بهترین زمان مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا-کمک مهاجرت

اقتصاد یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ذهن و تصمیم‌گیری متقاضی در فرآیند مهاجرت به کشور مقصد است. در واقع آگاهی از میزان درآمد، هزینه‌های زندگی، نرخ بیکاری، توان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی بر انتخاب مقصد مهاجرت اثر مهمی دارد، زیرا بیشتر مهاجران به دنبال دستیابی به شرایط بهتر زندگی از کشور خود خارج می‌شوند. کشور استرالیا یکی از کشورهای توسعه‌یافته و 13مین اقتصاد بزرگ جهان بر حسب میزان تولید ناخالصی به مبلغ 1.48 تریلیون دلار است. همچین این کشور در جایگاه دهمین کشور جهان از نظر درآمد سرانه ملی، رتبه 25 در بهترین صادر کننده و رتبه 20 در بهترین وارد کننده قرار دارد و از نظر شاخص‌های توسعه انسانی نیز در مقام هفتم در سال جاری میلادی قرار گرفته است. ارز رایج این کشور، دلار استرالیا بوده و با نشان اختصاری AUD شناخته می‌شود. در ابتدای سال 2022 میلادی هر دلار استرالیا معادل 72 سنت آمریکا بوده است؛ یعنی هر دلار آمریکا معادل 1.39 دلار استرالیا.

  • پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است.
  • مسیر مهاجرت پر است از چاه و چاله که اگر اسیر یکی از آن‌ها شوید، باید زمان و هزینه زیادی برای خلاصی صرف کنید.
  • پدر و مادر شما می توانند با کمک و درخواست شما ویزای توریستی دریافت کرده و وارد این کشور شوند اما اگر شما اقامت دائم و مقیم این کشور هستید و با شرایط خاصی درخواستن ویزای والدین استرالیا را کنید و اقامت این کشور را برای والدین خود دریافت کنید.
  • مرکز استان استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ دوستانه و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
  • وضعیت اقتصاد در استرالیا مطلوب و نرخ بیکاری هم پایین است و یک نکته‌ مهم آن که بسیاری از زمینه‌های شغلیِ متنوع در استرالیا، مخصوصا پس از کرونا، نیاز به نیروهای کاری متخصص و حرفه‌ای دارند.
مدارکی که توسطسازمان های مورد نظر استرالیا10 امتیاز دارد که لازم به ذکر است که هر ارزیابی مثبتی این امتیاز را دریافت نخواهد کرد. می توان اینطور گفت که این راهنما روند مهاجرت را برای شما تسهیل خواهد کرد. البته باز هم نکات بسیاری در زمینه مهاجرت وجود دارد که ریزه کاری های زیادی را به همراه دارد و اگر شما هم رویایمهاجرت به استرالیارا در سر دارید میتوانید از یک وکیل حاذق در این زمینه کمک بگیرید.

مهاجرت کاری به استرالیا از دو طریق ویزای اقامت دائم و موقت امکان پذیر است که هر کدام ویژگی ها و شرایط خاص خودشان را دارند. با ویزای تحصیلی ۲۰ تا ۲۵ سال، با ویزای کاری ۲۵ تا ۳۲ و با ویزای سرمایه گذاری ۳۳ تا ۵۰ سال است. ویزای والدین استرالیا به افرادواجدشرایطی صادر می‌شود که قصد دارند به منظور زندگی در کنار فرزند یا فرزندان خود به استرالیا مهاجرت کنند. شرط اصلی اخذ این ویزا این است که فرزند یا فرزندان، شهروند یا مقیم دائم استرالیا باشند و بتوانند والدین را اسپانسر کنند. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت این کشور، اخذ ویزای ازدواج است. اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار دارید، باید بدانید که بعضی زیرمجموعه‌های مهاجرت کاری به استرالیا مانند ویزای Working Holiday در برخی از طبقه‌بندی‌ها زیرمجموعه ویزاهای توریستی هستند.

به دلیل فاصله زیاد این کشور از دیگر کشورها در سراسر جهان، هزینه سفرهای خارجی از استرالیا بسیار بالا است. به همین دلیل اگر قصد انجام سفرهای متعدد را دارید، باید بدانید که این موضوع در استرالیا هزینه‌های سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد. این شهر آرام و در حال توسعه است و هزینه‌های زندگی در آن به نسبت دیگر شهرهای بزرگ استرالیا کمتر است. این شهر بندری نمادین دارد و تنوع فرهنگی وسیع آن یکی از دلایلی است که عده زیادی را به مهاجرت به این شهر علاقه‌مند می‌کند.

ویزای کار استرالیا از نوع SUB CLASS 190

ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 188 یک ویزا با شرایط امتیاز بندی است و شما باید بتوانید یک حداقل امتیاز را کسب کنید تا بتوانید برای آن اقدام کنید. از این رو ما به شما حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری را معرفی می‌کنیم. از این رو در ادامه با امتیاز آیتم‌هایی مانند سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، میزان دارایی شما در ایران و میزان ترنول کسب و کار شما را بررسی می‌کنیم. با توجه به این موضوع که اکثر ویزاهای استرالیا امتیازی هستند و متقاضی متناسب با شرایط و براساس فاکتورهایی نظیر مدرک تحصیلی، سطح زبان، سن، سابقه کاری، میزان تخصص و … امتیاز دریافت می کند پس اقدام در بهترین شرایطی که منجر به کسب امتیاز بیشتر گردد، بسیار حائز اهمیت می باشد. شرایط سنی مهاجرت به استرالیا از آن فاکتورهایی است که اگر متقاضی به آن توجه نماید و در بهترین سن ممکن اقدام نماید، بسیار در اخذ ویزای استرالیا تعیین کننده می باشد. در زیر به شرایط سنی مهاجرت به استرالیا در روش های مختلف اشاره شده است.

آیلتس شخص می تواند 5.5 باشد و حتی در این روش این امکان فراهم است که مدرک زبان ارائه نشه و با پرداخت هزینه به دولت استرالیا، دوره زبان را در خاک این کشور گذراند. دلایل مهاجرت به کشور استرالیا کم نیستند و اگر 3 کشور عالی برای مهاجرت وجود داشته باشد، قطعا نام این کشور در میان آنها وجود دارد. سیستم اقتصادی با ثبات در کنار منابع طبیعی انرژی تا حدی نامحدود و از همه مهم‌تر مردمانی که با فراغ باز مهاجرین قانونی را پذیرا هستند، سبب شده تا بازار مهاجرت به استرالیا برای سومین دهه متوالی داغ بماند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باید گردش مالی 2 سال از 4 سال اخیر را ارائه دهید و بر اساس بر سیستم امتیازبندی، ویزا دریافت کنید. مهاجرت کاری به استرالیا مهاجرت کاری به استرالیا با اخذ ویزای کاری این کشور انجام می شود که با دریافت این نوع ویزا اجازه اقامت در استرالیا به صورت موقت یا دائم را خواهید داشت. به طور مثال، داشتن مدرک زبان با نمره بالا برای ویزاهای کاری اهمیت زیادی دارد ولی متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری حتی بدون داشتن مدرک زبان هم میتوانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. این سیاست برای سال‌های متمادی دنبال می‌شد و در دوران پس از جنگ جهانی دوم موجب افزایش جمعیت اروپایی در کشور استرالیا گشت. در نهایت در دهه 1970 سیاست جدید چندفرهنگ گرایی جایگزین شده و فرصت جدیدی برای مهاجران غیر سفید پوست فراهم ساخت تا در این کشور ساکن شوند. به طور حدودی از سال 1945 تا به الان بیش از 7.5 میلیون نفر در این کشور مستقر شدند و در نتیجه 30 درصد از مردم استرالیا، متولد در کشوری دیگر هستند.

جدید ترین مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا را می توانید با توجه به روش مهاجرتی خود با مشورت و راهنمایی وکلا و مشاوران مهاجرتی جویا شوید. در مورد هزینه‌های زندگی در استرالیا هم باید بگوییم این کشور یکی از کشورهای گران برای زندگی است. البته این هزینه ها به شهر محل زندگی، موقعیت و شرایط خانه شما، تعداد افراد خانواده، سبک زندگی و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است. ویزای دانشجویی یکی از انواع ویزای استرالیا است که برای 5 سال صادر می‌شود و امکان تمدید هم دارد. شرط اصلی اخذ ویزای دانشجویی و دانش‌آموزی استرالیا هم ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا است. چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید.

ویزای والدین خود به دو دسته ویزای والد سالخورده (محل اقامت) و ویزای والدین (مهاجر) تقسیم می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای والدین سالخورده، باید توسط فرزند یا فرزند ناتنی خود که شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط است، حمایت مالی شوید. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ممکن است توسط افرادی که بدون تحقیق و با عدم آگاهی به روش های قانونی اقامت استرالیا اقدام به چنین کاری می‌کند انجام شود و این افراد از وجود خطر ها و زیان های مالی و جانی آن کاملاً بی اطلاع می باشند. هزینه های تحصیل در استرالیا از عواملی است که برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اهمیت زیادی دارد. طبق اعلام سایت رسمی دولت استرالیا در سال 2018 هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی سالیانه به شرح زیر می باشد. برای بدست آوردن ویزای کاری 189 استرالیا، شما باید 65 امتیاز – بدون امتیاز اسپانسر و کارفرمای استرالیایی – کسب کنید، که همه این 65 امتیاز، براساس توانایی‌ها و تخصص (تجربه) کاری شما بدست خواهد آمد.

اصطلاحاتی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند را به تعداد لازم در متن مورد نظر خود استفاده کنید چرا که این متن باید بسیار واضح، روان و قابل فهم باشد. کشور استرالیا در زمینه سرمایه گذاری موقعیت و امکانات متعددی را برای متقاضیان و علاقه مندان مجله خبری مهاجرت فراهم کرده است. شرایط مهاجرت به استرالیا بسیار متنوع بوده و به پارامترهایی نظیر سن، تمکن مالی، میزان تحصیلات، تخصص و … بستگی دارد که با توجه به تنوع و تعدد روش های مهاجرتی و متقاضی شرایط مورد نیاز هر یک از آن ها متفاوت بوده و متناسب با آن متغیر می باشد. مهاجرت به استرالیا با توجه به داشتن شرایط فوق العاده نظیر ثبات اقتصادی، امنیت بالا، سیستم آموزشی نوین و مدرن، دانشگاه های در سطح جهانی و خدمات درمانی و اجتماعی بسیار مناسب، بهترین تصمیم برای متقاضیان مهاجرت می باشد. ویزای های تجاری استرالیا که از طریق آن دریافت اقامت استرالیا مقدور است مخصوص سرمایه گذازان ، صاحبان مشاغل و کسب و کارها و کسانی است که قصد دارند مناقع تجاری و شغلی خود را در استرالیا دنبال کنند می باشد.

ده حرفه پر تقاضا در استرالیا در سال ۲۰۲۲