کار در عمان به همراه لیست مشاغل مورد نیاز عمان کاریابی بین المللی کاربین-کمک مهاجرت

با توجه به تصویب قوانین جدید دولت عمان، برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و افزایش نرخ سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت با مالکیت 100% برای افراد خارجی حتی ایرانیان ممکن است. مهاجرت به عمان از طریق کار بسیار ساده تر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. با این حال سطح درآمدها در این کشور بسیار مطلوب است و از طرفی فرصت های شغلی زیادی هم در عمان وجود دارد. به طور کلی، کشورهای عربی از قانون خون برای اقامت دادن، تبعیت می کنند، بدین معنی که تنها کسانی که پدر و یا جدشان، تبعه آن کشور باشد، می توانند اقامت دائم و حق شهروندی را دریافت کنند. مهاجرت به عمان، به دلیل قوانین خاصی که دارد، پروسه ای پیچیده دارد و در صورتی که قصد اقدام از این روش را دارید، بهتر است با یک وکیل مهاجرت معتبر و مطمئن، مشورت کنید. اگر قصد مهاجرت به عمان را دارید و نمی دانید چه روشی برای شما بهتر است، همین حالا با مشاوران گروه مهاجرتی اپلای من، تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی و رایگان آنها بهره مند شوید.

سرمایه گذاری در دبی و بررسی شرایط آن

نرخ جرم و جنایت در کشور عمان بسیار پایین می باشد و از همین جهت این کشور، کشوری با امنیت بالا می باشد. عمان، علاقه زیادی به جذب ورزشکاران حرفه‌ای از سرتاسر دنیا دارد تا شاید از این طریق بتواند سطح فنی ورزش خود آر تا حد قابل‌قبولی بهبود ببخشد. درصورتی‌که فرزند، خارج از عمان متولد شود ولی والدین وی عمانی باشد، تابعیت فرزند عمانی خواهد شد. کشورهای مختلف برای تابعیت فرزندان متولد شده به دو صورت عمل می‌کنند.

  • توجه داشته باشید که کلیه هزینه های مربوط به زندگی، تحصیل و … خانوادتان در عمان به عهده خود شما می باشد و دولت عمان از خانواده شما حمایت مالی، تحصیلی و … نخواهد داشت.
  • سلام من ۳۰ سال سابقه کار تابلو سازی تبلیغاتی دارم و سنم ۵۱ سال است آیا در عمان و کشورهای مشابه برای من کار وجود دارد .
  • در تاریخ هجدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط موافقت سلطنت عمان با اعطای روادید فرودگاهی به اتباع ایران را اعلام کرد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست ارزیابی خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.
سیستم خاک برای تولد فرزند بر اساس مکان تولد فرزند است.بعضی ازکشورها مثل برزیل، کانادا، آمریکا و … از طریق سیستم خاک. کشورهای با سیستم خون تابعیت فرزند را بر اساس تابعیت والدین می‌دهند.بر این اساس صرفاً به دنیا آمدن فرزند در این کشورها منجر به گرفتن تابعیت نخواهد شد. ایرانیان برای راه‌اندازی شرکت در این کشور باید مجوز درجه ممتاز یا درجه 1 بگیرند. زمانی که مجوز اقامت کارمند منقضی شود، ویزای خانواده نیز منقضی می‌شود. ویزای تحقیقات علمی این ویزا همان ویزای بازدیدی است و برای خارجی‌هایی که جهت تحقیقات علمی وارد عمان می‌شوند صادر می‌شود. این ویزا را می توان در تمامی بنادر ورودی عمان یا از نمایندگی های دیپلماتیک و دفاتر نمایندگی تجاری عمان دریافت کرد.

خدمات بهداشتیکشور عمان، دارای کیفیت خوبی می باشد و به طور کلی در دسترس عموم مردم قرار دارد. امنیت و ایمنی، از جمله نیاز های اولیه هر انسانی است که کشور عمان آن را در سطح کیفی بالایی در اختیار افراد قرار می دهد. می دونیم که تنها با تحصیل در یک کشور نمی شه به اقامت دائمی در اون کشور رسید، بر طبق قوانینی که در علم مهاجرت وجود داره شما موظفین پس از اتمام تحصیلات خود در یک کشور خارجی باید به وطن خودتون برگردین. همه ی مدارکی که قراره به سفارت عمان تحویل داده بشه باید به زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده باشن. نکته ی دیگه ای که در خصوص ازدواج باید بهش توجه داشت، اینه که هر دو طرف باید حداقل ۱۴ روز قبل از مراسم ازدواج شون در کشور عمان حضور داشته باشن. برای این کار شما می بایست ثبت شرکت نمایید و یا از یک کفیل که شرکت ثبت شده دارد بخواهید تا کسب و کار شما را زیر مجموعه شرکت خود قراردهد.

مشخصات همسر و فرزندان

سلام با توجه به سنتون اول اینکه هرچه زودتر باید اقدام کنید . چون اگر سنتون بالای 39 سال باشه ریسک سنیتون برای پذیرش بالا میره . شما برای کشورهایی مثل استرالیا و آلمان میتونید اقدام کنید برای جاب افر. پیشنهاد میکنم فرم رایگان مشاوره رو پر بفرمایید تا در اسرع وقت کارشناسانمون راهنماییتون کنند.

مهاجرت به عمان از طریق پناهندگی

همچنین می توانید برای اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های مختلف، به بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه بپردازید. متقاضیان برای کار در عمان حتما باید دارای پیشنهاد شغلی از سوی یک صاحب کار یا یک کمپانی عمانی باشند تا بتوانند با در دست داشتن آن به سفارت این کشور درخواست ویزای کاری بدهند. تا زمانی که افراد ویزای کاری عمان را نداشته باشند امکان کار در عمان را نخواهند داشت. متقاضیان اخذ ویزای کار عمان مجله خبری مهاجرت باید با یک ایمیل به کارفرما و با ارسال مدارک و رزمه تحصیلی و کاری خود، به صاحب کار عمانی اثبات کنند کارگری متخصص و ماهر هستند. اگر صاحب کار نیز قصد داشته باشد تا برای متقاضی غیر عمانی یک پیشنهاد شغلی بفرستد ابتدا باید از دارد کار و اداره پلیس کشور عمان تایید دعوت نامه شغلی بگیرد و سپس اقدام به استخدام فرد کند. از شرایط استخدام و مهاجرت کاری به عمان داشتن سن 21 تا 60 سال و تسلط به زبان انگلیسی یا عربی می باشد.