مهاجرت به ترکیه ارزانترین راه +مدارک + هزینه های مهاجرت-کمک مهاجرت

البته بهتر است قبل از تکمیل مدارک با کارشناسان موسسه مهاجرتی راشین، در ارتباط باشید. برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه، دانشجوی خارجی باید در دوره ی یک ساله ی زبان ترکی شرکت کند و نمره ی قابل قبول در آزمون کسب نماید. همچنین باید مدرک تحصیلی دیپلم و مدرک مقطع کارشناسی خود را با معدل بالای 15 ارائه نماید. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه دو تا سه سال طول می کشد و دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه در این مقطع تحصیلی ویزای دانشجویی دریافت کنند. همچنین شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به رشته ی متقاضی متفاوت خواهد بود. آموزش در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی است و مدرک تحصیلی ارائه شده توسط این مدارس نسبت به سایر مدارس ترکیه معتبرتر است، همچنین تحصیل در این مدارس رایگان نبوده و متقاضی باید برای تحصیل در این مدارس شهریه پرداخت نماید.

البته باید بدانید به‌ازای تمام این پنج سالی که یک شرکت در ترکیه فعالیت می‌کند، صاحبان آن باید حداقل 360 روز در ترکیه اقامت داشته باشند و در این‌مدت، هیچ‌گونه سوءپیشینه‌ قضایی در پرونده آن‌ها ثبت نشود. یعنی برخلاف کشورهایی مانند امارات متحده عربی، متقاضیان مجبور نیستند برای ثبت شرکت در ترکیه با شهروندان ترک مشارکت کنند و سرمایه خود را به آن‌ها بسپارند. بلکه در این روش، تنها کافی است که آن‌ها یک حسابدار ترک را استخدام کنند. زیرا وجود یک حسابدار بومی برای تمام شرکت‌های ثبت‌شده در ترکیه الزامی است.

درباره ترکیه و شرایط مهاجرت به ترکیه

اگر کسی متقاضی پناهندگی در کشور ترکیه باشد باید شرایط سخت و دشواری را بگذراند و همچنین هزینه پناهندگی را نیز متقبل شود. در صورتی که پلیس ترکیه با درخواست پناهندگی فرد موافقت کند، فرد می تواند در کمپ پناهندگان در کشور ترکیه زندگی کند. معمولاً روش بهتر برای هر کسی طبق شرایط خود او تعیین می گردد اما در حالت کلی و به طور معمول مهاجرت کاری، تحصیلی، خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه بهترین راه های مهاجرت به ترکیه هستند. به‌صورت کلی، زندگی در ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور با مزایایی نظیر امکان سفر آسان به بیش از 111 کشور جهان، اخذ راحت‌ترانواع ویزای آمریکا، امکان داشتن تابعیت دوگانه و…

به این ترتیب متقاضی می تواند در هر زمانی که خواست درخواست مجوز اقامت را در وب سایت اداره مهاجرت پیگیری نماید. در مرحله بعدی افراد باید اقدامات لازم را بسته به روش مهاجرتی خود انجام دهند. متقاضیانی که قصد اقامت در این کشور به مدتی طولانی تر از 3 ماه را دارند، باید برای ادامه اقامت قانونی، مجوز اقامت ترکیه را دریافت کنند.

  • آیا متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ترکیه هستید؟ اگر می‌خواهید رشته دندان‌پزشکی را در مقاطع عالی چون کارشناسی ارشد و دکترا بخوانید…
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون راه های مهاجرت به ترکیه و مشاوره با مشاورین موسسه ملک پور می‌توانید فرم تماس را کامل کرده و یا طی تماس تلفنی با موسسه ملک پور، از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص استفاده نمایید.
  • ممکن است روش تحصیل از میان راههای مهاجرت به ترکیه با شرایط شما بیشتر همخوانی داشته باشد تا روش کاری و یا دیگر روش ها.
  • آزمون OSS از لحاظ ساختاری شبیه به کنکور در داخل ایران بوده و بیشتر مربوط به دانش آموزانی است که مقیم کشور ترکیه هستند.
  • در این مطلب صفر تا صد مهاجرت به ترکیه و روش‌های دریافت اقامت ترکیه را بررسی کردیم.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های خوب و قابل تحسین مردم ترکیه احترام گذاشتن‌شان به افراد مسن می‌باشد.

مدت اعتبار ایکامت به نوع اجازه اقامت شما بستگی دارد‌ و ممکن است با پایان اقامت اعتبار آن نیز ساقط شود. شما برای دریافت پاسپورت باید حداقل ۲۵۰ هزار دلار ملک خریداری نمایید. البته پروسه هایی وجود دارد که شما می توانید با دریافت وام نیز اقدام نمایید. میتوانید در این زمینه با مشاوران موسسه تماس حاصل نمایید و اطلاعات کاملی دریافت نمایید.

ویدئو و فایل صوتی موسسه MIE در مورد مقایسه خرید ملک ترکیه با اجاره ملک یونان

ترکیه یکی از کشورهای توریستی و در عین حال پرجاذبه است که سالانه درصد قابل توجهی از افراد تمایل به مهاجرت به ترکیه را دارند. متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود از یکی از روش های زیر اقدام به درخواست اقامت ترکیه برای خود کنند. دانشگاه بغازیچی که نخستین دانشگاه آمریکایی است که خارج از این ایالت واقع شده است در سال 1971 در شهر زیبای استانبول تاسیس شد.

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مجله خبری مهاجرت بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در دانشگاه های ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است. برخی از افراد بسیار به ترکیه علاقه مند هستند و علاوه بر اقامت ترکیه به تمدید اقامت ترکیه در شرایط کرونا، می‌ اندیشند. آنان حتی قبل از مهاجرت در رابطه با پیگیری کارت اقامت ترکیه تحقیق می‌ کنند.