مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-کمک مهاجرت

اگر تیم مشاوره دانش و آگاهی کافی از این موارد نداشته باشد، احتمال ریجکتی بسیار بالا خواهد بود. پس پیشنهاد می شود حتی پس از سابمیت پروفایل تان همچنان در پی افزایش مهارت ها و به دنبال آن امتیازتان باشید تا هرچه تا هرچه سریعتر دعوتنامه برایتان ارسال شود. ویزای توریستی به دارندگانش اجازه می دهد به عنوان توریست در کشور مقصد حضور داشته باشند و به هیچ عنوان افراد با این ویزا اجازه کار یا تحصیل در کشور کانادا نخواهند داشت. بر اساس این پاسخ ها مشخص می شود که شخص متقاضی برای کدام یک از این برنامه ها واجد شرایط می باشد تا از طریق اکسپرس انتری اقدام نماید.متقاضیان خارج از خاک کانادا تنها برای یکی از این روش ها با نام فدرال اسکیل ورکر پروگرم می توانند اقدام کنند. ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد.

وضعیت مهاجرت کانادا برای ایرانیان

شیوه‌های راه اندازی و علی الخصوص خرید بیزینس فعال پیچیدگی‌های قانونی خود را دارند و به راحتی منجر به اقامت دائم کانادا نمی‌شوند. بنابراین، وقتی تیترهایی مانند « با سرمایه گذاری در کانادا مقیم دائم آن شوید» را می‌بینید، گول نخورید! اگر راه اندازی یا خرید بیزینس شیوه مهاجرتی مورد نظر شماست، حتما از وکلای متخصص این حوزه که کاملا با قوانین مهاجرتی کانادا آشنا هستند، کمک بگیرید. یادتان باشد که اگر این مسیر را درست پیش نبرید، نه تنها اقامت کانادا را اخذ نمی‌کنید، بلکه تمام سرمایه خود را هم از دست می‌برید. اما تجربه نشان داده است که با وجود اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه‌های کانادا و ارائه مدارک کافی این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا ریجکت شود. برای مثال ممکن است شما در استادی پلن خود به حد کافی توضیح نداده باشید که چرا می‌خواهید در کانادا تحصیل کنید و پس از تحصیل در کانادا شغل شما در کشور مبدا چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت.

فرزند متولد شده از پدر و مادر دارای تابعیت ایران تابعیت و شهروندی کانادا را دریافت خواهد کرد، حتی اگر پدر و مادر این فرزند با ویزای توریستی به کانادا سفر کرده باشند. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی باید در حوزه کاری خود در سطح کشوری و یا در سطح بین المللی فعالیت داشته باشند. در واقع کار به عنوان کارمند موسسه دولتی یا خصوصی به عنوان خود اشتغالی محسوب نمی شود و کار برای موسسه خصوصی و یا دولتی باید به گونه ای باشد که فعالیت متقاضی وابسته به کار در آن موسسه نباشد و بتواند مستقلانه از محل فعالیت خود کسب درآمد کند.

موسسات مهاجرتی (در صورتی که حرفه ای و معتبر باشند) می توانند این پروسه را راحت تر کنند. موسسات معتبر می توانند با مشاوره های تخصصی و بر اساس تجربه و اطلاعاتی که دارند بهترین مسیر را به شما نشان دهند. اما از طرف دیگر اننخاب یک موسسه نامعتبر و بدنام هزینه مادی و زمان تلف شده زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. اگر برای کار قصد دارید تا به کانادا مهاجرت نمایید می توانید به مراکزی که نیروی کار را با پیش نیاز زبان فرانسه می پذیرند درخواست دهید و درصورتی که درخواستتان قبول شد، اقدامات مربوط به ویزا را به پشتوانه دعوتنامه کاری انجام دهید. برای اخذ ویزای کار باید امتیازبندی لازم رو در سیستم ویزای اکسپرس اینتری داشته باشید. تحصیل در کشور کانادا بسته به شرایط سنی، مدرک زبان و رزومه علمی شما دارد.

مهاجرت به کانادا

اسکیل ورکر، خود اشتغالی، جاب آفر و… از جمله برنامه های گفته شده هستند. نوع مدرک زبان مد نظر، با توجه به نظر دانشگاهی که قرار است در آنجا تحصیل کنید، مشخص می شود. استان بریتیش کلمبیا که در غربی‌ترین بخش کانادا قرار گرفته، بهترین شرایط آب و هوایی را در میان استان‌های کانادا از آن خود ساخته است.

اما درمورد اینکه کدام روش برایتان بهتر است، باید جزئیات بیشتری از شرایط شما بدانیم و از اهدافتان هم آگاهی پیدا کنیم. بهتر است یک وقت مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما در موسسه مهاجرتی تراست بتوانند بیشتر به شما کمک کنند. روش های مختلف زیادی برای شما هست که بتوانید به کانادا مهاجرت کنید. ممکن است بتوانید ثبت شرکت کنید، از طریق کارآفرینی مهاجرت کنید، استارتاپ راه اندازی کنید و حتی ممکن است شرایط ادامه تحصیل هم داشته باشید.

فرضا اگر به ۵۰۰ میلیون تومان تمکن مالی نیاز دارید، باید با ارائه گردش حساب ۶ ماهه نشان دهید که در این مدت، موجودی حسابتان هیچ وقت به کم تر از ۵۰۰ میلیون تومان نرسیده است. مثلا اگر در یک پرونده به عنوان هنرمند خوداشتغال اقدام کرده اید، طبیعتا نمی توانید یک پرونده دیگر به صورت استارتاپ داشته باشید که نشان دهید می خواهید یک ایده تجاری در زمینه IT پیاده سازی کنید. پس در کل، بهتر است فقط یک پرونده داشته باشید و تمام تمرکز خود را روی آن قرار دهید. هزینه نوت آفیسر ۵ دلار کانادا و مدت زمان تقریبی دریافت نوت آفیسر بین ۳۰ الی ۳۵ روز است. اگر پرونده شما توسط یک فرد نامعتبر در حال پیگیری است و مدت زیادی از آن گذشته و هنوز جوابی دریافت نکرده اید، برای بررسی دقیق وضعیت پرونده می توانید درخواست Note Officerبدهید. اگر تحصیلات خارج از کانادا دارید با دریافت تاییدیه از ECA میتوانید مدرکتان را معادل سازی با مدرک کانادا قرار دهید.

  • اگر همسرتان شهروند و مقیم دائم کانادا است (چه شما در کانادا باشید و چه نباشید) از طریق ویزای اسپانسرشیپ کانادا می‌تواند برایتان درخواست اقامت دائم کانادا دهد.
  • در این طرح چنانچه مایل به زندگی در این استان‌ها هستید و از کارفرمایان فعال در این استان‌ها پیشنهاد شغلی دارید، می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.
  • اگر قبل از اتمام سه سال طرفین از هم طلاق بگیرند، باز هم شهروند کانادایی باید تا سه سال از همسر خود حمایت مالی کند.
  • اما تجربه به ما نشان داده اولین قدم این است که بدانید کدام یک از روش های مهاجرت به کانادا برای شما مناسب تر است و بعد از آن به دنبال فراهم کردن شرایط مورد نیاز آن باشید.
  • اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند.

در مسئله ی اپلای تفاوت مهمی بین این دو دانشگاه وجود نداره مهم تر از دانشگاه رزومه ایشون هست زبان شون رو از همون روز اول شروع کنن به تقویت کردن بعد از آن برای تقویت پرونده خودشان را برای آزمون GRE آماده کنند. خیلی ها بودن از این دو دانشگاه به بهترین دانشگاه های جهان رفتن یک سال هایی تهران بهترین مجله خبری مهاجرت اپلای ها رو داشته و یک سال هایی شریف و مسئله ی بعدی معدل هست بتونن معدل شون رو به میزان خوبی بالا نگه دارند. با سلام بله امکانش وجود دارد دانشگاه هایی که معدل بالایی نیاز ندارند اقدام شود. دولت کانادا این برنامه را برای جذب سریع افراد طراحی کرده است و فرایند آن در کمتر از 6 ماه تکمیل می‌شود.

متقاضیان می توانند در مقاطع دبستان، دبیرستان، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از مؤسسات آموزشی کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کنند. اگر افراد نتوانند بورسیه های موجود در این کشور را اخذ نمایند، باید به صورت میانگین ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار سال برای شهریه دانشگاه خود هزینه کنند. در کانادا مؤسسات بین‌المللی پیشرفته ای از جمله پتیسن، بادول، کالج بریمار و کالج تامسون وجود دارند که افراد می توانند در مقاطع مدرسه و کالج از آنها پذیرش تحصیلی بگیرند. متقاضیان واجد شرایط پس از ثبت‌نام الکترونیکی، وارد دسته‌ای می‌شوند که به آن به‌اصطلاح استخر می‌گویند. در این مرحله افراد برحسب امتیازی که کسب‌ می‌کنند، رده‌بندی می‌شوند. از میان نامزدهای دریافت اقامت دائم، دولت کانادا افراد را برحسب امتیاز و رتبه‌ انتخاب می‌کند.

هم اکنون راه های زیادی برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان وجود دارد که افراد باتوجه به شرایط خود می توانند برای آن اقدام کنند؛ همچنین در سال های آینده تعداد مهاجرانی که این کشور می پذیرد بیشتر است و این یک موضوع امیدوار کننده برای ایرانیان نیز است. هزینه های مربوط به مهاجرت از طریق برنامه های استانی شامل موارد مختلفی مانند چکاپ پزشکی؛ حق اقامت و… است اما به طور کلی می توان گفت هزینه این روش بین 1790 دلار کانادا تا 1840 دلار کانادا متفاوت خواهد بود.

وکیل مهاجرت به کانادا