بهترین پادکست های فارسی برترین پادکستهای فارسی معروف و زیبا پلازا | mey

سلام،کنار این همه پادکست فارسی خوب که معرفی کردید،یادتون نره یه سری به پادکست آلبوم هم بزنید.. من هم جدیدا فید پادکست “کارنکن” رو راه انداختم و تا الان شش قسمت ازش منتشر شده (دم علی بندری گرم به خاطر پستهای آموزنده اش و کمکی که از طریق ایمیل بهم کرد). دایجست و استرینگ کست هم به نظرم کمک زیادی به ترویج علم میکنن و واقعا دمشون گرم. پادکست مترونوم تو هر اپیزود سراغ سرگذشت یه قطعه موسیقی میره. یه چیزی شبیه به پادکست کرن همه بجای تمرکز در موسیقی، درباره محتوا اون قطعه و داستان ساخته شدنش میگه.

پادکست چیروک

رادیو دیو یکی از بهترین پادکست های فارسی است که در آن از ترکیب بهترین قطعه‌های ادبی، شعر و موسیقی بهرمند می‌شویم و به پاریس، مکزیک، آرژانتین، کردستان و سایر نقاط دنیا سفر می‌کنیم. وقتی صحبت از داستان و روایت می شود، چنل بی بدون شک در لیست بهترین پادکست ها قرار می گیرد. بیش از ۷۰۵ هزار بار سابسکرایب و ۱۶.۶ میلیون شنونده دلیل کافیست که شما هم پای روایت های این پادکست بنشینید. ماجراهای روایت شده در این پادکست همه واقعی هستند و برای کسی در جایی از این دنیا اتفاق افتاده اند.

به همین دلیل، در این پادکست از موضوعات مختلفی همچون ادبیات، فلسفه، روانشناسی، اقتصاد، تاریخ، پزشکی، سینما و دیگر علوم استفاده می‌شود. مجتبی شکوری گوینده‌ی این پادکست که خود را یک معلم می‌داند با هنر قصه گویی خود، مفاهیم پیچیده و دشوار را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. مهم‌ترین شاخصه‌ی او، سادگی در گفتار و استفاده از هنر قصه‌گویی‌اش برای بیان مفاهیم دشوار است. او در هر قسمت از رادیو راه، در مورد مسئله ی خاص صحبت می کند.

همراه ما باشید!

بهترین پادکست های فارسی برترین پادکستهای فارسی معروف و زیبا پلازا | mey

این مجموعه با گویندگی مجتبی شکوری و کارگردانی صوتی محسن رحمانی در حال انتشار پادکست برای دوچرخه سواری است. امروزه بسیاری از افراد با توجه به مشکلات و مشغله‌های فراوان، امکان مطالعه و خواندن کتاب‌‌ در زمینه‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی، فرهنگی و… را ندارند. بنابراین یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای آگاهی از موضوعات مختلف، گوش‌دادن به پادکست‌ها هنگام رانندگی، آشپزی و به طور کلی اوقات فراغت است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با مفهوم پادکست و بهترین پادکست‌ فارسی آشنا کنیم.

  • گاهی اوقات مسائل و یا عواملی وجود دارند که ما را از نزدیک‌ترین افرادمان دور می‌کند، قسمت بد ماجرا آن است که ما و یا طرف مقابلمان نمی‌توانیم آن عامل جداشونده و یا دور کننده را کنار بگذاریم.
  • این موضوع تا جایی پیش رفته است که حتی برخی برنامه‌های تلویزیونی نیز محتوای برنامه‌های خود را بصورت پادکست نیز منتشر می‌کنند.
  • فضای پادکست رادیو دال مکالمه‌محور است و در هر قسمت سعی می‌کنند با گفتگویی صمیمی و پر هیجان با مهمان برنامه، تجربه‌های زندگی در کشورهای مختلف جهان و چالش‌های موجود را مورد بررسی قرار دهند.
  • سرزمین‌هایی که اغلب کمتر درباره آن‌ها صحبت کرده‌اند و ماجراهای شنیدنی در گوشه گوشه آن پنهان شده است.
  • باشد که در وبسایت‌های مختلفی منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند با عضویت در آن‌ها قسمت‌های مختلف پادکست‌های مورد علاقه‌ی خود را دریافت کنند.

میثم زرگر پور و امید اخوان که پادکست 10 صبح را تولید و منتشر می‌کنند، دوستان صمیمی و قدیمی یکدیگر هستند، آن‌ها تلاش می‌کنند که در هر یک از اپیزودها گفتگویی کاملاً دوستانه و بداهه اما مفید داشته باشند. کتاب‌‌هایی مانند اثر مرکب، چرا ملت‌‌ها شکست می‌‌خورند؟ و… کتاب‌‌هایی است که در رادیو راه به شما معرفی می‌‌شود. به گفته خود آریا واحدی ایده و علت شکل گیری این پادکست از شنیدن پادکست چنل بی به وجود آمد و اشتیاق تولید سین جیم را مدیون آقای علی بندری است.