مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

برای مهاجرت به کانادا از ترکیه باید وقت مراجعه حضوری را از قبل تعیین کنید. مطمئن باشید که بدون انجام این کار امکان وارد شدن شما به ساختمان سفارت صفر خواهد بود. همچنین سعی کنید که دقیقا در روز و ساعت وقت خود در سفارت حاضر شوید و تاخیر نداشته باشید. متاسفانه برخی از افراد به خاطر محاسبه نادرست زمان و اختلاف ساعتی که وجود دارد، وقت مصاحبه خود را از دست می‌دهند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری

این روش به سرمایه کمتری نسبت به برنامه کارآفرینی نیاز دارد و مدت زمان بررسی آن کمتر است. برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا نیازی به مدرک تحصیلی ندارند؛ اما توجه داشته باشید که ارائه آن امتیاز و شانس شما را افزایش می‌دهند. درخواست مهاجرت به کانادا از ایران سال به سال بیشتر و بیشتر می‌شود. انگار که هر سال تقاضای ایرانیان برای رفتن به کانادا به شکل فزاینده‌ای در حال رشد است و ایرانیان هم جزء اقشار موفق کشور کانادا هستند.

  • در این برنامه سرمایه گذاری، امکان دریافت اقامت دائم برای فرد متقاضی و افراد خانواده‌اش وجود دارد.
  • پورتال خود را به طور مرتب چک کنید و در صورتی که اداره مهاجرت کانادا مدارک بیشتری نیاز داشت، آنها را در اکانت خود آپلود کنید.
  • فرزند متولد شده از پدر و مادر دارای تابعیت ایران تابعیت و شهروندی کانادا را دریافت خواهد کرد، حتی اگر پدر و مادر این فرزند با ویزای توریستی به کانادا سفر کرده باشند.
  • نکته مهم در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری و شانس بالای دریافت اقامت دائم برای دانشجویانی است که در این کشور تحصیل کرده‌اند.

درصورتی که قصد کار یا تحصیل در کانادا را دارید، به نمره آزمون TEF کانادا نیاز دارید. در ساسکاچوان در میان گزینه‌های مهاجرتی مختلف در برنامه استانی آن، گزینه کشاورزی و جذب نیروی ماهر کشاورز بسیار پر رونق بوده و افراد دارای تخصص و یکسری صلاحیت‌ها در این زمینه به راحتی می‌توانند به این استان مهاجرت کنند. پیر ترودو، نخست‌وزیر کانادا که پدر نخست وزیر فعلی کانادا یعنی جاستین ترودو نیز است، در دهه هفتاد میلادی سیاست جدیدی را برای ارتقای محیط چند فرهنگی و همچنین ارتقای قدرت اقتصادی و نیروی کار در کانادا اتخاذ کرد. بدین ترتیب این کشور پذیرای مهاجرانی از سراسر جهان شد و در حال حاضر یکی از برترین کشورهای مهاجرپذیر در میان کشورهای توسعه‌یافته است. تنها در سال 2018، حدود 310 هزار مهاجر وارد کانادا شده که 57% از آنان جذب بازار کار و مابقی همراه با اعضای خانواده‌شان در این کشور ساکن شدند.

خدمات موسسه اصطهباناتی در مهاجرت به کشور کانادا

سلام بر شما، خیر متاسفانه به جز روش ازدواج و ثبت شرکت راه دیگری نیست. سلام ، مشاغل بسیاری در لیست مورد نیاز برنامه اکسپرس انتری وجود داره که از سایت IRRCC میتونید چک کنید ولی اکثر مشاغل هستن. یافتن یک وکیل یا مشاور مهاجرتی قابل اطمینان و مشورت با او، می‌تواند یک روش مطمئن باشد. این روش بسیار سریع‌تر از روش قبلی بوده احتمال خطا در آن به میزان قابل توجهی کمتر است. افراد، خودشان در سایت‌ها و منابع مورد اعتماد جستجو کرده و با توجه به اطلاعات بدست آمده، روش متناسب را پیدا کنند.

درود بر شما مهندس نفت هستم با بیش از 20 سال سابقه در خشکی و خلیج فارس. برای مهاجرت به کانادا و انجام کار چه کاری میتونید برایمن انجام دهید. هزینه مهاجرت به کانادا با توجه به روش انتخابی شما جهت مهاجرت متغیر بوده و پس از مشخص شدن روش مهاجرت به کانادا حدودا مششخص می شود.

گرچه راحت تر بودن اخذ پذیرش تحصیلی از این استان ها به معنای بی کیفیت بودن آموزش و دانشگاه های این استان ها نمی باشد، زیرا برخی از دانشگاه های این استان ها مانند دانشگاه دالهوزی از دانشگاه های معتبر کانادا و در میان 300 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. یکی از برنامه های مهاجرت به این استان های آتلانتیک کانادا اخذ جاب آفر از کارفرمای کانادایی در این استان ها است. متقاضیانی که دارای سوابق تحصیل در دانشگاه های این استان ها می باشند، برای اخذ پیشنهاد کار و جاب آفر Job Offer از کارفرمای این استان ها و یا شرکت در برنامه مهاجرت استانی PNP دارای امتیاز بالاتری می باشند.

مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند. متقاضیان در این طرح بر مبنای ارزشی که برای اقتصاد کانادا ایجاد می‌کنند، در قالب طرح اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شوند. در این روش متقاضیان باید درخواست خود را به‌ صورت آنلاین و در قالب پروفایل اکسپرس اینتری ثبت کنند. آگاهی از گزینه‌های قابل دسترس، می‌تواند شانس موفقیت متقاضیان را در این فرآیند افزایش داده و از رد صلاحیت یا تاخیر در ارزیابی نامه درخواست آن‌ها جلوگیری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مجله خبری مهاجرت و اخذ ویزای تضمینی کانادا، می‌توانید با مشاوران مجرب و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی ایران کانادا تماس بگیرید. در این برنامه براساس ویژگی‌هایی چون سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری به افراد امتیاز می‌دهند (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز).

برای مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کار باید ابتدا یک موقعیت شغلی یا اصطلاحا جاب آفر برای خود پیدا کنید و با کارفرمای خود توافق نمایید و سپس تقاضای ویزای کاری بدهید. پس از چهار سال زندگی در کانادا به عنوان اقامت دائم ، شما می توانید واجد شرایط تابعیت و شهروندی کانادا شوید. درباره جنبه های مختلف تابعیت کانادا و اینکه چگونه می توانیم به درخواست شهروندی شما کمک کنیم با ما در ارتباط باشید . تقریبا تمامی روش‌های قانونی مهاجرت به کانادا قانون ویزای همراه را نیز دارند.

در ادامه با تخمینی از شرایط مهاجرت به کانادا برای افراد مختلف آشنا می شویم. با توجه به شرایطی که دارید طبق جدول شرایط و سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا، مسیر مناسب برای خودتان را تا حدودی ببینید. همه‌ی ما می‌دانیم که کانادا یک کشور مهاجرپذیر و ایده‌آل برای زندگی است.

سرمایه گذاری کبک