سوالات متداول مهاجرت به ترکیه-کمک مهاجرت

یکی از بهترین راه ها و روش های مجله خبری مهاجرت و اخذ اقامت این کشور، مهاجرت از طریق کار می باشد. برای اقدام از این طریق و استخدام توسط کارفرمایان ترک، شما باید حتما به زبان ترکی تسلط داشته باشید و مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی کشور ترکیه، دریافت کنید. در اولین مرحله مهاجرت به ترکیه از طریق کار، فرد متقاضی باید شغل مورد نظر خود را پیدا کند و مصاحبه کاری را با موفقیت گذرانده باشد. یک روش مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج با فردی می باشد که تبعه این کشور است.

روش بهتر برای مهاجرت به استانبول چیست؟

موضوعی که در این مقاله قصد داریم در ارتباط با آن صحبت کنیم، بهترین شهر های ترکیه برای تحصیل می باشد.‌ دانشجویان و خانواده های… زمانی که قصد دارید برای کار یا تحصیل وارد کشوری شوید می بایست در ارتباط با شرایط آن کشور اطلاعات مناسبی اخذ نمایید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد. متقاضی باید رسیدهای اجازه اقامت و هزینه های اسناد را به همراه اسناد درخواست پیوست نماید. رسید پرداخت می بایست در دو نسخه درخواست شود یک نسخه نزد متقاضی باقی می ماند و دیگری به اسناد درخواست پیوست می شود.

لازم به ذکر است که محدودیت سنی برای بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس حداکثر 21 سال، فوق لیسانس 25 سال و دکترا 31 سال است. از شرایط دیگر ان می توان به داشتن مدرک زبان ایلتس 5.5 تا 7 نسبت به هر دانشگاه و مقطع مورد نظر، اشاره کرد. روش های دیگری نیز وجود دارد که با جستجو “مهاجرت به ترکیه ملک پور” می توانید به همه این راه ها و قوانین انها دسترسی داشته باشید. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش دانشگاه های ترکیهاقدام نمایند. افرادی که قصد ورود به دانشگاه های ترک زبان را دارند، باید مدرکی مبنی بر گذراندن آزمون Yos ارائه نمایند. این مدرک برای دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی فعالیت دارند Sat نام دارد.

کار در ترکیه

از این طریق پس از ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کند. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق کار در ابتدا باید بدانند با توجه به اینکه زبان رسمی مردم ترکیه، ترکی استانبولی می باشد تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله پیش نیازهای اصلی برای استخدام توسط کارفرمایان ترک می باشد. کلیه متقاضیان کار در ترکیه نیاز به دریافت مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور دارند.

  • یا برای مجوز کار اقدام کرده و پس از اخذ مجوز کار در ترکیه، به دنبال کار باشید و کار پیدا کنید و اقامت کاری ترکیه را دریافت نمایید.
  • برای اینکه بتوانید در ترکیه تحصیل کنید باید نامه پذیرش دانشگاه را اخذ نموده، سپس اقدام به دریافت ویزای تحصیلی نمایید.
  • همچنین کارشناسان شرکت مای آفیس در تمامی مراحل انتخاب پروژه مناسب به منظور اخذ شهروندی و یا اقامت سرمایه گذاری، نوشتن قرارداد، نوتر کردن قرارداد، هماهنگی های لازم با سازنده برای اقساط پروژه با شما همراه خواهند بود.
  • تحصیل در مدارس دولتی به زبان ترکی است و تحصیل در این مدارس برای شهروندان ترکیه و همچنین فرزندان اتباعی که دارای کارت اقامت بلند مدت ترکیه هستند نیز رایگان است.
  • بلکه آن‌ها می‌توانند چندین ملک را خریداری کنند و مجموع ارزش آن‌ها به 400هزار دلار برسانند.
  • افرادی هم که می خواهند در دانشگاه های خصوصی و انگلیسی زبان شرکت نمایند، باید در آزمون Sat نمره قبولی کسب کنند.

این نزدیکی فرهنگی باعث شده ترکیه مقصد ساده‌ای برای مهاجرت کاری بسیاری از ایرانیان در نظر گرفته شود. به طور کلی شرایط تحصیل در ترکیه برای ایرانیان بیشتر از سایر کشورها فراهم است و افراد زیادی در مسیر مهاجرت تحصیلی به این کشور قرار دارند. مشاورین ما در موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجوی صبا آمادگی دارند تا کل مراحل مهاجرت شما را در دست بگیرند.

پذیرش دانشگاههای معتبر بین المللی ترکیه