فرم متقاضیان مهاجرت به عمان کاریابی بین المللی افق-کمک مهاجرت

درصورتی‌که همسر وی فوت کرده باشد، ترجمه گواهی فوت همسر باید به سفارت ارائه شود. مجله خبری مهاجرت از طریق پناهندگی از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور است. از این رو بهتر است از این روش استفاده نکنید و در صورت داشتن شرایط، روش‌های دیگر را امتحان کنید. عبور از مرزها، خطرات جانی زیاد و ضررهای مالی جبران ناپذیری دارد. مهاجرت به عمان از طریق تحصیل یکی از انواع مهاجرت به این کشور است.

باید اشاره کرد که انتخاب هر روش به شرایط و نظر خود متقاضی بستگی دارد. با توجه تمرکز کشور عمان بر روی صنایع دیگر و فروش نفت و گاز، واحد پولی آن یعنی ریال عمان در بازار جهانی ارزش بسیار بالایی پیدا کرده است. همچنین تمرکز عمان بر روی سایر صنایع باعث شده تا فرصت‌های شغلی بسیار زیادی ایجاد شود. در حال حاضر نرخ بیکاری کشور عمان چیزی در حدود 3.2 درصد برآورد شده است. به عبارتی دیگر از هر 100 نفر در کشور عمان 97 نفر مشغول به کار بوده و تنها سه نفر بیکار هستند.

نرخ مهاجرت به عمان

به طور کلی هزینه های زندگی در عمان نسبت به زندگی در دیگر کشور های شورای خلیج فارس معقولانه تر است. هزینه های زندگی در شهر مسقط که پایتخت و بزرگترین شهر عمان محسوب می شود گران تر از دیگر شهر های عمان است اما باید به این نکته توجه داشت که زندگی در دیگر شهرهای عمان انتخاب های محدودی دارد. در جدول های زیر هزینه های زندگی در عمان را برای اطلاع شما قرار داده ایم. یکی از شرایط مربوط به این بخش، شرایط مربوط به فرزندخواندگی است که به طور کل سرپرستی گرفتن کودکی غیر عمانی توسط پدر و مادری عمانی تابعیت این کشور را برای کودک فراهم می نماید.

آلمان

جمعیت پناهندگان به کشور عمان در سال های اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. همچنین پناهندگان به عمان تا زمانی که هنوز وضعیت پناهندگی مشخصی نیافته اند اجازه کار در کشور عمان و در هیچ کشور دیگری را ندارند و این موضوع زندگی را برای افراد متقاضی پناهندگی بسیار سخت خواهد کرد. خرید ملک از جمله روش های سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت و مهاجرت عمان می باشد.

صدور کارت اقامت

در سال های اخیر به علت کمبود نیروی متخصص و نیز افتتاح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی متعدد در عمان، نیاز به نیروی کار پرستار و پزشک در این کشور عربی افزایش یافته است. در مورد فرهنگ مردم عمان باید بدانید که بسیار سنتی و به سنت‌های خود نیز بسیار پایبند هستند. به طور مثال، پوشیدن شلوارک برای مردان در این کشور از منظر عرفی چندان درست و شایسته نیست. یکی از عجیب‌ترین شرایط زندگی در عمان این است که شما نباید در مکان‌های عمومی دست تکان بدهید چون از سوی مردم این کشور به‌شدت نهی شده است. عمان، کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره‌ی عربستان است که با یمن، عربستان سعودی، امارت متحده‌ی عربی مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد. زبان رسمی مردم عمان عربی است اما اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

شاید پیشرفتی که کشور عمان در سال‌های اخیر داشته است سبب استقبال از این کشور برای مهاجرت شده است. نفت خیز بودن این کشور، قرار گرفتن بر سر راه دریایی و تجارت این کشور سبب پیشرفت اقتصادی آن شده است. در این نوشتار به بررسی انواع مهاجرت به عمان پرداخته و شرایط آن را برای شما تشریح می‌کنیم. در صورت تمایل حتی می‌توانید برای سایر زمینه‌ها و روش‌ها در مهاجرت نیز روی کمک صبا ویزا حساب کنید و به صورت تضمینی، به آن‌چه که می‌خواهید برسید.

  • متقاضیان مهاجرت کاری به عمان که می‌خواهند به روش اینترنتی کار پیدا کنند، باید بدانند که تعدادی موسسه کاریابی در کشور عمان وجود دارد.
  • قبل از شروع تصمیم گیری در رابطه با ثبت شرکت در عمان بایستی حداقل سرمایه برای ثبت شرکت مشخص گردد و علاوه بر آن بایستی مزایای ثبت شرکت در عمان و همچنین معایب آن در نظر گرفته شود.
  • تمامی این موارد می‌تواند به شما برای ثبت شرکت در این کشور یاری رساند.
  • تحصیل در مقاطع گوناگون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در کشور عمان امکانپذیره و در تمامی این مقاطع افراد می تونن به زبان انگلیسی تحصیل کنن، البته برای تحصیل در این موسسه و دانشگاهها، داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل ضروری هست.
  • جهت دریافت ویزای کار عمان یا مهاجرت به عمان از طریق کار متقاضی ابتدا باید جهت ثبت نام آزمون کتبی پرومتریک اقدام کند و با موفقیت پشت سر بگذارد.
  • ۱-مدارک شناسایی متقاضی مهاجرت به عمان اعم از شناسنامه، پاسپورت معتبر، دو قطعه عکس رنگی سفید زمینه و اسکن صفحات آنها.