مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی-کمک مهاجرت

که گذراندن مراحل مختلف برای شرکت در این برنامه مهاجرت به کانادا لازم است. متقاضی باید نخست درخواست خود را در قالب پروفایلی در بانک تقاضای کبک و از طریق درگاه Arrima ثبت کند. درصورت پذیرش درخواست اولیه، متقاضی باید درخواستی در درگاه Mon projet Québec ثبت کند. برای دریافت این گواهی برپایه‌ٔ سیستم امتیازدهی کبک متقاضی باید امتیاز حداقلی را کسب کند. اگر شما مدارک تایید کننده حداقل یک سال سابقه ی کار و همین طور مدرک زبان انگیسی و یا فرانسوی دارید، به صورت بالقوه امکان مهاجرت به کانادا را دارید.

هزینه مورد نیاز برای کارآفرینی در کانادا

اما مجاب کردن آفیسر و سفارتکاناداجهت صدور ویزا کاریست علمی و تعمل برانگیز. از این رو کشورکانادادر زمره ی کشورهاییست که تحصیل در آن هزینه بر است. نکته ی بسیار مهم این است که هزینه ی باید درآمد خالص نشان دهد نه اینکه دارایی نشان دهد.و این یکی از مدارک لازم و قطعی این پروسه است. در این مورد میتوانید به قسمت مشخص مقاله ی ویزای توریستیکانادامراجعه و مطالعه ی دقیق داشته باشید. سلام متاسفانه اگر ایشون ویزاشون موقت باشه با نامزدی نمی تونید اقدام کنید باید ازدواج کنید.

پس از اخذ جاب آفر و ویزای کار و مهاجرت موقت به کانادا، از طریق استان‌ها یا یکی از برنامه‌های فدرال (تجربه کانادایی یا پایلوت) امکان اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار را خواهید داشت. تعداد ایرانیانی که موفق شده اند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند، در سال های اخیر رو به افزایش بوده و مسیر مهاجرت ایرانیان به کانادا هموارتر شده است. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، کار (جاب آفر) و سرمایه گذاری محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان بوده اند. ما در این مقاله به بررسی کامل روش‌های مهاجرت به کانادا پرداختیم با مزایا و شرایط هرکدام به طور جداگانه آشنا شدیم.

چنین مسئله‌ای پس از مهاجرت کانادا و قرارگیری در زمره شهروندان کانادایی ضروری است. اگر قبلاً برای اقامت دائم تأیید شده اید ، یا اگر به سادگی مایل هستید به طور موقت به کانادا بیایید ، تیم کن وی دارای منابع مختلفی است که به شما کمک می کند تا قبل از آمدن به کانادا کار خود را تنظیم کنید. یافتن کار در کانادا زودتر از موعد می تواند روند درخواست مهاجرت کانادایی شما را سریع پیگیری کند ، و همچنین شما را برای انتقال سریع به نیروی کار کانادایی پس از ورود آماده می کند. امنیت شغلی همچنین می تواند به شما آزادی برنامه ریزی برای زندگی جدید در کانادا را بدهد در حالی که خیالی آسوده دارید که از قبل شاغل هستید. یکی از آسان‌ترین روش‌های مجله خبری مهاجرت، مهاجرت تحصیلی به این کشور است. دانشجویان با فراهم آوردن شرایط و مدارک لازم می‌توانند برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور اقدام کنند.

آیا اطلاعات بیشتری در این رابطه نیاز دارید ؟

فرد متقاضی نباید سوء پیشینه داشته باشد و همچنین باید از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان لطفا عملیات ورود یا ثبت نام را انجام داده، سپس سوال خود را مطرح نمایید. استان های بریتیش کلمبیا و ساسکاچوان، از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت هستند.

بله اگر شما حداقل دوسال سابقه ی کار مرتبط به عنوان یک صنعت گر، ورزشکارحرفه ای و یا کشاورز را دارید ممکن است واجدشرایط رفتن به کانادا با ویزای خوداشتغالی باشید. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا روش خود حمایتی یا اصطلاحا سلف ایمپلوید می باشد. به عنوان مثال هر 2 سال سابقه کار پاره وقت امتیازی برابر با یک سال سابقه کار تمام وقت خواهد داشت.

  • برای اطمینان خاطر این عزیزان باید بگوییم تمام شیوه‌های مهاجرت به کانادا می‌تواند منتهی به اخذ اقامت این کشور شود.
  • یا Temporary Resident Visa-TRV نوعی ویزا است که برای متقاضیانی صادر می‌شود که قصد اقامت کوتاه مدت در این کشور را دارند و نقطه مقابل ویزای اقامت دائم کانادا است.
  • اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع‌تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می‌کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید.
  • بله باید از طریق جاب آفر اقدام کنید چون به پیشنهاد شغلی از سمت کارفرمایی در این کشور نیاز داره.
  • البته هر یک از شهرهای این کشور می تواند برای مقصد خاصی مناسب باشد ، از این رو توصیه می کنیم ضمن مطالعه این عنوان تا انتها حتما نگاهی به عنوان ارزان ترین شهر کانادا برای کار و تحصیلنیز داشته باشید.