روش‌های مهاجرت به کانادا 2023 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا-کمک مهاجرت

پس از بررسی اطلاعات اولیه، برای طراحی بهترین مسیر مهاجری، با بیشترین مزایا و کمترین هزینه‌ها به جلسه مشاوره حظوری دعوت خواهید شد. در تمامی مصاحبه‌های سفارت از سیستم بایومتریک برای احراز هویت متقاضیان استفاده می‌شود که برای اطمینان از حضور متقاضی است. احتمال دارد برای بررسی صلاحیت اعطای ویزای کانادا به سفارت دعوت شوید و بهترین و تنها راه برای موفقیت، صداقت و آمادگی برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی است. به همین منظور مشاوران تراست جلساتی را برای توانمندسازی شما در مصاحبه سفارت تدارک خواهند دید تا بر اساس سوالات متقاضیان قبلی، بهترین عملکرد را در جلسه مصاحبه داشته باشید.

شرایط مهاجرت به کانادا

درست به دلیل اهمیت انتخاب شیوه مناسب و موفقیت در اخذ ویزای مربوط به آن است که توصیه می‌کنیم برای مشاوره اقامت کانادا حتما یک تیم قوی انتخاب کنید. مهاجرت به هر کشور جهان با صرف هزینه های فراوان و وقت و انرژی همراه است. در واقع چیزی به نام مهاجرت رایگان به کانادا یا هر کشور دیگر وجود ندارد، اما مهاجرت کم هزینه و مقرون به صرفه وجود دارد.

  • به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت سه سال ساپورت مالی همسر خود را به عهده خواهد گرفت.
  • به این ترتیب از طریق برنامه نامزدهای استانی، 800 نفر شانس این را دارند که در برنامه استان ساسکاچوان پذیرفته شوند.
  • این حقیقت برای مهاجرت سرمایه گذاری نیز صدق می کند و با توجه به تعدد راه های مهاجرت سرمایه گذاری، لازم است اطلاع کافی از قوانین مهاجرتی کانادا داشته باشید.
همانطور که گفتیم کشور کانادا به دلیل شرایط عالی، مقصد تعداد زیادی از مهاجران بین‌المللی است. این کشور روش‌های بسیاری را برای مهاجرت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که انتخاب صحیح مسیر مهاجرت به کانادا برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان مهاجرت ما در باراد اماده هستند تا با بررسی دقیق شرایط شما بهترین مسیر برای مهاجرت به کانادا را به شما پیشنهاد دهند و تا رسیدنه به نتیجه شما را همراهی کنند. یک شیوه برای اخذ ویزا کاری کانادا این است که از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنید.

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت و اقامت، وضعیت اقتصادی و به دنباله و پیروی از آن، میزان پیشرفت، رفاه، آرامش، مدرنیزه بودن، عدم وجود فقر و ناعدالتی اقتصادی، وجود فرصت برای رشد شغلی و اقتصادی و… در واقع بدین صورت است که ابتدا خدمات و پس از خدمات، حرفه‌های مربوط به تکنولوژی بزرگترین بخش ساختار اقتصادی کانادا را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل این کشور به مقصد دلخواهی برای دانشجویان حوزه فناوری و علاقه‌مندان به مشاغل در این زمینه تبدیل شده است. علاوه بر آن، سیستم بانکی این کشور از ثبات بسیار خوبی بهره‌مند بوده و از سال 1983 تاکنون به هیچ بحران بانکی و مالی دچار نشده است. به غیر از فرانسوی‌ها و بریتانیایی‌ها، تعداد قابل توجهی از مردم دیگر کشورها و نژادها نیز به کانادا انتقال داده شده‌اند.

فرم ها

در صورتی که احتمال قبولی شما با توجه به کیس‌های دیگر قابل قبول باشد، مشاورین و وکلای تراست در راستای انجام هر چه بهتر روند مهاجرتی شما دست به کار خواهند شد. استفاده از خدمات مهاجرتی تراست، روند کار را سریع‌تر و شانس پذیرش شما را افزایش خواهد داد. در این مسیر بخصوص، نیاز است که سازمان مهاجرت کانادا نسبت به سودآوری کسب و کارتان در کانادا متقاعد شود که وکلای خبره تراست، با ارائه بهترین مکاتبات، بالاترین شانس پذیرش را برای شما فراهم می‌آورند. یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت به کانادا برای تحصیل، دریافت نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی در این کشور است. همچنین، مدارکی که نشان دهنده توانایی مالی فرد متقاضی تحصیل در کانادا جهت پرداخت هزینه های تحصیلی و زندگی در این کشور باشد نیز، از دیگر شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. اگر به دنبال پیشرفت شغلی هستید و می خواهید درآمدهای قابل توجه داشته باشید، کانادا می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

حال اگر از روش اول استفاده شود، بهتر است با افرادی که قبلاً به کانادا مهاجرت کرده‌اند، مشورت کرده و یا سایت‌های مختلف را جستجو و مطالعه نمود تا سطح اطلاعاتی خود را افزایش داد. اما مشاوره برای مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کار تنها شامل این موارد نیست و انواع مختلف دیگر را هم شامل می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است، باید با مشاوران ما تماس بگیرید.

البته هزینه‌هایی برای مجله خبری مهاجرت از ترکیه وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. سفارت کشور کانادا هزینه‌هایی را برای صدور ویزای داوطلبان نیاز دارد که در زمان مراجعه باید پرداخت شود. می‌توانید این مبلغ را به صورت آنلاین نیز پرداخت کنید، اما انجام این کار به یک کارت بانکی بین المللی مثل مستر کارت نیاز دارد که شاید هر کسی این کارت را نداشته باشد. پس از اینکه مدارک خود را تکمیل کردید باید مدارک را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

شما هم می‌توانید به عنوان همراه فرزند خود ویزای توریستی همراه بگیرید و پس از ورود به کانادا تحت شرایطی ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی یا ویزای کاری تغییر دهید. خرید بیزینس هم یکی از راه‌های اخذ اقامت کانادا و سرمایه‌گذاری در این کشور است. در این روش، متقاضی می‌تواند ویزای Work Permit کانادا را با خرید یک کسب‌وکار در این کشور اخذ کند. متقاضی پس از اخذ این ویزا و شروع به کار هم می‌تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهد.

راه حل اول: ثبت نام در برنامه های مهاجرت استانی کانادا Canadian PNPs