مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

اقامت موقت شما می تواند شامل کار، تحصیل و یا سرمایه گذاری نیز باشد. البته لازم به ذکر است که ویزای سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم را نیز به همراه دارد. متقاضیان برای مشاوره مهاجرت به کشور کانادا کافی است فرم های ارزیابی مهاجرت موجود در این مقاله را تکمیل کنند. کارشناسان موسسه مهاجرتی ما در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط متقاضی را بررسی کرده و با مشاوره با وکیل مهاجرتی کشور کانادا جزئیات بیشتر در مورد روش مهاجرتی را به اطلاع متقاضی می رسانند.

اداره مهاجرت و پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC بر اساس شرایط دشوار شهروندان افغانستان در این کشور و کشورهای دیگر شرایط لازم برای مهاجرت افغانها به کشور کانادا را از روش های مختلف مهاجرتی تسهیل کرده است. بر اساس قوانین جدید مهاجرتی کانادا گروه های آسیب پذیر جامعه افغانها شامل رهبران زن، مدافعان حقوق بشر، خبرنگاران، اقلیت های مذهبی و جنسیتی و اعضای خانواده مترجمان می توانند تحت حمایت دولت کانادا به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان افغانی ساکن در کشور افغانستان یا کشورهای دیگر مانند ایران می توانند فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را از سایت اداره مهاجرت کانادا تکمیل و ارسال کنند.

به طور کلی برای مهاجرت به کانادا باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. متاسفانه کشور کانادا در ایران سفارتی ندارد و باید به یکی از کشورهای همسایه ایران برای مصاحبه حضوری سفر کنید. ترکیه و ابوظبی برای مراجعه حضوری به سفارت کشور کانادا گزینه مناسب‌تری هستند و بیشتر افراد از این دو کشور برای انجام مراحل دریافت ویزای خود استفاده می‌کنند. هیچ اجباری برای طی کردن پروسه اقامت از طریق دفاتر و موسسات مهاجرتی نیست. اگر اطلاعات کافی بدست آورید می توانید تمام مراحل درخواست ویزا یا پذیرش از دانشگاه و …

البته برای مهاجرت از طرق مشابه این روش می توانید از گزینه های کار آفرینی فدرال و استانی، استارتاپ ویزا، owner operator و خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید. در صورتی که سابقه کار در کانادا را دارید از طریق برنامه تجربه کانادایی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. این برنامه بر اساس سیستم امتیازبندی است و حداکثر امتیاز آن ۱۲۰۰ است. متقاضیانی که در هر نوبت قرعه کشی این برنامه امتیاز بالاتری داشته باشند، دعوتنامه دریافت خواهند کرد. سرمایه گذاری در کانادا روش های بسیار متنوعی دارد و دولت با توجه به قوانین مهاجرت به کانادا از سرمایه گذاران و دارندگان ایده کسب و کار حمایت می کند. طبق قوانین مهاجرت به کانادا علاوه بر امکان داشتن درآمد دلاری ، می توانید به این طریق از امکان تحصیل رایگان فرزندان خود در مدارس کانادا بهره مند شوید.

*مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

در این موضوع باید توجه داشت که میزان هزینه پرداختی در مهاجرت به این کشور، تحت تأثیر عوامل بسیاری کاهش یا افزایش می‌یابد. از مهم‌ترین این عوامل، روش انتخابی برای دریافت ویزای کانادا بوده که تأثیر بسزایی در میزان هزینه‌ها خواهد داشت. به طور مثال اگر افراد به دنبال مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور باشند، هزینه بیشتری به نسبت افرادی که مهاجرت تحصیلی را انتخاب کرده‌اند، پرداخت می‌کنند. زیرا در این روش، علاوه بر هزینه‌های مهاجرت، هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری نیز اضافه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین خدمات تیم ای ویزا مشاوره برای مجله خبری مهاجرت از نوع مهاجرت کاری است.

مدرک سابقه کار، به استثنای داوطلبانی که دانشجویان بین المللی هستند که از یک موسسه معتبر پس از دوره متوسطه در آتلانتیک فارغ التحصیل شده اند. بعد از حدود دو ماه از ارسال اپلیکیشن فرم­ ها، نتایج پذیرش به افراد اعلام می­ شود که در صورت گرفتن پذیرش، هر فرد با توجه به معیارهای خود و نتایجی که از مراکز آموزشی دیگر می­ گیرد، آن را قبول یا رد می­ کند. در انتهای این مرحله یک سفر به کشور های مجاور ایران برای مصاحبه سفارت کانادا الزامی است که اقدامات دریافت ویزا و پیکاپ ویزا نیز توسط موسسه تراست انجام خواهد شد. روش های مهاجرتی که در این مقاله بررسی می گردند، به شرح زیر می باشند. برای کمک به شما در تعیین محل زندگی در کانادا ، اطلاعات زیادی در مورد هر استان و سرزمین در کانادا گردآوری کرده ایم. این اطلاعات شما را با اقتصاد ، جغرافیا ، فرهنگ ، سیاست ، سیستم های مراقبت های بهداشتی و سیستم های آموزشی هر استان و سرزمین آشنا می کند.

  • قوانین مهاجرتی این کشور به دانشجویان اجازه می‌دهد تا به کمک امتیاز حاصل از تحصیل در کانادا، مراحل اخذ اقامت دائم را راحت‌تر طی کنند.
  • من تمایل به مهاجرت به کانادا, تورنتو رو دارم.33 ساله هستم.لیسانس برق دارم.
  • هزینه زندگی در هر جای دنیا متفاوت است و رقم ثابتی برای آن وجود ندارد.
  • به طور کلی یکی از راه‌های تسریع روند مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی می‌باشد.
  • نمی‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید اما فرزند متولد شده شما طبق قانون دولت کانادا شهروند کانادا محسوب می‌شود.
توجه داشته باشید برخی کارفرماها به دلیل دور زدن قوانین نمی توانند کارمند خارجی استخدام کنند و محروم شده اند. علاوه بر این‌ها، کانادا عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نیز هست که قوی‌ترین سازمان بین‌المللی تصمیم گیرنده اقتصادی دنیا محسوب می‌شود. همه‌ی این موارد نشان از وجود یک زیرساخت مناسب برای ساخت یک زندگی عالی است و مهاجران نیز می‌توانند در این کشور زندگی مدنظر خود را از نو بسازند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و خرید کافی شاپ

در حالی که این خدمات و امکانات برای افراد لوکال و دارای تابعیت این کشور به صورت رایگان یا نیمه رایگان میباشد. توصیه میشود جهت کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر به قسمت ویزای ازدواجکانادارفته و در آنجا به مطالعه بپردازید. نکته ی بسیار مهم در مورد ویزای توریستیکانادااین است که این نوع ویزا با اینکه طولانی مدت میباشد اما به راحتی قابلیت تبدیل به ویزاهای بلند مدت و اقامتی را ندارد .البته این امری غیر ممکن نیست. البته اگر فرد از کشور مورد نظر دارای دعوتنامه ی معتبر از اقوام و دوستان خود باشد نیز شانس بالایی برای ویزا خواهد داشت.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ و کارآفرینی