مهاجرت به کانادا، هزینه و شرایط بهترین روشها با وکیل رسمی ویزا724-کمک مهاجرت

اما پیش از مهاجرت به کانادا، کاغذبازی‌ها و اقداماتی که هر فرد باید در حین دریافت ویزای کانادا انجام بدهد نیز ممکن است طاقت‌فرسا باشد. هرکسی که در پروسه دریافت ویزای کانادا برای زندگی و کار در این کشور قرار داشته، می‌داند که این روند می‌تواند استرس‌زا باشد، وقت زیادی از شما بگیرد و نیازمند صبر و تحمل بالایست. با این حال هنگامی که تمام این مشکلات به پایان برسد، متوجه خواهید شد که ارزش سختی را داشته و از طرف دیگر اغلب متقاضیان مهاجرت به کانادا که تمام مدارکشان کامل است، فرصت زندگی، کار یا تحصیل در این کشور را بدست می آورند. با اینکه روند دریافت ویزای کانادا ممکن است سخت و خسته‌کننده باشد، اما با اینحال باعث دلسرد شدن متقاضیان مهاجرت به کانادا نخواهد شد. سلام، برای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری به کانادا، حداقل 3 سال سابقه کار لازم دارید.

هزینه ثبت شرکت در کانادا

به طور کلی، حداقل تمکین مالی برای یکسال زندگی در کانادا در حدود 13هزار دلار است. همچنین هزینه‌های ویزا و مهاجرت نیز هر ساله با توجه به کشور مبدأ و دیگر عوامل تغییر خواهد کرد. بهترین راه برای اطلاع از این موضوع، برقراری ارتباط با کارشناسان این حوزه است. از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند، بحث هزینه‌ها برای مهاجرت است.

در واقع در مسیر مهاجرت به کشور کانادا متقاضی باید دارای هزینه مهاجرت به کانادا در هر مرحله از اخذ ویزای اقامت باشد. متقاضیان با اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از نوع ثبت شرکت می توانند شرایط مهاجرت به کانادا را فراهم کنند. مهاجرت به کشور کانادا از طریق ثبت شرکت از 2 روش ثبت شرکت استانی یا ثبت شرکت فدرال انجام می شود. متقاضی برای ثبت شرکت استانی باید بر اساس شرایط سرمایه گذاری در هر استان اقدام کند.

مجله خبری مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری غیرفعال برای ایرانیان، در استان کبک امکان‌پذیر است. برای شرکت در این برنامه سرمایه‌گذاری باید شرایط زیر را داشته باشید. هزینه دریافت ویزای کاری در سال ۲۰۲۳ شامل هزینه‌های مربوط به سفارت کانادا است که متقاضیان باید آن را پرداخت نمایند و بسته به نوع ویزا متفاوت است. برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

این بدان معنی است که دولت کانادا از ورود مهاجران به این کشورش استقبال می‌کند. به عنوان مثال طبق سیاست‌های جدید این کشور از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ این کشور بیش از ۱٫۲ میلیون مهاجر را جذب خواهد کرد. وجود روش‌ها و گزینه‌های مختلف برای مهاجرت به کانادا نیز تاییدی بر این ادعاست. مهاجرت تحصیلی به کانادا و تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور کانادا تو این ویدیو مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا…

خوداشتغالی در کانادا

ما شما را با آخرین اخبار مربوط به مهاجرت کانادا به روز خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که مهاجرت e-Visa را به عنوان فرستنده ایمن با ارائه دهنده ایمیل خود علامت گذاری کنید. بنابراین، اگر کودکی در کانادا متولد شود، فارغ از ملیت والدینش تابعیت کشور کانادا را می‌گیرد.

  • مهاجرت به کانادا از جهات زیادی به عنوان پر تقاضا ترین مقصد انتخاب شده است که در این بخش به تعدادی از این علت ها می پردازیم.
  • برخی از مشکلات مشاوره مهاجرت کانادا مربوط به اطلاعات غلطی است که در این زمینه ارائه می‌شود.
  • در مرحله اول می‌توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید تا بتوانید با خیال راحت درباره مهاجرت کاری تصمیم بگیرید.
  • با وجود تمام نکاتی که در مورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا گفته شد، تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است و شما هستید که باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید کانادا می‌تواند خانه دوم شما باشد یا خیر.

این کشور برای جذب نیروی کار و سرمایه‌های خارجی، مسیرهای مهاجرتی بسیار متنوعی را برای افراد متقاضی فراهم آورده است. در این صورت افراد می‌توانند متناسب با شرایط و سلیقه خود یک مسیر را برای مهاجرت به این کشور انتخاب کنند. در ادامه این مقاله ما به بررسی جامع روش‌های مهاجرت به کانادا می‌پردازیم.

در پایان این روش درخواست ‌کننده و وابستگانش نیاز به انجام معاینه پزشکی و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای افراد ۱۸سال و بالاتر دارند. هزینهٔ درخواست برای متقاضی و همسر یا شریک قانونی، ۱۰۴۰ دلار کانادا و برای فرزندان ۱۵۰ دلار کانادا است. هم ‌اکنون مدت زمان لازم برای بررسی پروندهٔ متقاضی اقامت در کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال حدود ۶ ماه زمان می‌برد. امکان دریافت اقامت دائم با هر یک از روش‌های گفته شده، بعد ۳ الی ۵ سال وجود دارد. علاوه‌بر این، هر یک از این روش‌های مهاجرتی نیازمند صرف هزینه‌هایی هستند.

متقاضیان در صورت اقامت در بازه کوتاه‌مدت و موقت، می توانند با دریافت اقامت موقت کانادا به این کشور سفر کنند. بر اساس ویزای موقت، افراد با مراجعه به کنسولگری کانادا می‌توانند تا بازه‌ای مشخص شده (معمولا ۶ ماه) در کشور کانادا اقامت داشته باشند. اما برای ویزاهای بلندمدت به جز مدارک عمومی، مدارک دیگری نیاز دارید که البته لازم نیست نشان دهنده قصد شما برای ترک کانادا باشد. برای مثال، در ویزای کارآفرینی کانادا، ویزای استارت آپ کانادا یا ویزای خوداشتغالی کانادا شما به یک طرح تجاری دقیق یا همان بیزینس پلن نیاز دارید. این طرح باید نشان دهد که بیزینسی که قصد راه‌اندازی آن را دارید، دقیقا چیست و چه تحقیقاتی برای آن انجام داده‌اید.