شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-کمک مهاجرت

افرادی که تصمیم دارند از طریق مرزهای هوایی و آبی وارد این کشور بشنود و پناهندگی بگیرند کاملا در اشتباه هستند. اگر شخصی قصد داشته باشد از طریق مرزهای آبی وارد این کشور شود، به جزایر دور دست تبعید خواهد شد. اول اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب اقامت دائم استرالیا باشند و فرزند نیز داخل خاک استرالیا متولد شود.

داشتن تجربه و حس مسئولیت نیز از دیگر فاکتور های مهم یک وکیل مهاجرتی خوب است. ویزای 100 به شکلی مکمل ویزای 309 است و پس از دو سال اقامت موقت، می‌توانید برای شهروندی استرالیا اقدام کنید. با این ویزا می‌توانید بدون هیچ پیش‌شرطی در استرالیا کار کرده و از خدمات درمانی این کشور استفاده کنید. برای دریافت ویزای 820، باید به طرق دیگری وارد خاک این کشور شوید (البته قانونی) و سپس برای اخذ ویزای 820 اقدام کنید. از مزایای این ویزا می‌توان به اجازه کار به صورت تمام وقت، تحصیل به صورت رایگان، و استفاده از بیمه خدمات درمانی استرالیا اشاره کرد. مهاجرت به استرالیا توسط تخصصاما از جمله مواردی است که نیازمند دریافت حداقل امتیاز 120 است.

یکی از مهم ترین عواملی که افراد را ترغیب بهمهاجرت به استرالیامی کند، دستیابی به شغل و درآمد مطلوب است. اداره مهاجرت استرالیا سالانه لیستی را در سایت خود منتشر می کند که در آن مشاغل مورد نیاز این کشور درج می شوند. در حالت کلی به سبب کمبود نیروی کار در کشور استرالیا در اغلب مشاغل این کشور نیاز به نیروی کار متخصص و کارشناس وجود دارد. این کشور برای زندگی دانشجویی بسیارگران به حساب می­آید، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه در مسیر دریافت اقامت دائم می‌دانند. میزان مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری به ایالتی که از آن دعوتنامه گرفته اید بستگی دارد و می تواند از 300 هزار دلار استرالیا تا 1/5 میلیون دلار استرالیا متفاوت باشد. از سوی دیگر، ایمیگو به آژانس‌های مهاجرتی کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه‌های کلان به مشتریان واقعی دست یابند.

اسپانسرشیپ کارفرما

دولت استرالیا افرادی را نیز تحت حمایت قانونی پناهندگی قرار می‌دهد که از جانب کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان یا UNHCR به این کشور معرفی می‌گردند. سازمان ملل متحد درخواست پناهندگی افرادی را که به دلایل عدم مصونیت جانی از کشور محل اقامت شان به کشور دیگری فرار نموده و در آن‌جا نیز مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، به حکومت استرالیا راجع می‌نماید. کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نقش نظارتی در رابطه با اجرای کنوانسیون 1951 مربوط به وضعیت پناهندگان دارد. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری به سه نوع سرمایه گذاری معمولی و ویژه و کار آفرینی تقسیم می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و شرایط خاص خودشان بوده و تحت ویزای ساب کلس 188 و ۸۱۸ می باشند. یک از کارا ترین روش های برای مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری میباشد. کشور استرالیا در زمینه سرمایه گذاری یکی از بهترین و کم ریسک ترین کشور ها بوده و نرخ مصادره اموال در این کشور حد اقل ممکن می باشد.

آیا برای ویزای سرمایه گذاری نیاز به نمره زبان دارم؟

برای اخذ این ویزا نیازی به انتقال سرمایه به استرالیا و داشتن مدرک آیلتس نمیباشد … کشور استرالیا هر ساله مشاغل مورد نیاز خود را از لیستی که به سه دسته مشاغل بلند مدت، کوتاه مدت و منطقه ای تقسیم می شود، ارائه می دهد. مهاجرت کاری مستلزم اخذ امتیاز لازم از سیستم امتیاز دهی تعریف شده از سوی کشور استرالیا می باشد. حد اقل نمره قبولی در این سیستم نمره ۶۵ بوده و شاخصه های آن سن، تحصیلات، تخصص و سابقه کاری و دانش زبان انگلیسی می باشد. دفتر رهپوی دات کام از طریق مهارت و تخصص جهت اخذ اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا اقدام می نماید. به این معنی که افرادی که دارای یک مدرک تحصیلی (اعم از مدارک دانشگاهی مهندسی، مدارک دانشگاهی علوم انسانی و یا مدارک فنی حرفه ای و غیره) بوده و در یک رشته خاصی سابقه کاری داشته باشند می توانند با استفاده ار مهارت و تخصص خود اقامت استرالیا را کسب نمایند.

  • اما اگر بدون اخذ اسپانسر اقدام نموده باشید باید فرم های مربوط به درخواست اخذ اقامت استرالیا را پر نموده و به همراه باقی مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا ارسال نمایید.
  • این ویزا کم هزینه ترین راه مهاجرت به استرالیا محسوب میشود که امکان کار و تحصیل را برای متقاضی و اعضای خانواده اش فراهم میکند.
  • استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است.
  • از راه های گوناگونی می توان برای مهاجرت به استرالیا انتخاب نمود که برای هریک از راه ها به اختصار در این مقاله برای شما عنوان می شود.
  • در این مقاله در رابطه به روند درخواست پناهندگی افرادی‌که در کشور سومی اقدام به پناهندگی و دریافت ویزای بشردوستانه می‌نمایند، به گونه فشرده معلومات ارایه می‌گردد.

شرایط سنی برای مهاجرت به استرالیا به نوع ویزا ی مورد نظر شما بستگی دارد، برای ویزاهای اسکیل ورکر تا 45 سالگی و برای ویزاهای تلنت یا سرمایه گذاری تا 55 سالگی می توانید اقدام کنید. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ویزای گلوبال تلنت سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا هستند. میانگین هزینه زندگی در استرالیا برای یک دانشجوی خارجی ۲۱ هزار دلار استرالیا در سال برآورد می‌شود.

این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را نیز در پرونده وارد کنید. اگرچه این ویزا 4 ساله است اما در صورت عدم توانایی در اجرای تعهدات و نیاز برای داشتن وقت بیشتر برای 2 سال دیگر نیز قابل تمدید است. مهاجرت به استرالیا از زمان شیوع کرونا به دلیل محدودیت های به وجود آمده به طور چشمگیری کاهش یافته ولیکن با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی اداره مهاجرت استرالیا از اواخر سال ۲۰۲۱ میزان مهاجر پذیری استرالیا افزایشی شده و متقاضیان مهاجرت به استرالیا را پذیرش می نماید. با توجه به قوانین و مقرراتی که کشور استرالیا برای امور مهاجرت وضع کرده، روش های بسیار مختلفی را برای مهاجرت و اخذ انواع ویزا ایجاد کرده است. ۳- افراد نخبه و مستعد می‌توانند از طریق ویزای نخبگان و استعدادهای درخشان یعنی «ساب کلس ۱۲۴ و ۸۵۸» اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند همچنین متقاضیان باید هنگام درخواست این ویزا خارج از کشور استرالیا زندگی کرده باشند و استعداد و نبوغ آن‌ها در سطحی بین‌المللی شناخته شده باشد.

معرفی کشور استرالیا برای مهاجرت

باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. از آنجا که روند مهاجرت بسیار پیچیده است و قوانین مهاجرتی همیشه و همواره در حال تغییر هستند، داشتن وکیل گرچه اجباری نیست ولی قویا توصیه می شود. یک دلیل برای به کار گرفتن وکیل این است که می تواند کارهای مهاجرتی را به نمایندگی از شما در استرالیا انجام دهد. همچنین اگر گردش مالی کسب‌وکارتان کمتر از 400 هزار دلار است، باید 51 درصد سهام متعلق به شما باشد. برای دستیابی به یکی از ویزاهای کاری استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشید.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا مجله خبری مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به شما اجازه گذراندن یک دوره آموزشی و تا 5 سال امکان اقامت را می دهد. تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم. ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم. به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا با توجه به برنامه مهاجرتی و نوع ویزا متفاوت است اما برخی مدارک عمومی هستند و در تمامی روش‌های مهاجرتی به آن‌ها نیاز دارید. این مدارک عبارتند از پاسپورت مدت‌دار (حداقل ۶ ماه)، مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، عکس، کارت پایان خدمت یا معافیت و…)، اصل و کپی گزارش حساب بانکی و نامه تمکن مالی.

این مسیر مهاجرتی برای افراد نخبه در نظر گرفته شده و طی آن استرالیا افراد مستعد و نخبه را به خود جذب می‌کند تا مسیر رشد کشور هموارتر شود. افرادی که دارای مدرک دکترا و دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی هستند می‌توانند از این طریق برای ورود و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. ویزای کارآفرینی استرالیا از جمله برنامه های سرمایه گذاری این کشور می باشد. این ویزا ویزایی 4 ساله و موقت است که در صورت انجام تمامی تعهدات به ویزای دائم منجر خواهد شد. برای اقدام جهت دریافت این ویزا متقاضی باید ابتدا از طریق یکی از استانهای استرالیا اقدام نماید و سپس تائیدیه استرالیا را دریافت نماید. این ویزا مناسب افرادیست که تمایل به ایجاد تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا را دارند.