مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

ناقص بودن یک مدرک یا ترجمه اشتباهی مشکلات بزرگی را برای پرنده مهاجرتی و آینده شما ایجاد می‌کند. کافیست یکی از داده‌های روی مدارک شما با یکدیگر همخوانی نداشته باشد تا درخواست ویزا به طور کامل رد شود. در این بخش از مطلب مدارک مورد نیاز سفارت برا روش‌های مختلف مهاجرت به کشور کانادا را به طور کامل معرفی مجله خبری مهاجرت می‌کنیم. مرحله آماده سازی مدارک نسبت به روش انتخابی شما برای مهاجرت ممکن است با اندکی تفاوت همراه باشد. به همین دلیل باید این مرحله را با توجه به دستورالعمل سفارت انجام دهید. برای مثال افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را دارند، باید کلیه مدارک تحصیلی و ریز نمرات خود را در دست داشته باشد.

در این روش نیاز به سرمایه زیاد ندارید و صرفاً باید تمکن مالی خود را ارائه دهید. تمکن مالی مورد نیاز برای ثبت استارتاپ در این کشور حدود دو هزار دلار می باشد. همانطور که گفتیم، چندین روش برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد و برای دریافت ویزای کانادا باید حداقل سرمایه لازم را وارد این کشور کنید. استان های شمالی کانادا و 11 شهر کوچک و بزرگ کانادا در این برنامه مهاجرتی شامل استان های نوا اسکوشیا، استان نیوبرانزویک، استان نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد و همچنین شهرهای Timmins، Gretna و Moose Jaw می باشد. اهداف دولت کانادا برای اجرای این برنامه مهاجرتی نیاز دولت فدرال و دولت های استانی به متقاضیان متخصص و با سوابق کاری برای رفع کمبودهای نیروی کاری ماهر این مناطق می باشد. یکی از برنامه های مهاجرت نسبتاً جدید دولت کانادا برای جذب متقاضیان بین المللی در مناطق کمتر برخوردار و یا شهرها و روستاهای کم جمعیت این کشور برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی است.

خرید بیزینس از راه های سرمایه گذاری در کانادا

برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند . در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می‌توانند اقامت دائم کانادا را گرفته و آنجا وارد بازار کار شوند. با توجه به اینکه سابقه کار زیادی ندارند امتیاز شان به حد نصاب نمی رسد. بنابراین بهتر است مهاجرت تحصیلی به کانادا یا کشور های دیگر را انجام داده و در کنار تحصیل وارد بازار کار شوند. برای دریافت اقامت و مهاجرت به کشور کانادا مسلماً بهترین روش، روشی است که نیاز به زمان و هزینه‌های کمتری داشته باشد. یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، روش اکسپرس اینتری کانادا است.

از‌این‌رو، مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا، راه درست را برای شما روشن خواهد کرد. یک شرکت معتبر در کانادا منتظر شماست؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد، مهاجرت به کانادا باجاب آفراز طریق اخذویزای کاری کانادابرای شما بهترین انتخاب خواهد بود و پس از ورود به کانادا می‌توانید اقامت کانادا از طریق جاب آفر را به دست آورید. برنامه نامزدی نوا اسکوشیا یک برنامه مهاجرتی است که به استان نوا اسکوشیا امکان می‌دهد متقاضیان را برای اقامت دائم در این استان نامزد کند.

هزینهٔ درخواست از این طریق، ۱۰۴۰ دلار و مدت زمان لازم برای بررسی آن ۶ ماه است. داشتن مدرک قابل‌قبول زبان از دیگر شرایط لازم برای درخواست اقدام از این طریق است. همچنین مدرک پرستاری، کمک ‌پرستاری یا بهیاری معتبر برای مراقبت از افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی ضروری است و تجربه کاری دوره تحصیل به عنوان سابقه کار قابل‌ قبول نیست.

  • اخذ ویزای توریستی کانادا یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت دائم کانادا است.
  • با توجه به آمار رشد استارتاپ‌های مختلف در کانادا، شرکت‌های کشاورزی، غذایی، تبلیغاتی و فناوری اطلاعات موفقیت خوبی در این کشور دارند.
  • ولی در اصل مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی خواهد داشت.
  • طبق این سیستم سن ،تحصیلات،سابقه کار ، مدرک زبان و غیره بررسی شده و در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز میتوانید اقامت دایم کانادا را گرفته و‌بعد از شرکت در دوره و ازمون های لازم ادامه تحصیل بدهید یا وارد بازار کار شوید .
  • این نامه را می توانید از انکوباتورها، آنجل ها و یا ریسک پذیرها دریافت نمایید.
  • اگر متقاضی زبان رسمی دوم را هم انتخاب کند(به عنوان مثال زبان انگلیسی را زبان اول و زبان فرانسه را زبان دوم انتخاب کرده باشد)می بایست حداقل سی ال بی 5 در هر 4 مهارت زبان دوم کسب نماید تا بتواند امتیاز زبان دوم را نیز به جمع امتیازاتش اضافه کند.
برای اخذ اقامت کانادا از این روش، باید یک نفر از اعضای خانواده یا خویشاوند درجه یک شما شهروند کانادا باشد. این ویزا به طور خاص برای والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی درنظر گرفته شده است که فرزند یا نوه آن‌ها اقامت دائم کانادا را داشته باشد. این افراد با سوپر ویزای کانادا می‌توانند در هر ورود تا 2 سال و نهایتاً تا سقف 10 سال در کانادا بمانند. مدرک تافل مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نیست؛ هرچند برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌توان از آن استفاده کرد. گرچه اقامتی که از طریق این روش اخذ می‌کنید موقت است اما بعداً می‌توانید روش‌های دیگری را درخواست دهید و اقامت دائم خود را اخذ کنید. لازم به ذکر است استان کبک کانادا بیشترین آمار جمعیت فرانسوی‌زبان‌ها را دارد که می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای مهاجرت باشد.

توضیحات بیشتر درباره راه های مهاجرت به کانادا برای افراد هنرمندان و ورزشکاران

مشکلی بابت داشتن مدرک فنی حرفه ای نیست اما باید دیگر شرایط مهاجرت را داشته باشیدف صرفا به علت اینکه مدرک فنی حرفه ای دارید نمی شود مهاجرت کرد. لطفا به بالای سایت قسمت فرم های ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید که شرایط شما به صورت دقیق بررسی شود. به بالای سایت قسمت فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید که شرایط شما بررسی شود. یکی از مهمترین مواردی که می تواند روی مهاجرت افراد نیز تاثیر بگذارد؛ تحریم های جهانی علیه ایران است که خوشبختانه کانادا این تحریم ها را اعمال نکرده است. اگر طرح استارتاپی ندارید، نگران نباشید، صفر تا صد خدمات مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ توسط ما انجام می شود. محتوای این مقاله توسط مشاور قانونی مهاجرت کانادا به نگارش درآمده است.

هر چقدر وکیل مهاجرت با تجربه‌تر و دانش بیشتری داشته باشد، به نحو بهتری می‌تواند بندهای قانونی اداره مهاجرت را در حمایت از موکل خود به کار ببرد. هر کدام از این روش‌ها بر اساس سیستم امتیازبندی هستند و داشتن نمره زبان انگلیسی یا فرانسه یکی از شروط اصلی اقدام برای این برنامه‌ها هستند. برای اقدام جهت این برنامه هم شما به عنوان متقاضی و هم کامیونیتی مورد نظر باید شرایط لازم را داشته باشید. لایکو به معنای حداقل میزان درآمد فرد پس از کسر مالیات است که میزان آن در سه سال آخر قبل از درخواست اسپانسرشیپ محاسبه می‌شود. میزان مبلغ لایکو هر ساله از سوی دولت کانادا به نسبت تعداد افراد خانواده اعلام می‌شود.

در صورتی که پاسخ اداره مهاجرت کانادا به درخواست ویزای شما مثبت باشد، باید شخصا به سفارت کانادا در آنکارا جهت الصاق ویزای تحصیلی در پاسپورت خود مراجعه کنید. همچنین آژانس‌های مسافرتی معتبر می‌توانند پیکاپ ویزا را از طرف شما انجام دهند. سرمایه گذاری در کانادا می‌تواند به روش‌های مختلف مانند کار آفرینی، خرید بیزینس فعال و راه اندازی بیزینس (ثبت شرکت) انجام شود. استارتاپ هم جزو برنامه‌های کار آفرینی محسوب می‌شود اما در این روش متقاضی، سرمایه لازم را از سازمان‌های حامی استارتاپ در کانادا دریافت می‌کند. شرکت کانادایی e-visa Immigration که بزرگ‌ترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا می‌باشد، تا کنون به بیش از 50 کشور از سراسر جهان خدمات مشاوره مهاجرت ارائه داده است.