مهاجرت به عمان 2023 روش های مهاجرت عمان 1402 مهاجرتی جام جم-کمک مهاجرت

عمان به دلیل موقعیت استراتژیک و اقتصادی برای بازرگانان و صنعتگران اهمیت زیادی دارد. ویزای بازدید شش ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد و اقامت در عمان به یک ماه محدود می شود، به استثنای ویزای ملاقات خانواده که اجازه اقامت تا سه ماه را می دهد. شرکت با قوانین عمان سازی که حداکثر سهمیه کارکنان خارجی در آن بخش به دست نیامده است، مطابقت دارد. متاسفانه در حال حاضر آفری در این خصوص برای کشور عمان نداریم .

ویزای تحقیقات علمی این ویزا همان ویزای بازدیدی است و برای خارجی‌هایی که جهت تحقیقات علمی وارد عمان می‌شوند صادر می‌شود. این ویزا را می توان در تمامی بنادر ورودی عمان یا از نمایندگی های دیپلماتیک و دفاتر نمایندگی تجاری عمان دریافت کرد. این ویزاها نیازی به تایید اداره کل گذرنامه و اقامت در مسقط ندارند.

مزایا مهاجرت به عمان

در این ویزا فرد متقاضی قبل از ورود به خاک عمان، شغل مورد نظر را پیدا کرده است و با استفاده از ویزا توریستی به فرد فرصتی داده می شود تا برای بستن قرارداد به عمان سفر کند. عمان نیز مانند هر کشور دیگری، داری انواع مختلفی از ویزاهای کاری می باشد که اخذ هر یک از آن ها شرایط به خصوصی دارد که در ادامه به بررسی کلی هر یک می پردازیم. البته نا گفته نماند که علاوه بر نرخ بیکاری، شغل های مورد نیاز کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید نیز اهمیت زیادی دارد. خدمات بهداشتیکشور عمان، دارای کیفیت خوبی می باشد و به طور کلی در دسترس عموم مردم قرار دارد.

روش‌های مهاجرت به عمان

پس از استخدام، هزینه های اسکان، صدور اقامت، غذا، سرویس ایاب ذهاب محل اقامت تا محل کار و در بسیاری موارد بلیط رفت و برگشت به وطن توسط کارفرما پرداخت می گردد. عمان از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در سال های اخیر هم در صنعت مجله خبری مهاجرت گردشگری و هم در صنایع دیگر روند رو به رشدی داشته است. در کنار گردشگری این کشور مقصد خوبی برای تحصیل و کار کردن است، از این رو جدیدا ایرانیان زیادی تقاضایمهاجرت به عمان را داشته اند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود.

  • ایرانیان زیادی علاقه مند به مهاجرت به این کشور عربی هستند که از روش های مختلفی می توانند اقدام کنند.
  • مهاجرت به عمان از طریق ازدواج، از دیگر راه‌های مهاجرت به این کشور است.
  • ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که کشورهای آمریکایی و اروپایی برای مهاجرت تحصیلی و کاری شرایط مساعدتری نسبت به کشورهای عربی دارند.
  • برای مهاجرت کاری به کشور عمان فرد متقاضی باید حتما یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای مورد تایید اداره مهاجرت عمان و یا از سوی یک شرکت یا بیمارستان معتبر دریافت کند تا بتوانند با ارائه مدارک خود ویزای کاری عمان را بگیرند.

میتونید فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسامون دقیق تر راهنماییتون کنند. نرخ بیکاری یک کشور، بیان کننده وضعیت اقتصادی آن کشور می باشد و برای همین قبل از مهاجرت به هر کشوری لازم است که نسبت به نرخ بیکاری آن کشور تحقیق و بررسی انجام دهید. همچنین افراد مجرد می توانند فرزندی را به عنوان فرزند خوانده بپذیرند.