مهاجرت به ترکیه کم هزینه ترین روش های مهاجرت آرال گام-کمک مهاجرت

دارا بودن درآمد و یا حرفه‌ای که بتواند خود و اعضای خانواده خود را در ترکیه اداره کند. متقاضی باید به سن بلوغ رسیده باشد یا می‌تواند از طریق ولی قانونی خود اقدام نماید. ازدواج نباید صوری باشد باید قطعاً واقعی باشد یا حتی‌المقدور مدارکی جهت اثبات واقعی بودن ازدواج باید ارائه شود. در واقع ما می توانیم در طول زندگی خود روند های خاصی را برای بهبود شرایطمان ان… تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو آتیه آفرینان محفوظ می باشد. هزینه پناهندگی در ترکیه شامل هزینه های مالی، روحی و گاها جانی می باشد.

  • در صورت تایید سرمایه‌گذاری شما از سوی وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه، می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید.
  • بنابراین اگر فکر می‌کنید با مهاجرت به ترکیه سریعاً شغل موردعلاقه و تجربه کافی برای زندگی را به دست می‌آورید و یا می‌گویید “همه کارها را خودم انجام می‌دهم”سخت در اشتباهید.
  • سلام وقت بخیر بله یکی از روش های مهاجرت به ترکیه اقدام از طریق خرید ملک هستش، برای اطلاع بیشتر از شرایط این نوع مهاجرت به کشور ترکیه با همکاران ما تماس بگیرید.
  • فرزندان خانواده‌های خارجی که در کشور ترکیه اقامت دارند، امکان تحصیل در ترکیه را دارند.
  • با دریافت راهنمایی و مشاوره های لازم از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا یک مهاجرت تحصیلی موفق به ترکیه را تجربه کن.
البته بهتر است قبل از تکمیل مدارک با کارشناسان موسسه مهاجرتی راشین، در ارتباط باشید. برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه، دانشجوی خارجی باید در دوره ی یک ساله ی زبان ترکی شرکت کند و نمره ی قابل قبول در آزمون کسب نماید. همچنین باید مدرک تحصیلی دیپلم و مدرک مقطع کارشناسی خود را با معدل بالای 15 ارائه نماید. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه دو تا سه سال طول می کشد و دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه در این مقطع تحصیلی ویزای دانشجویی دریافت کنند. همچنین شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به رشته ی متقاضی متفاوت خواهد بود. آموزش در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی است و مدرک تحصیلی ارائه شده توسط این مدارس نسبت به سایر مدارس ترکیه معتبرتر است، همچنین تحصیل در این مدارس رایگان نبوده و متقاضی باید برای تحصیل در این مدارس شهریه پرداخت نماید.

دانشگاه باهچه شهیر در استانبول | شرایط تحصیل + امکانات دانشگاه

عکس های خانوادگی، سلفی، غیرقابل تشخیص، غیر به روز و سیاه و سفید قابل قبول نمی باشند و در صورت استفاده از این نوع عکس ها و بارگذاری آن ها در سایت برای درخواست مجوز باعث می گردد که مدرک اقامت صادر نشوند. در این لینک می توانید پروژه های ملکی در ترکیه و شرایط خرید آن ها را مشاهده کنید. مجوز اقامت تحصیلی پس از اتمام دوران تحصیل در یکی از مراجع قضایی منقضی می‌شود.

علاوه بر این، شما باید در مصاحبه شرکت کنید تا توانایی خود را در زبان ترکی اثبات کنید. تعداد مهاجران و پناهندگان مقیم ترکیه در حال حاضر 3.9 میلیون نفر است که بیش از 90 درصد آنها سوری هایی هستند مجله خبری مهاجرت که به دنبال درگیری های جاری در سوریه به ترکیه مهاجرت کرده اند. از سوی دیگر وجود بسیاری از دانشگاه های معتبر در ترکیه باعث شده است متقاضیان برای تحصیل با نرخ بالایی به ترکیه مهاجرت کنند.

دولت کشور ترکیه در سال 2016 برنامه‌ای را جهت سرمایه‌گذاری افراد خارجی در این کشور تصویب کرد تا افراد بتوانند با استفاده از این روش اقامت این کشور را دریافت کنند. ویزای سرمایه‌گذاری کشور ترکیه ویژگی‌های بسیاری مانند شهروندی، اقامت دائم و پاسپورت دوم را به همراه دارد. سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به کشور ترکیه دارای روش‌های مختلفی است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و بازکردن حساب در بانک‌های این کشور اشاره کرد.

نکات مهم مهاجرت به ترکیه