مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و سرمایه گذاری گروه مهاجرت اسمارت-کمک مهاجرت

به طور کلی می توان گفت کسب تابعیت از طریق تولد در استرالیا بر اساس قانون خون می باشد. به این معنا که کودک متولد شده در این کشور تابعیت پدر و مادر خود را کسب می نماید. در صورتی به کودکان متولد شده در استرالیا تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد. همسر شما حتی می تواند شهروند کشور نیوزلند باشد و یا اقامت کشور نیوزلند را داشته باشد.

هزینه‌های اخذ ویزای استرالیا

امروزه، استرالیا در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است. استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار، تحصیل و سرمایه گذاری تبدیل شود. مجله خبری مهاجرت یا هر کشور دیگری تصمیم و انتخاب بزرگی است که یک فرد برای خود و خانواده خود انجام می‌دهد. این تصمیم‌ گیری زمانی رخ می‌دهد که دافعه کشور مبدا مانند شرایط شخصی و خانوادگی فرد، اجتماعی، اقتصادی و یا آموزشی بیشتر و پر رنگ تر از جاذبه آن باشد. در نتیجه افراد برای حرکت به سمت آینده، تغییر شرایط و تحقق آرزوهای خود به مهاجرت فکر می‌کنند.

  • خب حالا که با استرالیا به طور مختصر آشنا شدید، برویم و موضوع مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری به سه نوع سرمایه گذاری معمولی و ویژه و کار آفرینی تقسیم می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و شرایط خاص خودشان بوده و تحت ویزای ساب کلس 188 و ۸۱۸ می باشند.
  • متقاضیان ویزای نامزدی استرالیا نیز باید شرایطی که در این قسمت معرفی شده را دارا باشند.
  • اگر قصد مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا استرالیا را دارید باید از جدیدترین قوانین مهاجرت به استرالیا در سال 2023 با خبر باشید.
  • در حالت کلی باید عنوان کرد که اگر شما به این مسیر توجه دارید یا باید براساس آیتم‌های مشخص شده امتیازی را جمع آوری کنید و یا یک کارفرما در استرالیا اسپانسر شما شود که مسیر راحت‌تری را دارید و یا یکی از اقوام شما در مناطق خاص مشخص شده اسپانسر شما شده و به شما در امتیازها کمک کند.
  • در صورتی که سن شخص متقاضی بیشتر از 55 باشد، ایالت South Australia که مرکز آن شهر آدلاید می باشد می توان در صورت احراز شرایطی برای افراد با سن بالای 55 درخواست داد.
زیرا می‌توانند این شانس را داشته باشند که پس از فارغ‌التحصیلی راحت‌تر وارد بازار کار شوند و آینده شغلی خود را در این کشور تضمین کنند. پایین بودن نرخ بیکاری، نیاز به مشاغل مختلف و فراهم بودن حوزه‌های کاری متعدد در استرالیا و همچنین بالا بودن درآمد و امکانات رفاهی مخصوص ویزاهای کاری و مهارتی موجب شده است که مهاجرت از طریق کار پرطرفدارترین روش مهاجرتی به استرالیا باشد. موسسه بین المللی انتخاب با مجوز رسمی از وزارت کار ایران زیر نظر مستقیم جناب دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا مشغول به فعالیت می باشد.

ویزا سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا

این وب سایت برای اطمینان از اینکه شما بهترین تجربه را در وب سایت ما دارید از کوکی استفاده می کند. میلادی بیشتر شکارچی و کشاورز بوده و دارای فرهنگ شفاهی پیچیده و ارزش های روحانی بر مبنای احترام به سرزمین اجدادی و اعتقاد به آغاز خلق زمین بوده اند. استرالیا برای پذیرش مهاجرین در بیشتر معیار سنجی های خود از سیستم مبتنی بر امتیاز بندی استفاده میکند. هزینه های پزشکی شما در اکثر موارد رایگان می‌شود و در موارد دیگر با تخفیف بسیار بالایی شما از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوید. بله ولی فقط در صورتی که سابقه سفر بسیار خوب داشته باشید یا اینکه خویشاوند نزدیک شما در استرالیا سکونت داشته باشد.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت استرالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. طبق آمار ارائه شده از سوی پایگاه داده جهانی Numbeo، استرالیا از لحاظ هزینه زندگی رتبه چهاردهم را دارد. البته قطعا میانگین هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود.

والدینی که برای فرزندان زیر 18 سال (و یا زیر 25 سال که همچنان به لحاظ مالی و تحت شرایطی خاص به خانواده وابسته باشند) درخواست ویزای فرزند می‌کنند (ساب کلس 101 و 802) و فرزند متقاضی می‌تواند به طور دائم در استرالیا تحصیل و زندگی کرده و پوشش بیمه درمانی استرالیا بهره‌مند شود. استرالیا ششمین کشور پهناور جهان به شمار آمده که در قاره اقیانوسیه؛ کوچکترین قاره جهان؛ واقع گردیده است و به استثنای بخش کوچکی از این قاره را که کشور نیوزلند گرفته، در واقع اکثریت خاک اقیانوسیه، همان کشور استرالیا می‌باشد. این کشور که در یکم ژانویه سال 1901 از بریتانیا مستقل شد، از 6 ایالت به نام‌های نیوساوت ولز، کوئینزلند، استرالیای جنوبی، تاسمانی، ویکتوریا و استرالیای غربی به همراه 2 منطقه و قلمرو با عنوان قلمرو سرزمین‌ شمالی و قلمرو پایتختی استرالیا تشکیل شده است.

در کل شرایط سنی مهاجرت به استرالیا به ویزایی که درخواست می‌دهید، بستگی دارد. راستی چرا صف مهاجرت به استرالیا معمولا شلوغ است؟ چرا این کشور همواره در لیست متقاضیان مهاجرت به خارج دیده می‌شود؟ از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی، مردم نروند سمت استرالیا 😅. مهاجرت به این نقطه از کره زمین موانع و دست‌اندازهایی دارد که اگر اطلاعاتی در این حوزه نداشته باشید شما را با چالش مواجه خواهد کرد. حالا که در این صفحه هستید از فرصت استفاده کنید و با مطالعه مطالب با شرایط مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید. جهت ارزشیابی بعضی از رشته های تحصیلی باید مدرک آیلتس را نیز همراه باقی مدارک به سازمانهای ارزشیابی مدارک ارسال نمایید، اما جهت ارزشیابی بعضی دیگر از رشته های تحصیلی نیازی به ارسال مدرک آیلتس به سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا نمی باشد.