قیمت تابلو فرش تمام ابریشم دستبافت تبریز و قم سال 1401 فراهم کده

استفاده از انواع طرح تابلو فرش از گذشته و حتی در موزه‌ها نیز دیده می‌شود. که با قاب‌های بسیار جذاب جلوه‌ای چشمگیر برای فضا ایجاد می‌کند و کمتر کسی با دیدن تابلو فرش دستبافت محو تماشای طرح‌های شیک و زیبا این مدل تابلو نشود. تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید تابلو فرش دستبافت آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ تابلو فرش دستبافت زیبا، ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم.

گرانترین تابلو فرش جهان

نباید ازش انتظار یک فرش فوق العاده ماشینی رو داشت ولی در کل خوب بود. همه چیز این تابلو فرش عالی بود بجز جنس قاب و بدتر از آن یکی از گوشه های قاب پریدگی داشت و خوب روی چارچوب نئوپانی زیرش محکم نشده بود. ریزی و درشتی گره‌ها که تراکم بافت آن از قسمت پشت تابلو فرش به خوبی دیده می‌شود.

  • نقشه تابلو فرش طرح طاووس با طاووس هایی زیبا و دیدنی تزیین شده است .یکی از پر فروش ترین و زیباترین تابلو فرش های کلاریس است .
  • کلاریس نوع جدید تابلو فرش ماشینی است که بر پایه چاپ دیجیتال و جوهر افشان است .
  • فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره فرش به دست بیاورید.
  • تابلو فرش را ترجیحاً با قاب سلطنتی به دیوار آویزان کنید تا شکوه و جلوه آن حفظ شود.
  • فرش و تابلو فرش در استفاده روزمره به تدریج در اثر آلودگی هوا و استفاده ، کثیف شده و بهتر است هر از چند گاهی توسط شوینده مناسب شسته و تمیز شود.

از تابلو فرش به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان خودتان هم می‌توانید استفاده کنید. فرش های تک و استوک، فرش ماشینی با طرح های متنوع و زیبا در این مجموعه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد. تابلو فرش ضامن آهو (ع) از طرح هایی است که به ویژه در بین شیعیان طرفداران زیادی دارد . در اين آشفته بازار تجارت جهانى كه كشورهایی همچون هند ، چين ،افغانستان و پاكستان و… با دستبرد فرهنگی ، نقوش اصيل فرشهای ايرانی را بافته و با نام فرش دستباف تبريز وارد بازار ميكنند برماست كه با كيفيتى مثال زدنى اين سرمايه گرانبها را حفظ نماييم. ما مفتخريم كه سال ها در صنعت فرش و تابلوفرش دستباف ايران كوشيديم ، تا اين هنر با ارزش و كهن جايگاه خود را در دنيا حفظ كرده تا آيندگان صاحب ميراث گرانبها از تمدن و هنر ايرانى باشند.

تابلو فرش ستونی دستبافت طرح شکارگاه

به عنوان یک اکسسوری بسیار زیبا و مجلل رونق بسیاری پیدا کرده است. تا جایی که اگر کسی قصد دارد تزیین فاخر و منحصر به فردی برای دکوراسیون داخلی خود انجام دهد حتماً این آیتم اصیل را در گوشه ای از دکور خود مهمان می کند. اما مسئله اینجاست که بازه کیفیت و قیمت تابلو فرش بسیار وسیع بوده و همین بسط بزرگ اغلب اوقات عامل سردرگمی خریداران در مورد تناسب موزون و مناسب بین کیفیت و قیمت می شود.

تابلو فرش ابریشم دستباف تبریز مدل بدرقه عروس سایز 120*80 سانتی متر

ساییدگی فرش، از بین رفتن پرزها، بیدزدگی، جمع شدگی، و بسیاری از آسیب‌های دیگر که می‌تواند ارزش یک فرش و یا تابلو فرش را مشخص کند. طبیعی است که هرچقدر تراکم گره بیشتر باشد فرش کیفیت مطلوب‌تری دارد. اما کارشناسان هنری در مورد فرش‌های دستباف عشایری میزان تراکم گره را در کیفیت فرش موثر نمی‌دانند. به دلیل این که شاخص‌های کیفیت این فرش‌ها با فرش‌های کارگاهی و شهری متفاوت هستند. عشایر فرش‌های خود را با امکانات کمی نسبت به شهری‌ها می‌بافند. بهتر است از قاب های سلطنتی و شیشه ای برای تابلو فرش استفاده گردد.

قیمت تابلو فرش تمام ابریشم دستبافت تبریز و قم سال 1401 فراهم کده به همین دلیل هم شرایط ایجاب میکند که نسبت به نگهداری از تابلوفرش خود حساسیت بیشتری به خرج تابلو فرش های خاص دهیم. چرا که رطوبت ممکن است از طریق دیوار به تابلوفرش شما سرایت و نور مستقیم و مداوم خورشید به تابلوفرش برخورد کند. بدیهی است که بافت ظریفتر نیازمند صرف وقت و دقت بیشتر خواهد بود ،به همین دلیل است که هر چه فرش ریزبافت تر باشد ،ارزش و قیمت بیشتری خواهد داشت . به تعداد گره بکار رفته در هفت سانتیمتر طولی بافت ( چه در عرض و چه در ارتفاع ) رجشمار می گویند. از ویژگی‌های تابلوهای سردرودی می‌توان به رنگ‌های شگفت‌انگیز و طراحی های دقیق و بی‌نظیر اشاره کرد. صنعت فرش از لحاظ اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و تحصیل ارز نقش قابل توجهی در اقتصاد ایران دارد.