مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی این کشور هستند و واحد پول آن دلار کانادا است. اما شما می توانید کشور های مطلوب و سطح بالای دیگر را نیز مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و آفریقای جنوبی انتخاب کرده و برای سفر اقدام نمایید. برای هر دو مورد، داشتن سابقه کار و رزومه کاری کمک بسزایی خواهد کرد. در این دو صورت می توانید بهترین زمان ممکن را برای مهاجرت به کشور هدف خودتان، بدست بگیرید. از این طریق شما براحتی می توانید شرایط لازم را برآورده کرده و برای اقدامات مربوط به اقامت، گام بردارید.

وقتی می گوییم سرمایه گذاری، منظورمان راه های متعددی است که زیر مجموعه آن قرار می گیرد. استارتاپ، خرید بیزینس، کارآفرینی به روش های مختلف و سرمایه گذاری استانی راه هایی است که برای سرمایه گذاری در کانادا دارید. انتاریو به عنوان محبوب‌ترین استان‌ کانادا بیشترین جمعیت مهاجر در این کشور را در خود جای داده است. این استان محل قرارگیری پرجمعیت‌ترین شهر کانادا، تورنتو، و پایتخت آن، اوتاوا نیز هست.

مجله خبری مهاجرت به عنوان یکی از محبوب ترین مقصدهای مهاجرت در جهان می تواند آینده روشنی را برایتان رقم زده و هر آنچه را که از زندگی در یک کشور پیشرفته می خواهید در اختیارتان قرار دهد. ویزای توریستی کانادا می تواند برای یکبار ورود یا برای چند بار ورود به کانادا صادر شود. موفقیت ویزای توریستی مستلزم لحاظ ظرایف و نکات بسیاری است که دانش و تجربه‌‌ می طلبد. قاعده کلی برای کارآفرینی کانادا این است که فرد خارجی نباید جایگاه فرد مقیم‌ یا شهروند کانادا را اشغال کند ولی همواره تبصره و ‌موارد استثنایی وجود دارد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

همچنین هزینه های مربوط به دانشگاه بر اساس دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته انتخابی نیز متفاوت خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که؛ قرارداد شما، از نظر دولت و اداره مهاجرت کانادا، زمانی معتبر خواهد بود که، طرف قرارداد شما، وکیل رسمی مهاجرت کانادا باشد و ایشان قرارداد را امضا کنند، نه نماینده، نه آژانس هواپیمایی، نه وکیل دادگستری، نه …. برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلی‌تان در کانادا به کشور خود برمی‌گردید.

اما فقط شرکت‌های مهاجرتی که به معنای واقعی در این زمینه حرفه‌ای هستند می‌توانند با توجه به شرایط متقاضی بهترین مسیر را تعیین کنند. همانظور که گفته شد نیروی کار متقاضی دریافت اقامت دائم کشور کانادا میبایست حداقل امتیازات لازم جهت شرکت در برنامه ی اکسپرس انتری را کسب نماید تا بتواند از این طریق اقدام کند. فاکتور مهم دیگری که میتواند در اخذ ویزای تحصیلی و کاری تاثیرگذار باشد مدرک تحصیلی است که از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد. مدرک زبان انگلیسی تقریبا در تمامی روش ها بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده است.

به خاطر مهاجر پذیر بودن کانادا گول نخورید!

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که می‌تواند در نهایت منجر به دریافت اقامت دائم شود. باید رزومه، شرایط و فاکتورهای متنوع دیگر توسط مشاوران ما بررسی شود تا بهترین روش برای شما مشخص گردد. سرمایه گذاری در کانادا یکی دیگر از روش‌های کسب اقامت دائم این کشور است. کشور کانادا بر روی سرمایه‌های خارجی و ورود سرمایه‌گذاران به این کشور حساب ویژه‌ای باز کرده و به همین دلیل نیز روش‌های مختلفی را برای سرمایه‌گذاری در این کشور ایجاد نموده است. نکته مهم در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری و شانس بالای دریافت اقامت دائم برای دانشجویانی است که در این کشور تحصیل کرده‌اند.

  • ورک پرمیت یا مجوز کار چیست؟ اگر شما قصد کار در کانادا را دارید، و واجد شرایط مهاجرت به این…
  • علاوه بر این وکیل مهاجرتی کشور کانادا می تواند جزئیات لازم در مورد هزینه مهاجرت به کشور کانادا و شرایط مهاجرت به کشور کانادا را از همان ابتدای کار به متقاضی ارائه دهد تا متقاضی با چشم باز تصمیم به مهاجرت بگیرد.
  • بر این اساس در این بخش به اختصار به ارائه بهترین روش های مهاجرت به کشور کانادا و یا شاید بتوان گفت متداول ترین روش های مهاجرت به کشور کانادا در سال های اخیر برای متقاضیان ایرانی می پردازیم.
  • در واقع در مسیر مهاجرت به کشور کانادا متقاضی باید دارای هزینه مهاجرت به کانادا در هر مرحله از اخذ ویزای اقامت باشد.
  • یکی از بزرگترین دغدغه‌های همه مهاجرین کاری و تحصیلی موضوع اقامت دائم است.
  • ویزای توریستی کانادا به دو صورت ویزای تک ورود و ویزای مولتیپل است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

برای تاسیس استارتاپ در کانادا به مدارک شغلی، مدرک تحصیلی، مدرک‌های مالی و ملکی، مدرک‌های شناسایی و فرم اطلاعات فردی احتیاج دارید. اگر ایده خلاقانه‌ای برای کسب‌وکار دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در بازار جهانی رقابت کنید، ویزای استارتاپ مناسب شما است. با توجه به آمار رشد استارتاپ‌های مختلف در کانادا، شرکت‌های کشاورزی، غذایی، تبلیغاتی و فناوری اطلاعات موفقیت خوبی در این کشور دارند. از مزایای این روش، دریافت اقامت دائم کانادا برای تمام افراد خانواده است. اگر علاقمند به این روش مهاجرت به کانادا هستید، نگران ارائه بیزینس پلن استارتاپ نباشید و همه مراحل کار را به کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ بسپارید.