مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

در صورتی که بتوانید مدرک خود را در کشور کانادا معادلسازی نمایید و دوره های مربوطه را بگذرانید؛ خواهید توانست که به حد نرمال مورد پذیرش برخی ارگان های دولتی برسید و یا اینکه از یک کارفرمای خصوصی پذیرش کار بگیرید. مورد دوم، ویزای این کشور را اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. شما در صورتی که برای 5 سال متوالی در این کشور اقامت موقت را داشته باشید، در نهایت موفق خواهید شد تا اقامت دائم را نیز اخذ کنید. با سلام.من لیسانس حقوق دارم.و دارای مدرک طراحی و نقاشی هم هستم.میخواستم اگه میشه منو راهنمایی کنید در رابطه با گرفتن ویزا و مهاجرت به کانادا…. به دلیل این که شرایط شما اندکی پیچیدگی های حقوقی دارد؛ لازم است حتما شرایط شما مورد بررسی کارشناسان مهاجرتی حقوقی ما قرار بگیرد تا راهکار های ممکن به شما ارائه شود. در صورتی که بتوانید یک کارفرما را بیابید که برای شما دعوتنامه کاری ارسال نماید، اخذ ویزای بدون ممانعت انجام می پذیرد.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای سرمایه‌گذاری در این کشور روش‌های مختلفی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی، خود اشتغالی و… وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که هر نوع سرمایه‌گذاری منجر به دریافت اقامت کانادا نمی‌شود. در این مقاله معیارهای مناسب برای انتخاب یک تیم مشاورتی مطمئن و خدماتی را که شرکت ای ویزا در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا ارائه می‌دهد، مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که گفتیم، تمام وکلای این شرکت مجوز دارد و بزرگ‌ترین شرکت در استان بریتیش کلمبیا است.

اخذ ویزای استارت آپ کانادا Start up یکی از روش های کم هزینه برای مهاجرت به کشور کانادا و نهایتاً اخذ اقامت دائم این کشور می باشد. متقاضی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا باید ثابت کند که در حال حاضر مشغول فعالیت تجاری موفق و کسب و کار فعال است. علاوه بر این متقاضی باید دارای ایده و طرح تجاری Business Plan خلاقانه باشد. یکی از موارد مهم در اخذ ویزای استارت آپ کانادا این است که طرح تجاری متقاضی باید موجب اشتغال زایی برای شهروندان کانادایی شود. همچنین 5 دانشگاه برتر و مشهور کانادا در رتبه بندی سال جاری میلادی جزء 100 دانشگاه برتر جهانی قرار گرفته‌اند و بدین صورت به رقیب خود یعنی استرالیا (با داشتن 7 دانشگاه با رتبه زیر 100 جهانی) بسیار نزدیک‌تر شده است. سیستم امتیازبندی مهاجرت به کانادا شامل روش های مهاجرتی اکسپرس اینتری، برنامه های استانی و خوداشتغالی می شود.

هزینه مهاجرت به کانادا

اما برای اخذ ویزای توریستی نیز متقاضیان باید فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا را تکمیل و ارسال کنند. زیرا هر گونه مشکل در ثبت اطلاعات و عدم همخوانی با اطلاعات متقاضی می تواند منجر به ریجکتی ویزای متقاضی شود. در این بخش از مقاله به اختصار اطلاعات لازم در مورد بندهای فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا را ارائه می دهیم. افراد ابتدا ویزای کار دریافت می نمایند و پس از یک یا دو سال سرمایه گذاری و فعالیت مستمر می توانند از یکی از روش های کارآفرینی برای مجله خبری مهاجرت اقدام نمایند.

  • با سلام مهم این هست که برای کدوم دانشگاه میخواهید اقدام کنید کالج یا دانشگاه؟ مسئله ی بعدی سطح زبان هست اگر سطح زبان خوبی داشته باشند میشه اقدامات رو مدنظر قرار بدیم.
  • اما برای دریافت نتیجه مطلوب و با ریسک کمتر و در زمان کوتاه تر مشاوره مهاجرت به کشور کانادا با وکیل مهاجرت به کشور کانادا بهترین گزینه ممکن است.
  • برای مثال نتوانسته‌اید به خوبی ثابت کنید که از تمکن مالی کافی برخوردار هستید.
  • سلام برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان فقط از طریق سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در کانادا میشه اقدام کرد اگر شرایط لازم رو داشته باشید.
در نتیجه مدارک موردنیاز برای هرکدام از این روش‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. اما یکسری مدارک کلی و مشترک بین تمام روش‌های مهاجرت به کانادا وجود دارد. از مهم‌ترین مدارک لازم می‌توان به مدرک تحصیلی، سوابق کاری، رزومه، مدرک زبان، مدارک هویتی، معاینات پزشکی، فرم درخواست ویزا و اثبات تمکن مالی اشاره کرد که با توجه به روش مهاجرتی موردنظر شما مدارک باید به سفارت کانادا ارائه گردد.

برای بازدید از کانادا با هدف گردشگری، علمی، کاری و… باید ویزای بازدیدکننده درخواست کنید. با توجه به روشی که در مسیر اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری انتخاب می کنید ، هزینه موردنیاز می تواند از 100 تا 800 هزار دلار این کشور متفاوت باشد که هر یک شرایط و الزامات خود را دارد و در مقابل امکانات منحصر بفردی را در اختیارتان قرار می دهد. ازدواج با تبعه کانادایی یا با افراد مقیم کانادا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به این کشور است. به دلیل پیچیدگی اخذ ویزا از این طریق به شما توصیه می‌کنیم که تمام اقدامات خود را زیر نظر وکلای بین‌المللی انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، طرفین این امر باید شرایط خاصی داشته باشند. اول این که هر دو باید حداقل 18 سال سن داشته و دوم آن که فرد مقیم کانادا باید اثبات نماید که می‌تواند هزینه‌های زندگی همسر خود را نیز تأمین کند.

برای دریافت تابعیت و پاسپورت کانادا چقدر زمان لازم است ؟