مهاجرت به ترکیه ارزانترین راه +مدارک + هزینه های مهاجرت-کمک مهاجرت

امکان مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک در این کشور برای متقاضیان وجود دارد. مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک و اقامت در این کشور در واقع نوعی از اقامت توریستی می باشد. در هنگام اخذ ویزای توریستی ترکیه بدون دریافت ویزا، می توانید 3 ماه در این کشور حضور داشته باشید ولی در این مدت امکان کار یا تحصیل نخواهید داشت. نوعی از ویزای توریستی به نام اقامت یک ساله ویزای توریستی ترکیه وجود دارد که به واسطه اجاره ملک در ترکیه به متقاضی داده می شود. متقاضی برای بهره مندی از اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک می بایست ابتدا از طریق ویزای توریستی به ترکیه مهاجرت نماید سپس در این کشور درخواست اقامت یک ساله توریستی نماید.

حال به نظر شما این افزایش مهاجرت می تواند به دلایل اوضاع اقتصادی کشور ایران باشد یا خیر. در صورت عدم پاسخگویی تلفن ها، لطفا درخواست خود را در واتس اپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه کشوری فراقاره‌ای در اوراسیا است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی (آسیای کوچک) در قاره آسیا و بخش کوچک یعنی تراکیه در قاره اروپا قرار دارد. با مطالعه عناوین زیر می توانید سایر گزینه های مناسب مهاجرت را نیز بررسی کنید. به غیر از 3 گذرنامه ویژه فوق، شهروندان ترکیه از پاسپورتی به رنگ مارون استفاده می کنند که در دسترس عموم است.

حال ما MIE را که با کادری متخصص در زمینه مهاجرت و آگاهی به علم روز و سوابق بالا در این زمینه فعالیت دارند به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید در کمترین زمان ممکن با مجموعه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره و تجارب این موسسه استفاده نمایید. مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور از راه­های کار، تحصیل، سرمایه­گذاری، ازدواج، پناهندگی و تولد ممکن است.

ترکیه

مدارس و دانشگاه های بین‌المللی ترکیه برای مهاجران دوره آموزش زبان ترکی را در نظر گرفته است. مهاجرت و اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری با روش های مختلفی امکانپذیر است که البته بر خلاف تبلیغات کاذب در زمینه آسان جلوه دادن این مسیر ، در عین درست بودن می تواند کاری با چالش و ریسک های گوناگون باشد . شما با انتخاب پناهندگی نه تنها نمی توانیدبه هدف اصلی خود برسید ، بلکه باید تا مدت ها امکان بازگشت به ایران را ندارید و این باور که پس از گذشت سال ها شاید به شما اقامت دائم اعطا شود را باید دور از ذهن دانست! پناهندگی جان ، مال و زمان شما را به بازی گرفته و می تواند خطرات غیرقابل جبرانی را به همراه داشته باشد ، بنابراین سعی کنید که فقط روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را دنبال کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

گاهی اوقات برخی از افراد علاقه‌مند به مجله خبری مهاجرت با توجه به شرایط و بودجه مالی خود به دنبال اقامت در شهرهای ارزان می‌باشند. شاید گاهی نیز به دنبال شهرهای کم هزینه برای گذراندن تعطیلات‌شان در این کشور باشند. در ادامه لیستی از شهرهای ارزان ترکیه برای زندگی و تعطیلات آورده شده است. با این حال اگر به صورت آنلاین و حضوری می‌خواهید برای ثبت درخواست ویزا اقدام کنید، پیشنهاد می‌شود با یک وکیل با تجربه در زمینه مهاجرت صحبت کنید. ترابزون یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می‌باشد که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد.

علاوه بر این، هزینه‌های تحصیل در ترکیه بسیار مقرون‌به‌صرفه است و فرصت‌های متعددی هم فراهم شده است تا دانشجویان بین‌المللی از بورسیه‌های تحصیلی این کشور استفاده کنند. ضمن اینکه باید گفت مراکز آموزشی ترکیه بسیار مجهز هستند و امکانات علمی قابل‌توجهی دارند. بنابراین امکان انجام تحقیقات گسترده نیز برای دانشجویان فراهم شده است.

  • شرکت سفیر تجارت در کشور ایران با شماره ثبت ۴۵۴۹۷۸ به ثبت رسیده است و در زمینه مشاوره در امور مهاجرت به اروپا و سرمایه گذاری فعالیت دارد.
  • به این صورت که برای مهاجرت از طریق سپرده بانکی، به تاییدیه سازمان مقررات و نظارت بانکی و برای مهاجرت از طریق خرید سهام، به تاییدیه معاونت خزانه‌داری ترکیه نیاز است.
  • در این مطلب ما می خواهیم به نحوه ورود و اقامت بلند مدت شما در ترکیه صحبت کنیم.
  • دانشگاه بغازیچی با حدود 400 دانشجوی خارجی جزو دانشگاه‌هایی می‌باشد که دانشجویان خارجی را به سختی ثبت نام می‌کند.

از سوی دیگر، هزینه ویزای ترکیه برای ویزای برچسب از 117 یورو کمترین، تا 180 یورو بالاترین، برای اکثر ملیت ها شروع می شود. با این حال، شهروندان برخی از کشورهای دیگر همانند امارات متحده عربی ممکن است مجبور به پرداخت ویزای بالاتر تا سقف 465 یورو باشند. شهروندان کشور ترکیه از قدرت اقتصادی و خرید نسبتا خوبی برخوردار هستند. بر اساس آمارهای آژانس‌های معتبر مربوطه در کشور ترکیه میانگین حقوق مردم در این کشور برابر با هشت هزار لیر در ماه است.

طبق قوانین سال ۲۰۲۲ شما برای مهاجرت به ترکیه از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت، باید برای حداقل ۵۰ نفر از شهروندان ترکیه شغل ایجاد کنید. مراجعین عزیز دقت بفرمایید که ما در این وب سایت اطلاعاتی را ارائه می کنیم که مجانی است و تنها برای اطلاع عزیزان با ذکر منابع تهیه گردیده است ولیکن در بعضی موارد ما اساسا خدماتی ارائه نمی کنیم. باید بگوییم که هزینه مهاجرت به ترکیه نسبت به روش مهاجرتی شما می تواند متفاوت باشد، این بدان معناست که هزینه های مهاجرتی شما نسبت به سبک زندگی و هدف مهاجرت متغیر است. پس با توجه به نکات و روش هایی که در عناوین فوق به آن اشاره شد، می توانید بهتر و مناسب تر نسبت به روش مهاجرتی خود تصمیم گیری کنید.