مهاجرت به کانادا 2023 بهترین روش های اقامت در کانادا و قوانین آن-کمک مهاجرت

واضح است که دانستن این نکات مهم در خصوص مهاجرت به کانادا، روند مهاجرتی شما را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. بعدازاینکه تمامی مراحل درخواست مهاجرت شما به کانادا تکمیل شد و موفق به دریافت ویزای خود شده‌اید. در اینجا قصد داریم به صورت مختصر مهم‌ترین اقدامات بعد از ورود به کانادا را بررسی نماییم.

منظور از گروه های متفاوت افراد جامعه، فاکتورهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کاری در زمینه های متفاوت کاری، سرمایه گذاری و… مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از پرمتقاضی ترین راه های مهاجرت به این کشور است و مهاجرانی که شرایط مناسبی دارند می توانند در آسان ترین حالت ممکن با انتخاب رشته مورد نظر خود، نسبت به اخذ پذیرش در یکی از برترین دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. شرایط ویزای تحصیلی کانادا برای ایرانیان در سال های اخیر به نسبت سایر کشورها خوب بوده است. اداره مهاجرت کانادا به ایالت‌های مختلف کشور این اجازه را می‌دهد تا نیاز نیروی کار خود را به واسطه استخدام نیروی کار ماهر خارجی تأمین کنند. اغلب ایالت‌های کانادا غیر از ایالت نوناووت و کبک که دارای سیستم مهاجرتی مستقلی هستند، از یک سیستم یکپارچه تبعیت می‌کنند.

آیا تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟​​​​​​​

در واقع بزرگترین مزیت مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی عدم نیاز به سرمایه و بودجه برای راه اندازی کسب و کار می باشد. از دیگر مزیت های مهاجرت از طریق خوداشتغالی به کانادا امکان کار در هر شهر و استان و همچنین کوتاه بودن روند رسیدگی به این پرونده مهاجرتی از 10 ماه تا یک سال می باشد. قبل از انتخاب، درباره شرایط پذیرش و وضعیت رشته‌تان در آن دانشگاه کاملا تحقیق کنید. پس بهتر است همان اول دانشگاهی را انتخاب کنید که شانس پذیرش بالایی در آن دارید. بعد از ارائه مدارک و درخواست به دانشگاه، پرونده شما بررسی می‌شود.

در این مقاله کوشیده‌ایم تا به پرسش‌های شما در زمینه مهاجرت به کانادا پاسخ داده و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. ما در گروه مهاجرتی ادب، با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص می‌توانیم پاسخگوی سوالات شما در این مسیر بوده و فرآیند اخذ اقامت را ساده‌تر از هر زمان دیگری به انجام برسانیم. این مجموعه خدماتی چون اخذ انواع ویزا و اقامت دائم در کانادا و دیگر کشورهای جهان مانند استرالیا و قبرس را ارائه می‌دهد. در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می‌شود از موسسات معتبر مهاجرتی و وکلای مهاجرت کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید.

  • متقاضی با ارائه طرح کارآفرینی نوآورانه با اثبات سوددهی مطلوب می تواند در کشور کانادا کارآفرینی کند.
  • اسپانسرشیپ خانوادگی باید دارای مجوز اقامت دائم و یا تابعیت و شهروندی کانادا باشد.
  • برای اطلاع دقیق تر درمورد نحوه امتیازبندی و آگاهی از اینکه به طور مثال داشتن تحصیلات لیسانس، مدرک آیلتس 6 و سن 25 سال چه مقدار امتیاز برایتان به ارمغان می آورد به صفحه امتیازبندی مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید.
  • به طور مثال اگر افراد به دنبال مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور باشند، هزینه بیشتری به نسبت افرادی که مهاجرت تحصیلی را انتخاب کرده‌اند، پرداخت می‌کنند.

پس اگر سطح زبان انگلیسی‌تان خوب است توصیه می‌کنیم خودتان از طریق سایت مهاجرت کانادا () برای اقامت دست به کار شوید. ما هم کمکتان می‌کنیم و در ادامه تمام اطلاعات لازم را برایتان توضیح می‌دهیم. در ساسکاچوان در میان گزینه‌های مهاجرتی مختلف در برنامه استانی آن، گزینه کشاورزی و جذب نیروی ماهر کشاورز بسیار پر رونق بوده و افراد دارای تخصص و یکسری صلاحیت‌ها در این زمینه به راحتی می‌توانند به این استان مهاجرت کنند. علاقه‌مندان به مهاجرت کانادا می‌توانند با این روش، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را به دست آورند. با مشاوره حرفه‌ای کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ می‌توانید اقامت دائم و تضمینی را برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید. همانطور که در بالا گفته شد برای مجله خبری مهاجرت، روش‌های مختلف بسیاری وجود دارد اما لزوما همه این روش‌ها موفقیت آمیز و مطمئن و سریع نیستند.

برای مهاجرت به کانادا می بایست از طریق سیستم‌امتیاز بندی اکسپرس انتری اپلای کنید . مهاجرت به کانادا به عنوان یکی از محبوب ترین مقصدهای مهاجرت در جهان می تواند آینده روشنی را برایتان رقم زده و هر آنچه را که از زندگی در یک کشور پیشرفته می خواهید در اختیارتان قرار دهد. ویزای توریستی کانادا می تواند برای یکبار ورود یا برای چند بار ورود به کانادا صادر شود.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق جاب آفر استان های آتلانتیک