مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

لازم به ذکر است که زمستان‌ها در برخی از مناطق کانادا بسیار طولانی و سرد خواهد شد و در همینجا مستقیم به سراغ معایب مهاجرت به کانادا می‌رویم. اگر هم بتوانید در خواست کاری را از سوی یک کارفرمای کانادایی دریافت کنید روند اخذ ویزای شما تسریع می گردد. بهترین گزینه برای شما با توجه به سنتان، سرمایه گذاری در این کشور است که به شما دسترسی های گسترده ای از جمله اقامت و کار و زندگی می دهد. راه های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که سرمایه گذاری، کار و یا تحصیل از جمله آنهاست. و تصمیم داریم زودتر بچه دار بشیم و فرزندمون در کانادا با بیمه پزشکی به دنیا بیاد.

اقامت پرتغال یکی از موفق ترین برنامه های مهاجرتی در اروپا، برنامه مجوز اقامت طلایی در پرتغال

متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد؛ لطفا با ما در ارتباط باشید. سلام، بله در صورت واجد شرایط بودن میتونید در مدارس کشور کانادا تحصیل کنید. برای مطلع شدن از شرایط دقیق‌تر مجله خبری مهاجرت، میتونید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

به همین دلیل باید دوباره مراحل مهاجرت خود را انجام دهند که وقت و هزینه‌ آن‌ها را هدر می‌دهد. در همین وب سایت نیز تعدادی از دفاتر معتبر مهاجرتی به شما معرفی گردید است که می توانید از خدمات آنها استفاده نمایید. فاصله‌ جغرافیایی میان ایران و کانادا بسیار بوده و بنابراین ممکن است این فاصله برای اشخاصی که بصورت تنهایی قصد مهاجرت به کانادا را دارند، کمی سخت باشد و این یکی از موضوعات مهمی‌ست که باید پیش از اقدام برای مهاجرت به کانادا، آن را در نظر داشته باشید. برای مهاجرت به کانادا مثل استرالیا و نیوزیلند شرایط شما طبق یک جدول امتیاز بندی ، امتیاز داده میشود و در صورتی که امتیاز شما مطلوب این کشور باشد، ویزای شما صادر میگردد. بر خلاف تصور عموم مردم، اخذ اقامت کانادا آسان تر از بسیاری از کشور های اروپایی و استرالیا و نیوزیلند است. خواهر شوهر به همراه همسر و فرزندانش حدود ۳۰ سال است در کانادا زندگی میکنند و شرایط مالی مناسبی دارند.

برنامه‌های کار آفرینی استانی نیز از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در کانادا و اخذ اقامت آن هستند. مهم‌ترین شرط موفقیت در هر دو روش استارتاپ و کار آفرینی، ارائه یک بیزینس پلن قوی است. مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی تنها روش مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها نمی باشد. متقاضیان افغانی می توانند از طریق تحصیلی، کاری، روابط خویشاوندی، برنامه های نیروی متخصص، برنامه های استانی و یا اخذ ویزای استارت آپ کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

  • همچنین قیمت بلیط هواپیما برای مسافرت به شهر انکارا مبلغ چندان زیادی نیست که فشار زیادی را به شما وارد کند.
  • راهکارهای سرمایه گذاری وجود داره ولی بحث مفصلی هست که باید با کارشناسان ما مشاوره بگیرید.
  • اما ریسک زیادی دارد زیرا برای مهاجرت به هر کشوری از طریق هر روشی، باید ثابت کنید که قصد اقدام فقط برای همان روش و برای همان کشور را دارید.
مهاجرت استانی کانادا ، در حال تبدیل شدن به یک مسیر مهاجرتی محبوب بوده و استان‌هایی مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های این کشور، برنامه‌های پذیرش مهاجران خود را در این راستا، توسعه داده‌اند. مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی مستلزم آن است که متقاضیان پس از ورود به این کشور، در استان‌های مربوطه اقامت داشته باشند. همچنین یکی از شرایط اکثر برنامه‌های استانی، برخورداری داوطلبان از یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای واجد شرایط کانادایی است. تجربهٔ خود اشتغالی و کار در هنگام تحصیل برای این کلاس قابل ‌پذیرش نیست. بعد از فراهم کردن مدارک خواسته شده، باید هزینه ورود به این کلاس را پرداخت کنید. هزینه درخواست در این کلاس مهاجرتی برای هر نفر ۵۵۰ دلار کانادا است.

در ادامه مدارک پذیرش تحصیلی را همراه مدرک زبان و سایر مدارک مورد نیاز برای اداره مهاجرت کانادا ارسال نمایید. تقریبا همه‌ی استان‌های کانادا دارای برنامه‌های مهاجرتی یا همان PNP مخصوص به خود بوده که اکثرا از نظر زیر برنامه‌ها و روش‌های مهاجرتی‌ شبیه به هم هستند و همانطور که ذکر شد عموما پیرامون جذب نیروی کار بین‌الملل و جذب سرمایه فعالیت دارند. حال ممکن است یک برنامه استانی در زیربرنامه‌ایی از خود طرح اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل را شامل نماید، یا استان دیگری زیربرنامه‌هایی مربوط به افراد خود اشتغال را شامل نماید و… اما عموما کلیه این PNPها از یک سیستم مهاجرتی تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا پیروی کرده و فقط برخی مناطق و استان‌ها مانند استان کبک هستند که برنامه مهاجرتی مختص به خود را دارند. البته هر برنامه استانی شرایط خاص به خود را داشته؛ مانند مشاغل و مهارت‌های مورد نیاز، شرایط متقاضی مانند سن، مدرک زبان و غیره، شرایط همراهی خانواده، نحوه امتیازبندی متقاضی و سایر موارد. یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، ثبت شرکت است.

وضعیت مهاجرت کانادا برای ایرانیان

زمینه های مورد حمایت، هزینه و شرایط همکاری، نوع حمایت، مقر کسب و کار و … جز فاکتورهایی هستند که در انتخاب حمایتی تاثیر گذار هستند. ابتدا لازم است مرکز حمایتی که با شرایط شما همخوانی دارد را پیدا کرده و سپس همکاری تان را شروع کنید. شرایط مهاجرت به کانادا برای هر فرد متفاوت است، کانادا ده ها مسیر مهاجرتی دارد که هر کدام از آنها شرایط خاصی دارند.