خرید و قیمت کابل شارژ آیفون یا کابل لایتنینگ

آیفون های جدید کمپانی اپل از قابلیت شارژ بی سیم و یا وایرلس پشتیبانی می نماید. با این که استفاده از این تکنولوژی جالب و بدون دردسر است اما افزایش مدت زمان شارژ و در نتیجه قرارگیری موبایل برای مدت زمان طولانی تر در معرض گرما می‌توان برای باتری مشکلساز بشود. هر شارژی که بتوان موبایل شما را شارژ نماید و استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامتی باتری موبایل شما وارد نخواهد کرد و استاندارد مربوط به موبایل شما را داشت و ولتاژ مناسب را تامین نماید برای موبایل شما مناسب می باشد. توصیه خواهد شد برای افزایش طول عمر موبایل و باطری گوشی همراهتان فقط از شارژر اصلی استفاده کنید. جالب است بدانید که این رابط و کابل با تمام تلفن‌های آیفون که دارای درگاه لایتینگ هستند سازگار خواهد بود. آداپتور بدون نیاز به مبدل قادر به اتصال به پریز برق خواهد بود.

همچنین روکش سرتاسری این کابل از الیاف فشرده شده نخ و الیاف ضد گلوله کولار برای مقاومت در برابر خمش تا 2500 دور است. در قسمت کانکتورهای دارای یک نشانگر LED است که به هنگام اتصال کانکتور USB آن به یک دستگاه مجهز به این درگاه مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ روشن می‌شود. این نشانگر در مواقعی که کابل در حال شارژ دستگاه باشد، رنگآن به صورت می شود و زمانی‌که شارژ دستگاه کامل شده باشد، رنگ آن آبی خواهد شد. پشتیبانی از شارژ سریع به واسطه‌ی مرغوبیت رشته‌های سیمی این کابل از دیگر ویژگی‌های این کابل است. این کابل (سیم) شارژر بصورت کاملا انحصاری برای محصولات اپل قابل استفاده هستند.

این شارژر برای آیفون 7 و 7 پلاس طراحی شده و هم چنین قابل استفاده برای آیفون SE ، 5S، 5 ، 5C، 6 ، 6S، 6 plus، 6S plus، 7 ،7 plus ،8 ،8 plus ، X ،iPad mini و iPod touch است. آداپتور شارژر اپل درست همان شارژریست که درون بسته بندی محصولات اپل قرار می گیرد. نکته قابل توجه درباره شارژر آیفون ، پایه های شارژر می باشد که باید برای کار از مبدل استفاده شود. کابل شارژر ایفون ایکس را از فروشگاه معتبر خریداری کنید، این مجموعه امکان خرید حضوری و آنلاین را به شما می‌دهد تا با دید باتری کابل شارژ ایفون ایکس X انتخاب کنید.

کابل تبدیل USB به Lightning الدینیو مدل LS38 طول 0.3 متر

این مدل کابل، مختص آیفون می باشد و قابل استفاده برای گوشی برندهای شارژر موبایل های اندرویدی نیست. همه‌ی ما می‌دانیم که اپل به کیفیت بالای محصولاتش معروف است و همین کیفیت بالا و تکنولوژی‌های خاص این کمپانی باعث شده تا این برند خاص زبان‌زد مردم شود و خریداران برای خرید محصولات این برند خاص دست و پا بشکانند. اصولا کیفیت ساخت تمامی محصولات اپل بالا هستش و فرقی ندارد که چه محصولی از این برند معروف خریداری می‌کنید، این محصولات همگی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. اپل سعی کرده تا تمامی محصولاتش را با کیفیت بسیار بالا عرضه کنند و این کیفیت ساخت یکی از فاکتورهایی است که خریداران را به سمت خرید محصولات اپل می‌کشاند. شارژر آیفون نیز کیفیت بسیار بالایی همانند کابل آیفون دارد و قیمت شارژر آیفون نیز همانند کابل آیفون شاید کمی برایتان بالا در بیاید. بهتر است بدلیل قیمت شارژر آیفون و قیمت کابل شارژر آیفون، کمی در استفاده از آن‌ها حساسیت به خرج دهید و مراقب باشید زیرا قیمت شارژر آیفون کمی بالا بوده و شاید در ایران کمی خریدش سخت باشد.

شارژر اصلی آیفون 11 پرو مکس به همراه کابل Type-C به Lightning با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات قبل از خرید گزینه‌ی نوع درخواست را انتخاب کنید. خیلی مواقع پیش می‌آید که کابل شارژر تلفن همراه خود را گم کنید یا آن را در محل کار خود جا بگذارید. به جای اینکه نیاز باشد تا یک شارژر جدید بخرید، قرض گرفتن یک کابل سازگار از دستگاه‌های دیگر می‌تواند کارتان را راه بیندازد. حتی شما می‌توانید از کابل شارژر تلفن همراه قبلی خود که هنوز هم آن را نگه داشته‌اید استفاده کنید.

برای تولید آن از روکش بسیار باکیفیت استفاده می‌شود تا در برابر هرگونه آسیب مقاوم باشد. برند انکر برای تولید این شارژر، قابلیت ویژه‌ای را درون آن گنجانده است. به عبارتی بهتر درون این محصول چند سیم مجزا قرار گرفته که سرعت انتقال شارژ و اطلاعات این محصول را افزایش می‌دهد. همچنین طراحی آن به‌گونه‌ای است که از گره خوردگی جلوگیری می‌کند. برای تولید این کابل شارژر آیفون، اپل استانداردهای روز دنیا نیز مورد استفاده قرار گرفته تا یک محصول زیبا و باکیفیت را روانه بازار کند. با توجه به موارد عنوان شده، خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 یکی از اقدامات مهم در زمان خراب شدن نمونه قبلی است و خرید نمونه اصلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که در صورت خرید محصول فیک مشکلات زیاید برای گوشی همراه شما پیش خواهد آمد.

کابل USB-C اپل طول 1 متر | APPLE

حتی اگر از خود سیم شارژ ایفون استفاده می کنید می توانید برای بالا بردن مقاومت آن از روکش هایی که برای کابل شارژ ها استفاده می شوند و همه جا حتی در مترو هم هستند و قیمت آن چنان زیادی ندارند استفاده کنید تا طول عمر کابلتان را بالا ببرید. خرید کابل تایپ سی لایتنینگ به علت قیمت بالای گوشی های مورد استفاده از این کابل به شدت نیازمند دقت بالا می باشد. با یکبار هزینه کردن درست و انتخاب اصولی میتوانید خود را از خرید کابل و گوشی و تعویض باتری گوشی بی نیاز کنید. در فروشگاه باتری اورجینال کالا نمونه اورجینال کابل گوشی 7 به فروش میرسد؛ علاوه‌بر آن قیمت کابل شارژر آیفون 7 نیز بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر می باشد. کابل شارژ 1.2 متری TYPE-C به Lightning کینگ استار مدل K130i محصولی درجه یک و باکیفیت است که می‌توان برای چندین سال بدون کوچکترین آسیب و یا خرابی مورد استفاده قرار بگیرد. این کابل شارژر آيفون از برند کینگ استار تولید شده و برای دستگاه های iOS و دستگاه های دارای پورت Lightning مناسب می‌باشد.

وقتی از این گزینه در موقعیت غیر ضروری برای شارژ آیفون خود استفاده می نمایید مقدار شدت جریان خروجی یا ولتاژ خروجی با مقدار اصلی در وقت شارژ با برق تغییر خواهد کرد و منجر به آسیب دیدن باطری و کم شدن طول عمر مفید آن خواهد شد. Apple یک کمپانی چند ملیتی آمریکایی است که در سال 1976 توسط استیو جابز تاسیس گشت، دفتر اصلی این شرکت واقع در ایالت کالیفرنا است که تمرکز اصلی آن بر روی تولید و طراحی دستگاه های الکترونیکی (آیفون و آیپد) و همچنین لوازم جانبی اپل می باشد. موسس آن در 5 اکتبر 2011 در اثر سرطان لوزالمعده در گذشت، بعد از فوت این شخص شرکت Apple علاوه بر ادامه به فعالیت پیشرفت بسزایی نیز کرد.

خرید و قیمت کابل شارژ آیفون یا کابل لایتنینگ