سوالات متداول مهاجرت به ترکیه-کمک مهاجرت

اقامتی که در ابتدا اعطا می گردد ۳ تا ۵ سال است و در صورت تداوم ازدواج به اقامت دائم منجر می گردد. نکته مهم در خصوص اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج این است که طرفین باید اثبات نمایند که ازدواج آنان حقیقی است و هدف آن ها از ازدواج اخذ اقامت نمی باشد، بلکه ازدواج بر پایه علاقه و تفاهم بنا شده است. ازدواج صوری با هدف اخذ اقامت در ترکیه، جرم تلقی می شود و برای می تواند برای طرفین جریمه های مالی یا زندان به همراه داشته باشد. خرید ملک در ترکیه نیز یکی دیگر از روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه می باشد. این شیوه علاوه بر سود حاصل از سرمایه گذاری شما را به سمت اخذ تابعیت نیز سوق خواهد داد. برای اینکه از طریق خرید ملک موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شوید، باید ارزش ملک خریداری شده حداقل معادل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد.

دوست عزیز دانشگاه های دولتی ترکیه هزینه تحصیل بسیار کمی دارند و تا حدودی می توان گقت رایگان هستند. با این روش می توانید اقامت ترکیه را برای خود و خانواده دریافت کنید. شما اگر زبان ترکی بلد هستید و در حرفه ای تخصص دارید می توانید از طریق کار برای مهاجرت تان اقدام کنید. تمام توان وب سایت مهاجرت ایرانی بر آن است تا حد ممکن آگهی دفاتر مهاجرتی و اعزام دانشجو ، مراکز آموزشی و شرکت های مرتبط با امور مهاجرت و مسافرت که دارای اعتبار کافی هستند را درج نماید. با این حال این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از آگهی ها و دفاتر و مراکز معرفی شده پذیرا نیست و مسئولیت تعیین صحت و سقم ادعای این شرکت ها به عهده متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم می باشد. مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده کابران است و وب سایت مهاجرت ایرانی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد.

ازمیر، شهری گردشگری و تجاری

پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. دوست گرامی، بهترین روش بسته به شرایط اعضای خانواده بستگی دارد و شما برای این امر می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین موسسه استفاده نمایید و شرایط سن، تحصیلات، سرمایه و … با این شرایط پیشنهاد می شود متقاضیان کار در اروپا برای کشورهایی که ویزای جست و جوی کار ارائه می نمایند و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارند، اقدام به مهاجرت کاری نمایند. شخصی که با یک شهروند کشور ترکیه ازدواج می‌کند باید ازدواج به‌صورت کاملاً رسمی‌باشد و همچنین به ثبت برسد تا بتواند اقامت دائم ترکیه را دریافت نماید. پروسه کسب اقامت در ترکیه از طریق ازدواج حدود ۳ تا ۵ سال طول می‌کشد. لازم به ذکر است که شخص در این پروسه زمانی نمی‌تواند در کشور ترکیه اقامت داشته باشد و فقط می‌تواند از طریق توریستی در زمان محدودی وارد کشور ترکیه شود.

  • زیرا عده بسیاری می‌خواهند راهی ترکیه بشوند و مهارت‌های کاری خود را در این سرزمین محک بزنند.
  • در جدول زیر هزینه مهاجرت به ترکیه از طریق مسیرهای مشهور را ملاحظه می‌کنید.
  • اما نکته مهم در خصوص مهاجرت به ترکیه برای کار این است که افراد برای فعالیت در این سرزمین، باید حتما مجوز کار این کشور یا همان «چالیشما ایزین» را دریافت کنند.
  • لذا این کشورها برای پناهجویان شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی در کمپ ها را در نظر می گیرد و فرآیند پیگیری پرونده ها را بسیار طولانی می کنند تا مانع پناهندگی افراد متقاضی شوند.
  • شاید شنیده باشید که اتباع ایرانی برای مهاجرت به کشور ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارند.

برای کار در ترکیه داشتن مدرک فنی آرایشگری و یا طراحی لباس ویا حتی طراحی داخلی می تونه گزینه مناسبی باشد . میخواستم یک حرفه فنی مثل برق صنعتی رو در آموزشگاه های داخل ایران آموزش ببینم تا بتونم تو ترکیه کار مناسب پیدا کنم. تحصیل در این مقطع تحصیلی چهار تا پنج سال طول می کشد، که با توجه به رشته ی متقاضی مدت زمان آن متفاوت است. بله،ازیک تاهفت میلیاردپول لازمه،اگه نداری می تونی خانه اجاره کنی برای یک سال،بعداقامت یک سال رابگیری. رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی ترکیه هستند.

سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه

در ویزای تحصیلی کشور ترکیه فرد پس از چهار سال درس خواندن و یک سال کار، می‌تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام نماید. روش های مختلفی برای دریافت اقامت از کشور ترکیه وجود دارد و شما می‌توانید برای دریافت اقامت یکی از آن ها را انتخاب نمایید. یکی از سیاست‌های سهل‌گیرانه ترکیه اعطای اقامت دائم مجله خبری مهاجرت به سرمایه‌گذارانی است که ملکی با قیمتی معادل 250 هزار دلار آمریکا دریافت کنند. در صورتی که قصد دریافت اقامت ترکیه را دارید، با این نوع سرمایه‌گذاری می‌توانید ظرف مدت 70 روز پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید. تنها محدودیت هم این است که تا 3 سال نمی‌توانید ملک خریداری شده را بفروشید.

_ ویزای دانشجویی برای مهاجرت به ترکیه