتایجی که از مراکز آموزشی دیگر می­ گیرد، آن را قبول یا رد می­ کند. در انتهای این مرحله یک سفر به کشور های مجاور ایران برای مصاحبه سفارت کانادا الزامی است که اقدامات دریافت ویزا و پیکاپ ویزا نیز توسط موسسه تراست انجام خواهد شد. روش های مهاجرتی که در این مقاله بررسی می گردند، به شرح زیر می باشند. برای کمک به شما در تعیین محل زندگی در کانادا ، اطلاعات زیادی در مورد هر استان و سرزمین در کانادا گردآوری کرده ایم. این اطلاعات شما را با اقتصاد ، جغرافیا ، فرهنگ ، سیاست ، سیستم های مراقبت های بهداشتی و سیستم های آموزشی هر استان و سرزمین آشنا می کند.