مهاجرت به استرالیا 2023 روشهای مهاجرت گروه وکلای بین المللی لاهه-کمک مهاجرت

با دریافت تخفیف 50% و همچنین در صورت گرفتن پذیرش از استاد و دانشگاه به‌ صورت رایگان تحصیل کنید. نیز استفاده کنید تا بتوانید شرایط خود را زیر نظر متخصص مربوطه به صورت تخصصی بررسی کنید. لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده و مهر ناتی NAATI داشته باشند.

لینکدین برای مهاجرت

از جمله مهم‌ترین دلایل مهاجرت به استرالیا می‌توان به شرایط آب و هوایی، اقتصاد و فرهنگ قوی و مهاجرپذیر بودن آن اشاره کرد. این کشور ششمین کشور پهناور جهان است که تقریباً 26 میلیون جمعیت دارد. استرالیا به دلیل سیستم آموزشی قوی و باکیفیت، دانشگاه‌های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت‌های شغلی بسیار، انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به مهاجرت است. برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا روش‌های متعدد و مختلف بسیاری وجود دارد که افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش‌ها را برای دریافت اقامت این کشور انتخاب کنند.

یکی مهاجرت تحصیلی برای ادامه تحصیل در رشته معماری و دیگری مهاجرت کاری به منظور اشتغال در این کشور که گزینه دوم بهتر است. برای دریافت این نوع ویزا و به دنبال آن مهاجرت به استرالیا شما باید اثبات کنید که در یک رابطه مداوم حداقل مدت ۱۲ ماه است که با همسرتان ازدواج کرده اید و علاوه بر اینها مدارک سلامت و عدم سوء سابقه هم ارائه شود. ویزای نامزدی برای افرادی است که هنوز در مورد ازدواج مطمئن نیستند ولی تصمیم دارند با مهاجرت به استرالیا و شناخت بیشتر نامزد خود با او ازدواج کنند. متقاضیان ویزای نامزدی استرالیا نیز باید شرایطی که در این قسمت معرفی شده را دارا باشند. متقاضی ویزای توریستی، باید اثبات کند که قادر است برای هر روز اقامت خود در این کشور میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا هزینه کند. ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که قصد دارند برای مسافرت یا دیدار اهالی خانواده و یا فامیل به استرالیا سفر کنند.

البته ناگفته نماند افرادی که می‌خواهند برای قرارهای کاری، ملاقات‌های بیزینسی و یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند، باید از طریق ویزای توریستی استرالیا اقدام کنند. بسیاری از دانشگاه‌ های استرالیا در فهرست صد دانشگاه مجله خبری مهاجرت برتر دنیا قرار دارند. پژوهش محور بودن مراکز آموزش عالی استرالیا و مهم‌تر از همه امکان استفاده از انواع بورسیه‌های متنوع ارائه شده، موجب شده تا دانشجوهای زیادی سالانه از سراسر جهان برای تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند.

فرصتی استثنایی برای اخذ وکیل مهاجرت به استرالیا

بله در مدت زمان تحصیل به طور محدود (۲۰ ساعت در ماه) می توانید کار کنید. حالا که شرایط مهیا است مساله بعدی این است که از چه راه‌هایی و از کجا باید شروع کرد. معمولا آماده سازی، ارسال و ارزشیابی مدارک در مجموع بین 4 تا 5 ماه طول خواهد کشید.

فرزند در صورت اثبات وابستگی تا سن 23 سال روی پرونده پدر و مادر قرار می گیرد. شما باید شغل مورد نظر خود را متناسب با حرفه ی خود از لیست SOL انتخاب کنید. استرالیا یاد و خاطرهٔ اولین دسته مهاجران به سرزمین استرالیا در «پورت جکسون»، توسط کاپیتان «آرتور فلیپ» را گرامی می‌دارد. من ساکن استانبول ترکیه هستم و به دلیل مشکل مالی که برایم حادث شده بود گرفتم که از نحوه برخورد و راهنمایی دکتر پارسا که با صبر و حوصله جوابگو و راهنمایی نموده کمال تشکر را دارم لذا از کلیه هم میهنان عزیز پیشنهاد انجام امورات خود توسط این عزیزان را توصیه میکنم موفق و پیروز باشید.

امتیازات مهاجرت به استرالیا

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا، مدارک مورد نیاز، شرایط اقامت و هزینه زندگی در استرالیا آشنا کنیم. در میان شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا با ویزای کار می‌توانم بگویم سابقه کار برگ برنده افرادی است که آن را دارند چرا که سابقه کار می تواند از 5 تا 15 امیتاز به متقاضیان بدهد. یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد. یکی از روش های اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور، کار آفرینی می باشد.

در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است. جهت اقدام برای ویزاهای دانش آموزی (مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان)، مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا باید از طریق ویزای ساب کلس ۵۰۰ اقدام کنید. اگر بعد از اگوست 1986 در استرالیا بدنیا آمده اید و هیچ کدام از والدنیتان شهروند یا PR نبوده اند اما اکثر زندگی خود را تا قبل از سن 10 سال در استرالیا گذرانده باشید در این شرایط بعد از تولد 10 سالگی به طور اتوماتیک شهروند استرالیایی محسوب میشوید. استرالیا با داشتن بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور شروع کنند. مسیر مهاجرت پر است از چاه و چاله که اگر اسیر یکی از آن‌ها شوید، باید زمان و هزینه زیادی برای خلاصی صرف کنید.

استرالیا کشور ارزانی نیست و از طرفی کشوری است که میانگین درآمد سرانه بسیار بالایی را دارد و به همان نسبت هزینه‌ها در آن بالاست. عمده‌ هزینه‌ها در استرالیا هزینه‌ مسکن است و معمولا برای هر خانواده که تازه به این کشور مهاجرت کرده‌ است بحث اجاره مسکن پیش می‌آید و یا افرادی که به دنبال خرید خانه هستند بحث دریافت و پرداخت وام پیش می‌آید. و برخی با سیتیزنی استرالیا می‌شناسند و باید بگوییم که فرقی ندارد و هردو آنها به یک معنا هستند و فرد در آخرین مرحله از مهاجرت به آن میرسد و به عبارتی پاسپورت استرالیا را دریافت می‌کند. شما شهروند استرالیا هستید و بعد از دریافت آن فرقی با یک شهروند استرالیایی ندارید و می توانید در انتخابات شرکت کنید و بدون مشکل به بسیار از کشورها سفر کنید.

اگرچه این کشور برای زندگی دانشجویی گران محسوب می‌شود، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه و به عنوان یک پل و واسط بسیار عالی در مسیر دریافت اقامت دائم این کشور می‌دانند. مطایق آمارها، این کشور سومین مقصد مهاجرت تحصیلی محبوب در جهان به شمار می‌آید و در حال حاضر بیش از 600 هزار دانشجوی بین‌المللی در این کشور تحصیل می‌کنند. همچنین هفت شهر استرالیا شامل ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست در لیست 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته‌اند. همواره بسیاری از افرادی که قصد اقامت استرالیا را دارند به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشند. توجه داشته باشید که مسیرهای ازدواج و نامزدی، ویزای والدین و اسپانسرشیب و ویزای 476 که برای فارغ التحصیلان از دانشگاه های مورد تایید استرالیا در نظر گرفته شده است، را در صورتی که شرایط لازم برای هر کدام را داشته باشید، نیز می توان به عنوان راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا دانست.

  • همچنین سن متقاضیان باید کمتر از 31 سال و مدرک اخذ شده می‌تواند شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد.
  • کشور استرالیا در زمینه سرمایه گذاری یکی از بهترین و کم ریسک ترین کشور ها بوده و نرخ مصادره اموال در این کشور حد اقل ممکن می باشد.
  • اگرچه فرصت‌های شغلی در این شهر چندان زیاد نیست، اما چشم‌انداز و امنیت شغلی بسیار بالایی دارد.
  • هزینه های پزشکی شما در اکثر موارد رایگان می‌شود و در موارد دیگر با تخفیف بسیار بالایی شما از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوید.