درخواست پناهندگی به استرالیا از طریق دفتر UNHCR-کمک مهاجرت

در روشسرمایه‌گذاری معمولیمیزان دارایی متقاضی و شریک زندگی۲.۵ میلیون دلار استرالیادر دو سال اخیر باشد. مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا در سال 2023 توسط موسسه مهاجرتی فارس مهاجر آسان و دائمی ما در این مسیر از 0 تا 100 کنار شما هستیم. مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج برای مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج باید خانواده و یا پارتنر شما اقامت دائم این کشور را داشته باشد و شما باید ثابت کنید که رابطه شما و پارتنرتان واقعی است. برآورد هزینه های مهاجرت، از اولیه ترین دغدغه های اقدام برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت است. همانطور که از اسم این نوع ویزا پیداست، در این روش مهاجرتی فردی که اقامت داﺋم یا شهروندی استرالیا را دارد، می‌تواند نقش حامی برای ورود و دریافت اقامت سایر اعضای خانواده خود را به عهده بگیرد. از طرف دیگر، نرخ پایین بیکاری و سطح بالای درآمد در این کشور، دانش‌آموزان و دانشجویان را ترغیب می‌کند تا متقاضی تحصیل در استرالیا باشند.

  • زیر مجموعه‌های هر یک از این روش‌ها به قدری زیاد است که توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب شیوه مهاجرتی خود، حتما با بررسی کامل شرایط خود از وکلای مهاجرتی شرکت ادیسه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید.
  • به طور مثال، فرد یتیم میبایست قبلا توسط پدر خوانده و مادر خوانده خود به فرزند خواندگی قبول شده باشد و حداقل ۱۲ ماه با آنها در خارج از استرالیا زندگی کرده باشد.
  • در برنامه مدیکر می‌توانید در صورت مراجعه به پزشک متخصص، بخشی از هزینه‌های درمانی خود را از این برنامه دریافت کنید.

اگر شما به دنبال خرید خانه در استرالیا هستید، می‌توانید از وام ۴ درصدی خرید خانه در استرالیا استفاده کنید و مبلغ آن را تا ۳۰ سال تقسیط کند. شما شرایط بسیار مناسبی برای خرید خانه در استرالیا دارید و فقط نیاز به پرداخت 10% قیمت خانه را دارید مابقی را وام می‌گیرید. این ویزا مختص افراد زیر ۱۸ سال است که در خارج از استرالیا هستند و از حمایت پدر خوانده و مادرخوانده ساکن در استرالیا برخوردارند. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد.

قرار گرفتن در منطقه آب‌وهوایی مدیترانه‌ای این شهر را به یکی از محبوب‌ترین شهرهای استرالیا بدل کرده است. تفاوت اصلی این دو ویزا این است که ویزای ۴۶۲ نیازمندی‌های تحصیلی معینی دارد اما ویزای ۴۱۷ هیچ احتیاجی به ارائه مدارک تحصیلی ندارد. طول فرآیند مجله خبری مهاجرت با توجه به شیوه مهاجرتی انتخابی قابل تخمین زدن است. وضعیت جغرافیایی و آب و هوای استرالیا از دیگر مواردی است که باعث سردرگمی مهاجران می‌شود.

ویزای نخبگان مناسب چه افرادی است؟

اگر به مهاجرت به استرالیا فکر می‌کنید و می‌خواهید روش‌های ممکن برای مهاجرت به این کشور را با توجه به شرایط خود بررسی کنید، می‌توانید با ارزیابی شرایط و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ادیسه، گام اول را در این مسیر سرنوشت‌ساز و هیجان‌انگیز بردارید. سریع‌ترین و بهترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است. اما به طور کلی ویزای کارآفرینی و ویزای گلوبال تلنت استرالیا از سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است.

اما در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا، در ابتدا باید پرسید که شرایط کدام مسیر؟ ویزای کاری یا سرمایه گذاری ؟ هر مسیر شرایط خود را دارد در ادامه به آن می‌پردازیم. گروه مهاجرتی ادب ویزا با داشتن کادری مجرب از مشاورین متخصص خود و همچنین تیم و واحد اجرایی بسیار با تجربه، قدرتمند و دقیق، مشاوره‌های لازم را در مورد راه‌های مهاجرت به استرالیا برای شما متقاضیان گرامی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که در حال حاضر برای مهاجرت به استرالیا، این پروسه از طرف موسسه صرفا از طریق اخذ پذیرش تحصیلی در استرالیا انجام شده و تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی شخص متقاضی به استرالیا از لحظه‌ی تماس تا لحظه‌ی در دست گرفتن ویزا بر عهده تیم اجرایی ما خواهد بود. یکی از زمینه‌هایی که در عین برخی از شباهت‌ها، دو کشور را از یکدیگر متمایز می‌سازد، حوزه سیاست‌ها و فرآیند مهاجرتی است. اگرچه هر دو کشور انواع روش‌های مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و خانوادگی را ارائه می‌دهند، اما هر کدام شرایط و ضوابط مختلفی داشته که موجب می‌شود متقاضیان متفاوتی را به خود جذب کنند. استرالیا از کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی خدمات درمانی بهره می برند.

از سطح علمی بسیار مناسبی برخوردار می باشد به همین علت مدارک اخذ شده از آن ها در سراسر جهان معتبر است. قابل ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه ندارد و تنها یاداور شرایط سخت و پیچیده بی راهه ای چون پناهندگی می شود و با آگاهی سازی از به خطر افتادن جان و مال هموطنان سعی در پیشگیری از آن دارد. کودکانی که در استرالیا متولد می شوند، اما هویت آنان مشخص نیست (هویت والدین کودک نامعلوم باشد) به کودک تابعیت استرالیا داده می شود. این موضوع در قوانین بین الملل صدق می کند و برای جلوگیری از عدم بی هویتی افراد از این قانون استفاده می شود. شریک زندگی شما می تواند در زمان اقدام تان برای اخذ این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید.

همچنین در این راستا افراد می‌توانند در دوران نامزدی از طریق ویزای ساب کلس 309 وارد خاک استرالیا شده و به مدت 9 ماه در آن زندگی کند و سپس بعد از ازدواج در استرالیا و رسمی شدن آن، می‌توان برای ویزای همسر اقدام کرد. همانطور که گفتیم مسیرها و روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد. اگر بخواهیم این روش‌ها را باهم مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است و در نتیجه یکسان نیست. برای مثال فردی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعاً بهترین روش مهاجرتی برای او دریافت ویزای تحصیلی استرالیا خواهد بود.

مزیت‌های مهاجرت به استرالیا در یک نگاه