کدام روش برای مهاجرت به ترکیه بهتر است؟ بررسی کامل-کمک مهاجرت

فقط صندوقدار را پیدا کنید، فرم ثبت نام مجوز اقامت دانلود شده و چاپ شده و پاسپورت یا اجازه اقامت فعلی خود را به کارمند نشان دهید و به صورت نقدی پرداخت کنید. سوال درباره نحوه دریافت اجازه اقامت در ترکیه یکی از مهم ترین سوالاتی است که در ذهن خارجی‌های تازه وارد یا شهروندان ترکیه ای که میزبان آن‌ها هستند می باشد. سلام وقت شما بخیر، من قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم اما نمیدونم چطور باید اقدام کنم و اولین قدم چیه و بهترین راه واسه من کدومه میشه راهنمایی کنید ممنون.

مهاجرت از طریق ازدواج به ترکیه

متقاضی موظف است که آدرس محل سکونت و اطلاعات ارتباطی خود در ترکیه را به طور صحیح و کامل اطلاع دهد. در صورتی که متقاضی آدرس خود را در مدت مجوز اقامت تغییر دهد، می بایست ظرف 20 روز کاری با ارائه مدارک لازم به ریاست مدیریت مهاجرت استانی و ریاست ثبت احوال و امور شهروندی استان اطلاع دهد. متقاضی می بایست گواهی تحصیلی را از آموزشگاهی که در آن مشغول به تحصیل می باشد تهیه و ارائه نماید. دقت شود که دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان ثبت نام می کنند باید با ویزای مناسب برای تحصیل وارد ترکیه شوند تا بتوانند برای اجازه اقامت دانشجویی اقدام کنند. اتباع خارجی که شرایط اقامت در این کشور را دارند، نیز می‌توانند کیملیک را دریافت کنند. کیملیک تا قبل از ۱۵ سالگی دارای عکس نیست و هر ۱۰ سال یکبار نیز تمدید می‌شود.

با اینکه تاریخ تاسیس شهر مشخص نیست، شواهد باستان شناسی نشان می دهد که سکونت در این منطقه حداقل از عصر حجر آغاز شده است. با ثبت شرکت در ترکیه می‌توانید به نوعی به عرصه تجارت بین‌المللی وارد شوید که در نگاه اول موضوع مهمی به نظر می‌رسد. به غیر از پیشرفت‌های اقتصادی و تجاری کشور ترکیه که انگیزه‌های خوبی برای راه‌اندازی شرکت در این کشور هستند، مکان جغرافیایی ترکیه نیز فرصتی خوب برای تجارت ایجاد کرده است. در این مقاله تلاش کردیم موضوع مهاجرت به ترکیه را به‌صورت کامل بررسی کنیم و با نگاهی ریزبینانه، تک‌به‌تک روش های مهاجرتی به ترکیه را موشکافی کنیم. به همین خاطر ابتدا موضوع مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت را پیش کشیدیم تا پس از صحبت‌کردن در خصوص درستی یا نادرستی آن، شیوه‌های مهاجرتی ترکیه را موردبحث قرار دهیم. در ادامه، برخی از شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک را ذکر می‌کنیم.

مهاجرت به ترکیه: بررسی کامل روش های مهاجرتی به ترکیه

از دیگر مواردی که برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که از کدام یک از روش هایی که پیش تر خدمت شما عزیزان بیان شد، می توان به تابعیت و یا اقامت دائم کشور ترکیه دست پیدا کرد. بر طبق مواردی که گفته شد، سه راه منجر به اخذ تابعیت کشور ترکیه خواهد شد؛ مهاجرت کاری، سرمایه گذاری در ترکیه و ازدواج با تبعه کشور ترکیه، منجر به اخذ تابعیت ترکیه خواهد شد. یکی از محبوب ترین روش ها برای اخذ تابعیت کشور ترکیه برای ایرانیان، روش مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری در ترکیه و یا خرید ملک است.

  • علاوه بر این فرد باید ثبت نام PDF را به همراه شماره درخواست و تاریخ رزرو شده در ترکیه از طریق ایمیل دریافت کند.
  • بدین منظور، افرادی که ورزشکار یا هنرمند هستند باید دارای جوایز داخلی و بین‌المللی بوده و شهرتی نسبی در کشور خود یا سطح جهان داشته باشند.
  • شخصی که با یک شهروند کشور ترکیه ازدواج می‌کند باید ازدواج به‌صورت کاملاً رسمی‌باشد و همچنین به ثبت برسد تا بتواند اقامت دائم ترکیه را دریافت نماید.

از متقاضیانی که هزینه آنها در مدت اقامت در کشور ترکیه بر عهده سازمانهای دولتی است، مدارک تأییدی برای اظهار درآمد درخواست نخواهد شد. کلیه دانشجویان در حال تحصیل نیز تنها با ارائه مجوز کاری مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستند. جالب است بدانید نرخ بیکاری کشور ترکیه در حدود ۱۱ درصد است و این عدد در مقایسه با کشورهایی مثل آلمان و اتریش که زیر 5 درصد آمار بیکاری دارند نشان از وضعیت نامساعد مجله خبری مهاجرت اشتغال در این کشور دارد. به همین دلیل به دانشجویان مقطع لیسانس در کشور ترکیه مجوز کاری اعطا نمی گردد و تنها دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند. در نمودار زیر نیز می توانید روند تغییرات نرخ بیکاری در ترکیه در سال های اخیر را مشاهده نمایید. شما می توانید با خواندن این مقاله اطلاعاتی در خصوص نحوه کسب انواع ویزای ورود به کشور ترکیه را به دست آورید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست اولیه ویزای کوتاه مدت