ویزاها و هزینه مهاجرت اقامت و مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۳-کمک مهاجرت

آب و هوای خوب و طبیعت بی‌نظیر این کشور نیز افراد را به سمت خود جذب می‌کند. کرونا در سراسر جهان تغییرات عظیمی در سبک زندگی افراد، اقتصاد، کار و … بوجود آورده است، قوانین مهاجرتی کشورها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، در این بخش از مقاله ما شما را با جدیدترین قوانین و اخبار مربوط به مهاجرت به این کشور آشنا می­کنیم. متقاضیان در ویزامعمولی و کارافرینیبایدحداقل مجله خبری مهاجرت ۶۵ امتیازرا به دست آورند. در این دو نوع ویزا داشتن نمره زبان شرط نیست ولی داشتن IELTS 5 می‌تواند امتیاز شما را بالا ببرد. سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید. با توجه به امتیازات نوع ویزای دریافتی، شما از مزایای زیادی مانند حق کار، تحصیل، بیمه درمانی و غیره برخوردار خواهید شد.

برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق مهارت و تخصص باید مراحل زیر طی شود. سیستم سلامت عمومی استرالیا که حتی دارندگان اقامت دائم این کشور را دربرمی‌گیرد، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و باعث شده تا هزینه‌های خدمات سلامت در این کشور به شکل قابل توجهی کم باشد. فرقی ندارد که دانش‌آموز باشید و یا دانشجو، برای سفر و تحصیل در استرالیا لازم است که برای اخذ ویزای ساب‌کلاس ۵۰۰ اقدام کنید. مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هم امکان‌پذیر است؛ البته داشتن مدرک زبان شانس شما را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد و بیشتر روش‌های مهاجرت به استرالیا به مدرک زبان احتیاج دارند.

برای مثال یکی از اقدامات این است که دانشجویانی که در دانشگاه‌های مناطق حاشیه‌ای تحصیل کرده‌اند، هم اکنون می‌توانند ویزای موقت کاری پس از فارغ‌التحصیلی خود را برای 1 الی 2 سال بیشتر دریافت کنند. همچنین ظرفیت جذب نیروی کار ماهر بین‌المللی طبق اعلام سپتامبر 2022 از سوی وزیر امور داخلی این کشور، به میزان بسیار قابل توجهی برای سال 2023 افزایش خواهد یافت. کشور استرالیا پس از ایالات متحده و کانادا به عنوان سومین مقصد مهاجرت در سراسر جهان شناخته می‌شود. رفاه مالی، کیفیت زندگی بالا، استانداردهای آموزشی برتر و امنیت شغلی از جمله معیارهایی است که افراد را به ویژه در ایران برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می‌سازد.

تحصیل در استرالیا چقدر هزینه نیاز دارد؟ آیا دریافت بورس امکان پذیر است؟

یا اگر فردی مدرک دکتری با حداکثر حدود سال سن و سابقه پژوهشی و رزومه مناسب داشته باشد، ویزای تلنت بهترین ویزا خواهد بود. شما برای مهاجرت به استرالیا مسیرهای متنوعی پیش روی خود دارید، که برحسب شرایط و توانایی های خود یکی از این مسیرها را انتخاب می کنید. لازم به ذکر است که پناهندگی روشی سخت و نامطلوب است، زیرا اگرچه کشورهایی چون استرالیا به موجب عهدنامه ژنو، از پناهندگان استقبال می‌کنند، اما آن‌ها همواره شهروندان درجه 3 محسوب شده و مردم دید مثبتی نسبت به آن‌ها ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری اقدام کنید. ازدواج با یک فرد استرالیایی و اخذ ویزای ازدواج استرالیا یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور می باشد.

  • اگر به دنبال ویزای کاری و یا اسکیل‌ورکر استرالیا هستید هیچ راهی برای ارائه ندادن نمره زبان ندارید و باید حداقل آیلتس 6 و یا معادل آن در آزمون‌های دیگر را ارائه کنید.
  • به همین دلیل نیز شرایط آن نسبت به سایر انواع ویزای مهارتی ساده‌تر است.
  • در ادامه مطلب مدرک زبان مورد نیاز استرالیا و مدارک مورد نیاز را هم بررسی می‌کنیم.
  • برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا روش‌های متعدد و مختلف بسیاری وجود دارد که افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش‌ها را برای دریافت اقامت این کشور انتخاب کنند.
  • اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم پناهنده کسی است که در کشور خود امنیت جانی ندارد و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.

با توجه به کمبود نیروی کار و متخصص و کاهش رشد جمعیت در این کشور، متقاضیان بسیاری قصد مهاجرت به استرالیا را داشته هر ساله متقاضیان بسیاری را جذب می کند. به همین دلیل تنها در صورتی پشیمانی از مهاجرت به استرالیا به وجود می‌آید که نسبت به روش‌های مهاجرت و شرایط این کشور آگاهی کافی نداشته باشید. با ما در این مطلب همراه باشید تا شرایط مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم.

لازم به ذکر است که دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا نسبت به کشورهای کانادا و آمریکا راحت‌تر است. به عبارتی شما قبل از ورود به استرالیا ملزم نیستید هیچ مبلغی وارد این کشور کنید. ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا و کسب اقامت دائم این کشور است. این ویزا مختص سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که تمایل به راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور بدون ریسک را دارند.

مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند. این اصل نه تنها در تعامل با مشتریان، که در ارائه اطلاعات به مخاطبین (مرجع معتبر اطلاعات مهاجرت) نیز همواره رعایت می‌شود. دوم اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب پاسپورت استرالیا باشند و در این حالت چه تولد داخل استرالیا و چه خارج استرالیا باشد با تولد، فرزند نیز صاحب تابعیت می‌شود. استرالیا یک کشور چهار فصل است اما هرگز دماهای زیر صفر درجه را تجربه نمی‌کند.

گروه وکلای لاهه به متقاضیان توصیه می کند قبل از هرگونه اقدام جهت مهاجرت به استرالیا، به دلیل شرایط متفاوت و قوانین خاص و سیستم امتیاز دهی این کشور، حتما با وکیل متخصص مهاجرتی مشورت کرده تا از هر گونه ضرر و زیان و اتلاف وقت و تصمیم گیری اشتباه جلوگیری نمایند. مهاجرت به استرالیا از طریق فرزند طبق قانون این کشور، فرزندی که در خاک استرالیا به دنیا نیامده و یکی از والدین آن شهروند استرالیا بوده و اقامت دائم آن کشور را داشته باشد می تواند اقدام به اخذ اقامت نماید. این کشور ششمین کشور پهناور در سطح دنیا بوده و با توجه به شرایط اقتصادی و جغرافیایی و سیاسی اجتماعی، یکی از کشور های ایده آل و مطلوب جهت زندگی به حساب می آید.

اصلی ترین شرایط برای ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا

لازم به ذکر است کم هزینه ترین روش مهاجرت به استرالیا روش مهاجرت کاری از طریق دریافت پیشنهاد کاری می باشد که به تمکن مالی احتیاجی ندارد. مهاجرت کاری به استرالیا بسیار متنوع بوده و شخص متقاضی می تواند با توجه به شرایط و وضعیتش اقدام به انتخاب نوع ویزا و روش مهاجرت کاری اقدام نماید. برای اینکه بتوانید برای ویزای کاری استرالیا اپلای کنید باید یک کسب و کار (شرکت) معتبر استرالیایی اسپانسر شما بشود. این به معنی است که شرکت مورد نظر بتواند شما را به عنوان یک خارجی استخدام کند و شما هم بتوانید در حین زندگی در استرالیا آنجا کار کنید. خدمات تخصصی دریافت اقامت استرالیا و مهاجرت به استرالیا جزء سرویس های تخصصی و همه جانبه وکلای مهاجرت ایران است. IIL به عنوان عضوی از انجمن مهاجرت استرالیا افتخار دارد هموطنان ایرانی را در کلیه مراحل اقامت استرالیا در همه انواع ویزا های استرالیایی همراهی کند.