هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

در روش دوم مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج نیز به کمک افرادی که دارای اقامت یا شهروندی کانادا می باشند، انجام می شود. به این گونه که در روش دوم مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با این دسته افراد، با داشتن شرایط مورد نظر، درخواست اسپانسرشیپ داده می شود تا بتوانند با اقامت وارد کانادا شوند. کشور کانادا، برنامه­‌های مهاجرتی متنوعی برای پذیرش متقاضیان دارد که افراد بسته به مهارت و شغل خود، می‌توانند از یکی از برنامه­‌ها استفاده کنند. در بین روش‌­های مختلف، یکی از ساده‌­ترین و سریع‌­ترین راه‌­ها، روش خوداشتغالی است.

مدت زمان اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا

بنابراین بهتر است دربارهٔ این برنامه و زیرمجموعه‌های آن از کارشناسان حرفه‌ای ما راهنمایی دقیق‌تر بگیرید. افرادی که اقامت دائم کانادا را داشته باشند، با حق اسپانسری، اجازه دعوت بستگان خود برای اشتغال به کار یا تحصیل را دارند. فرد حامی باید به سن قانونی ۱۸ سال رسیده باشد و شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم داشته باشد. همچنین باید از عهده هزینه‌‌های مالی و تأمین نیازهای اولیه فرد مورد‌حمایت، از جمله محل اقامت، خوراک و لباس او برآید. برای مهاجرت به کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر کدام از این روش‌ها مراحل متعددی دارند و شما می‌توانید با کمک وکیل و مشاورهای مورداعتماد این مراحل را به خوبی طی کنید.

این موضوع باعث شده است کانادا برای حفظ و پیشرفت هر چه بیشتر اقتصاد پویای خود از سیاست جذب مهاجران استقبال کند. در واقع مهاجران با کار در کانادا اقتصاد این کشور را فعال نگه می‌دارند و کانادا در ازای آن به آنها اقامت موقت یا دائم می‌دهد. برنامه اکسپرس انتری یک سیستم امتیاز دهی آنلاین می باشد که دولت کانادا برای مدیریت و رسیدگی به درخواست اقامت دارد از طریق نیروی کار بین المللی آن را طراحی کرده است. توجه داشته باشید که مدارک شناسایی مثل شناسنامه باید به صورت رسمی ترجمه شوند و مهر دادگستری نیز داشته باشند.

دانشگاه مونت رویال

کانادا مهاجر پذیر است اما آیا این کشور تمام تقاضاهای مهاجرت را می‌پذیرد؟ صد البته که نه! کشوری مانند کانادا که تبدیل به یکی از ابر قدرت‌های اقتصادی جهان شده است به دنبال افرادی است که با تخصص، سابقه کاری، استعداد تحصیلی و قدرت کار آفرینی باعث رشد هر چه بیشتر اقتصادی و علمی این کشور باشد. کانادا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است که اقتصاد بسیار پویایی دارد و جزو پنج کشور برتر جهان از لحاظ کیفیت زندگی است. علاوه بر اینها دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث می‌شود مهاجرت به این کشور افزایش زیادی داشته باشد یکی از مهمترین دلایل این است که جمعیت کشور کانادا در مقایسه با وسعت آن بسیار پایین است و همین جمعیت اندک هم به سمت پیری می‌روند. بدیهی است که این اصلا به نفع کشوری که اقتصادی بسیار پویا دارد، نیست.

پاسخ به سوالات پر تکرار مهاجرت تحصیلی به کانادا

معمولا در این سیستم امتیاز بندی، اگر جاب آفر از کانادا ندارید یا تجربه کار کانادایی ندارید، باید تحصیلات شما فوق لیسانس به بالا باشد. نمره آیتلس 7.5 به بالا داشته باشید سن شما بین 19 تا 29 سال باشد و حواقل 3 سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشید. علاوه بر هزینه‌های بررسی مجله خبری مهاجرت پرونده، دیگر هزینه‎‌های لازم برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را به طور کامل توضیح داده‌ایم. با اقدام از طریق هر یک از این برنامه‌های سرمایه گذاری کانادا می‌توانید کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کنید و یا شعبه‌ای از شرکت خود را در آنجا ثبت کنید.

برای درخواست این نوع ویزا باید آفیسر اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید که پس از اتمام مدت زمان مجاز اقامت موقت خود در کانادا این کشور را ترک خواهید کرد. برای پاسخ به این سؤال که بهترین روش مهاجرت به کانادا برای ایرانیان کدام است پاسخ قطعی و کاملی را نمی‌توان ارائه داد. مشاوره مهاجرت به کشور کانادا بر اساس شرایط اقتصادی و تحصیلی و زندگی متقاضی موجب شود تا متقاضی نتیجه مثبت و مطلوب برای اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا را دریافت کند. وکیل مهاجرتی کشور کانادا بر اساس اطلاعات سایت اداره مهاجرت کشور کانادا و با توجه به آخرین قوانین مهاجرتی شرایط مهاجرت به کانادا و هزینه مهاجرت به کانادا را بر اساس روش مهاجرتی مناسب متقاضی ارائه می دهد. اما متقاضی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و اخذ پذیرش از بیشتر دانشگاه های کانادا باید دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 به بالا، تافل و یا مدارک زبان مورد تایید باشد.

  • مهاجرت به کانادا از سال 2015 به بعد تحت سیستمی به نام اکسپرس اینتری کانادا انجام می گیرد که در واقع یک سیستم جامع دسته بندی و انتخابی برای مهاجرت به کانادا بر اساس امتیاز محسوب می شود.
  • یکی از متداول ترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا تحصیل در این کشور است.
  • برای کار به طور موقت در آن کشور باید ویزای کاری دریافت کنید، معمولاً می‌توانید چنین ویزایی را بعد از دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرما کسب نمایید.
  • اگر افسر ویزا که مدارک شما را مشاهده می کند نتیجه گیری کند که ازدواج شما یک ازدواج مصلحتی است.درخواست مهاجرت اسپانسرشیپ شما به احتمال زیاد مردود می شود.ازدواج مصلحتی به معنای تقلب در ازدواج است و ممکن است به اتهامات کیفری منجر شود.
  • اگر این مبلغ برای مدتی کم تر از ۶ ماه در حسابتان بوده، می توانید به همان اندازه گردش حساب ارائه دهید، اما بهترین حالت، همان ۶ ماه است.