هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به همراه توضیحات تمام روش‌های مهاجرتی، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع‌تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می‌کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید. زیرا وکیل و مشاور مهاجرت، به قوانین و مقررات و روال کار آشنایی بیشتری دارند و راه را برای شما هموار می‌کنند. ارزانترین راه مهاجرت به کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری کاناداست، اما کوتاه نیست و شرایط امتیازی دشواری دارد. انتخاب درست روش مهاجرت به کانادا به عوامل بسیاری بستگی دارد، توصیه می شود که به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه کرده تا شرایط شما دقیق تر بررسی شود. این موضوع مشکلات زیادی برای مهاجران به خصوص مهاجران جدید داشت و باعث شد افرادی که نیاز به مهاجرت و اخذ ویزای کانادا داشتند برای این موارد به کشورهای اطراف ایران مهاجرت کرده و خدمات کنسولی را انجام دهند.

مانند اینکه اگر یک فرد ۳۲ ساله برای مقطع فوق لیسانس اقدام به پذیرش و پس از آن اقدام به ویزا کند احتمال ردی ویزای این فرد وجود دارد. و احتمالا حین تحصیل و یا پس از اتمام تحصیل تبدیل به ویزای کاری میکنند. در مورد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ تابعیتکانادااز طریق تولد میتوانید مقاله ی مختص آن را مطالعه فرمایید.

معمولا به این صورت است که بعد از ۵ سال اقامت موجه در کانادا می‌توان برای دریافت اقامت دائم اقدام کرد. روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری بسیار متنوع است و می‌توان گفت که هر ایالتی در این کشور شرایط و روش مخصوص به خودش را دارد. تو این ویدیو مهاجرت به کشور کانادا از طریق جاب آفر یا همون پیشنهاد شغلی رو براتون توضیح دادیم و… ویدیو آموزشی مهاجرت به کانادا از روش برنامه های استانی ما رو ببینید و اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید!

برای مطلع شدن به صورت دقیق از شرایط مهاجرت، میتونید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید. اگر مادر فرزند دارای شهروندی کانادا باشد و پدر تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشد و فرزند در خاک کانادا متولد شود، کودک تابعیت پدر و مادر خود را دریافت می کند. اگر شهروند کانادا با یک زن خارجی ازدواج کند، فرزند متولد شده از این زوج در خارج از کشور کانادا نیز تابعیت را دریافت می کند. اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا فاقد تابعیت کانادا باشند و فقط در کانادا زندگی کنند، فرزند با شرایطی می تواند تابعیت کانادا را دریافت کند. اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، قاعدتاً فرزند آنها نیز شهروندی و تابعیت کانادا را دریافت خواهد کرد.

خدمات تراست برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

در این روش افرادی که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند بالاترین امتیاز را دریافت می کنند. برای راه اندازی بیزینس نیز افراد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. اگر می خواهید از طریق استارتاپ وارد کانادا شوید باید بدانید که حداکثر سن برای راه اندازی استارتاپ در کانادا ۴۵ سال است. کانادا یکی از کشورهای آمریکای شمالی است که بخش اعظم آن را مناطق سردسیر تشکیل داده اند و جمعیتی حدود ۴۰ میلیون نفر دارد. کانادا به دلایل زیادی از جمله امنیت بالا، رشد بالای تولید ناخالص داخلی، اقتصاد قوی، دانشگاه های معتبر، سیستم بهداشت و درمان پیشرفته و فرهنگ مهاجرپذیر مقصد بسیاری از مهاجران در سال های گذشته بوده است. بسیاری از ایرانیان نیز به دنبال راهی برای مهاجرت به این کشور پیشرفته و در نهایت اخذ اقامت آن هستند.

  • سلام محمد عزیز متاسفانه بدون داشتن تمکن مالی مناسب نمیتونین مهاجرت کنید.
  • شما باید حداقل 3 سال از 5 سال گذشته (1095 روز) را در کانادا به عنوان مقیم قانونی کانادا بگذرانید تا واجد شرایط درخواست شهروندی باشید.
  • با استفاده از این روش می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید.

اگر اطلاعات لازم را در مورد هزینه مهاجرت به کانادا به دست بیاورید، برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهید داشت. کانادا به دلیل کمبود نیروی متخصص در زمینه های مختلف قصد دارد تا از راه پذیرش مهاجر این کمبود را جبران کند. به نقل از سایت رسمی دولت کانادا، این کشور قصد دارد تا به 465,000 نفر در سال 2023، 485,000 نفر در سال 2024 و 500,000 نفر در سال 2025 اقامت دائم را اعطا نماید. دقت داشته باشید موارد بیان شده تنها تخمینی از شرایط مهاجرت به کانادا هستند و حتما باید به صورت دقیق شرایط هر روش مهاجرتی را مطالعه نمایید. این که آیا شما قصد تحصیل در کانادا را دارید ، یا افراد وابسته ای هستید که ممکن است در کانادا تحصیل کنند ، شناختن نحوه عملکرد سیستم های آموزش کانادایی و استانی جنبه مهمی برای استقرار در زندگی کانادایی خواهد بود. در این مسیر نیز کن وی با بهره مندی از متخصصان خود در زمینه های مختلف یارای شماست .

اگر می‌خواهید از طریق ویزای استارتاپی یا راه‌اندازی کسب‌وکار به کانادا مهاجرت کنید به طرح تجاری یا بیزینس پلن احتیاج دارید. در این روش، باید بتوانید برای کانادایی‌ها شغل ایجاد کنید و از یک سرمایه‌گذار کانادایی نامه حمایت بگیرید. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی و تمکن مالی از دیگر شرایط ویزای استارت آپ کانادا هستند.

شرایط مهاجرت به کانادا

میزان سرمایه برای این روش مهاجرتی بسته به استان انتخابی از کمتر از 500 هزار دلار تا 800 هزار دلار ممکن خواهد بود و ضمن آنکه شرایط لازم برای این روش مهاجرتی در هر استان دارای تفاوت است. در این روش مجله خبری مهاجرت اگر شما صاحب یک استارت‌ آپ نوآورانه هستید و می‌خواهید در محیطی تعاملی‌تر و خلاقانه‌تر از نظر ساختار اقتصادی و اشتغال مانند کشور کانادا به ادامه کار خود بپردازید، این روش مناسب شماست. به طور میانگین بررسی ویزای استارت آپ بین 12 الی 16 ماه و گاها کمتر نیز به طول خواهد انجامید.