مهاجرت به آلمان، انوع مختلف ویزه ها و زندگی در آلمان-کمک مهاجرت

در بیشتر موارد، برای همسری که در زمان تصویب گرین کارت خود کمتر از 2 سال ازدواج‌کرده است، گرین کارت مشروط صادر می‌شود. به احتمال خیلی زیاد شما هم یکی از آن دسته افرادی هستید که مدام به فکر مهاجرت می‌باشید و برای اینکار تاکنون به جمع‌بندی مناسبی دست نیافتید. در این مطلب قصد داریم شما را با 5 مقصد یا بهتر است بگوییم کشور آشنا کنیم که میزان درآمد نسبت به مخارج زندگی بسیار بیشتر از حد تصور شما است. مهاجران به عنوان کارآفرین ، سرمایه گذار و مبتکر در اقتصاد مشارکت می کنند – درصورت مجاز بودن.

انواع روش های مهاجرت: ویزای تحصیلی آلمان

البته مهاجرت به هر یک از این کشور‌ها، قوانین خاص خود را دارد که باید از مشاوران مجرب و متخصص در این زمینه کمک گرفت. در شرایطی که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان حجم پذیرش مهاجر خود را کاهش داده و سیاست‌های مهاجرتیشان را محدود کرد‌ه‌ند، فرآیند مهاجرت رویایی دور از دست به نظر می‌رسد. امروزه برای مهاجرت به اغلب کشورهای جهان باید در شغل خود تخصص و سابقه کاری ارزشمند داشته باشید تا بتوانید حتی به مهاجرت به کشورهای توسعه‌یافته فکر کنید. مهاجرت تحصیلی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده، زیرا از این طریق می‌توانید به سادگی پس از گذشت چند سال اقامت دائم خود را در کشور مقصد به دست بیاورید.

  • در ابتدا بهتر است با توجه به مقصد خود، حدود هزینه‌های مهاجرت به آن را برای خود تخمین بزنید.
  • ایجاد مسیرهای قانونی برای مهاجرت می تواند مهاجرت غیرقانونی را کاهش دهد.
  • سیاست‌های مهاجرت به‌طور فزاینده‌ای در موارد و مسائل دیگر هم مانند امنیت ملی، تروریسم و مخصوصاً در اروپای غربی با حضور و نفوذ، اسلام به‌عنوان دین جدیدی تأثیر داشته‌است.
  • برای تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا، بر اساس پیش نیازهای هر دانشگاه برای آزمون های استاندارد مانندGRE ،TOEFL ، IELTS ،GMAT و … آماده شوید و از قبل در این آزمون ها ثبت نام کنید.
  • ویزا گرفتن از این راه خیلی سریع تر صورت می گیرد ولی کار هر کسی نیست.
  • از ابتدای این راه تا ارائه بیزینس پلن دقیق و دریافت اقامت دائم کانادا همراه شما خواهیم بود.

لیستی از برترین کشورها برای دانشجویان ایرانی شامل استرالیا، کانادا، مالزی، انگلستان، آلمان، نروژ، ترکیه، هلند، فرانسه، اسپانیا و آمریکا می‌باشد. مهاجرت تحصیلی از جمله ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به یک کشور خارجی است. برای مهاجرت تحصیلی، شما باید رزومه‌ی علمی خوبی داشته باشید، در آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنید، معدل خوبی داشته باشید و مقالات ISI بنویسید. البته این در صورتی است که بخواهید بورسیه‌ی تحصیلی بگیرید؛ وگرنه شرایط پذیرش در برخی از دانشگاه‌ها آسان‌تر است.

بعضی از کشورها از اتباع خارجی می‌خواهند که هزینه بیمه سلامت و درمانی خود را تأمین کنند. اما حتی اگر بخواهید برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنید، باید تمکن مالی خوبی داشته باشید یا اسپانسری را جهت تامین مخارج و مسائل مالی خود معرفی کنید. برای مثال، برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی حداقل باید یورو تمکن مالی داشته باشید. ولی خبر خوب این است که تمکن مالی شما بر اساس دلار و یورو دولتی محاسبه می‌شود؛ پس سرمایه‌ی خود را با ارز آزاد حساب نکنید. علاوه بر این، اگر اقوام شما در یکی از کشورهای خارجی زندگی می‌کنند، امتیاز و شانس شما برای مهاجرت بالاتر است.

ایالات متحده آمریکا، کشوری بین قاره‌ای است که عمدتا در آمریکای شمالی واقع شده است. این کشور متشکل از 50 ایالت، یک منطقه فدرال، پنج قلمرو بزرگ غیر الحاقی و نه جزیره کوچک دور افتاده است. این کشور سومین کشور بزرگ جهان است که بیش از 331 میلیون نفر را در خود جای داده و سومین کشور پر جمعیت نیز می‌باشد. علاوه برداشتن خطرات بسیار زیاد و غیرقانونی بودن، زوم لایف هیچ گونه راهنمایی و یا پیشنهادی به مهاجران در رابطه با روش های مجله خبری مهاجرتی غیر قانونی ارایه نمی دهد. ازدواج علاوه برداشتن خطرات بسیار زیاد، زوم لایف هیچ گونه راهنمایی و یا پیشنهادی به مهاجران در رابطه با روش های مهاجرتی غیر قانونی ارایه نمی دهد. با توجه به کشور انتخابی، ممکن است از همان ابتدا بجای اقامت، تنها ویزا دریافت کنید.

پس از اخذ گرین کارت چه اتفاقی می‌افتد؟