راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

استرالیا جزو کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی درمانی بهره می‌برند. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روشی است که به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و توصیه نمی‌شود. زیرا این روش خطرات و زیان‌های مالی و جانی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. دولت استرالیا شرایط و قوانین سختی را برای دریافت اقامت از طریق پناهندگی وضع کرده است و این‌گونه پرونده‌ها با سخت‌گیری بیشتری از طرف افسرهای عالی سازمان ملل مورد بررسی قرار می‌گیرند. به همین دلیل با وجود روش‌های قانونی و ایمن متعدد استفاده از روشی مانند پناهندگی برای دریافت اقامت این کشور منطقی و عاقلانه نیست.

ویزا نیروی کارماهر و متخصص استرالیا

به گزارش رصدخانه مهاجرتی ایرانیان، تعـداد جمعیـت ایرانی‌ها در اسـترالیا در سـال 2020 میلادی، به 74 هـزار و 322 نفر می‌رسد. طبق جدید ترین رتبه‌بندی موسسه Passport Index؛ پاسپورت استرالیا در کنار پاسپورت انگلستان، رتبه ششم قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا را در اختیار دارد. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.

  • متقاضی ویزای توریستی، باید اثبات کند که قادر است برای هر روز اقامت خود در این کشور میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا هزینه کند.
  • شرایط اقتصادی و اجتماعی استرالیا نسبت به بسیاری از کشورها و حتی کشورهای اروپایی واقعا بهتر است و جای خوبی برای زندگی است.
  • اهالی جزیره تورس به ملانزی ها معروفند و سواحل شمالی و آبهای استرالیا به طور معمول مورد استفاده ماهی گیران مناطق جنوبی آسیا قرار می گرفته است.
  • در این روش مهاجرتی اگر همسر و شریک زندگی شما دارای شهروندی استرالیا یا حداقل اقامت دائم استرالیا باشد شما می توانید برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنید.
  • اگرچه اکثر وکلای خوب مهاجرت بسیار سرشان شلوغ است اما شما می توانید با مراجعه به دفتر آنها مشاوره دریافت کنید.

ویزاهای ساب‌کلاس ۲۰۰، ۲۰۱، ۲۰۲، ۲۰۴ و ویزای بشردوستانه ۸۶۶ همگی از زیرمجموعه‌های ویزاهای پناهندگی استرالیا هستند. ویزای Working Holiday و Work And Holiday هردو ویزاهایی موقت هستند که به متقاضیان کمک می‌کنند تا بتوانند در ایام تعطیلات، در استرالیا به کار مشغول شوند. به طور کلی برای اخذ ویزای PR استرالیا حداقل به ۶۵ امتیاز نیاز دارید. طبق سرشماری سال ۲۰۲۱، آمار ایرانیان در استرالیا ۸۱ هزار و ۱۱۹ نفر است. حضور گسترده ایرانیان در این کشور باعث شده است تا مهاجرت به این کشور برای مهاجران جدید آسان‌تر شود؛ زیرا زندگی و کار در کنار این تعداد هم‌وطن اثر شوک‌های فرهنگی و روحی دور از وطن را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.

پس از اینکه اقدامات لازم جهت مسیر انتخابی خود را آماده کردید می بایست برای ویزا استرالیا درخواست دهید. برای این امر حتما وقت سفارت بگیرید و تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کنید. پس از مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه می بایست منتظر نتیجه درخواست ویزای خود باشید.

به عنوان مثال جهت مهاجرت تحصیلی به استرالیا در ابتدا باید دانشگاه مورد نظر و شهر محل تحصیل را انتخاب کرد و سپس هزینه ها را می توان بررسی نمود. یکی از روشهای دریافت اقامت استرالیا بحث اسپانسرشیپ مجله خبری مهاجرت یا همان پیوست خانواده است. در این روش مهاجرتی اگر همسر و شریک زندگی شما دارای شهروندی استرالیا یا حداقل اقامت دائم استرالیا باشد شما می توانید برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنید.

برای دستیابی به یکی از ویزاهای کاری استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشید.

قبل از اینکه بخواهیم درباره شرایط مهاجرت صحبت کنیم شاید بد نباشد ابتدا با خود استرالیا بیشتر آشنا بشویم. پس آنها افرادی در ارجحیت هستند که مهارت آنها جزء لیست مهارتهای خیلی خیلی مورد نیاز استرالیا باشد. گلدکوست یکی از ارزان‌ترین شهرهای استرالیا است و از مقاصد گردشگری اصلی استرالیا به شمار می‌رود. این شهر دومین شهر بزرگ استرالیا به شمار می‌رود و به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی استرالیا شناخته می‌شود. این شهر به نقل از اکونومیست یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای جهان است.