اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

توانایی مالی کافی برای تامین هزینه‌های خود و خانواده‌تان در کانادا را داشته باشید. در صورتی که در زمان اقدام برای این برنامه در کانادا مشغول به کار قانونی باشید یا از کارفرمایی کانادایی جاب آفر معتبر داشته باشید نیاز به ارائه تمکن مالی نیست. از طریق خرید فرانچایز در کانادا می‌توانید از امتیاز برندهای تجاری بزرگ استفاده کرده و با راه اندازی شعبه‌ای از آن بیزینس، کسب و کار مستقل خود را داشته باشید. با استفاده از این روش می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید.

  • می توان اینطور گفت که ممکن است یک جا به شما نیاز نداشته باشند و جایی دیگر به وجود شما نیاز زیادی وجود داشته باشد.
  • مهاجرت استانی کانادا ، در حال تبدیل شدن به یک مسیر مهاجرتی محبوب بوده و استان‌هایی مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های این کشور، برنامه‌های پذیرش مهاجران خود را در این راستا، توسعه داده‌اند.
  • مثلا یکی از مهم ترین تفاوت ها در تعیین آن دسته از افرادی است که می توانند از این طریق اقدام کنند.
  • متقاضی باید دست کم 2 سال سابقه کاری تمام وقت مرتبط با حرفه خود در 5 سال گذشته داشته باشد.

راهکارهای سرمایه گذاری وجود داره ولی بحث مفصلی هست که باید با کارشناسان ما مشاوره بگیرید. همچنین IRCC بر اساس این اطلاعات به شما یک امتیاز در سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری یعنی می‌دهد. با توجه به این که کشور بزرگ و متنوع است، دولت فدرال و استان‌ها جریان‌های مختلف کارگران ماهر را برای رفع نیازهای متنوع اقتصادی و بازار کار کانادا به کار می‌گیرند. دلیل این امر این است که قانون اساسی کانادا مهاجرت را به عنوان یک مسئولیت مشترک بین دولت فدرال و 10 استان و 3 قلمرو کانادا تعریف می‌کند.

اقامت ترکیه شهروندی ترکیه به شما این اجازه را می دهد که به طور دائم در این کشور اقامت داشته باشید و برای ویزای

اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند. سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی هستم میتونم پزشکی کانادا بخونم یا باید حتما دیپلم تجربی باشم. میتونند دعوت نامه بفرستن اما هدف از سفر چندان موجه نیست وقتی مدت کوتاهی از رفتن فرزند گذشته. چون سربازی ایران اجباری است و محل خدمت هم تصادفی انتخاب می شود و این، مشکلی در مهاجرت به وجود نخواهد آورد. اگر منظورتان معافیت پزشکی است، باید دلیل آن یعنی بیماری که موجب معافیت شده، از طریق تست های پزشکی بررسی شود. در غیر این صورت، سایر معافیت ها مشکلی برای مهاجرت به وجود نمی آورند.

افراد می توانند از مقطع ابتدایی تا فوق دکترا از دانشگاه های کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کنند. هزینه تحصیل نیز نسبت به سایر کشورها اندکی بالاتر است؛ اما با توجه به نوع رشته و دانشگاه متغیرمی باشد. متقاضی باید دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و حوزه خود اشتغالی باشد. متقاضی باید دارای مدارک بین المللی در حوزه های هنری و ورزشی و کسب امتیاز مثبت برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی باشد. متقاضی باید ثابت کند که دارای سوابق کاری و حرفه ای در حدود 3 تا 5 سال قبل از اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد. موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بیش از 20 هزار پرونده مهاجرتی موفق و بالغ بر 18 سال سابقه درخشان در زمینه مهاجرت دارد.

در کنار همه اینها باید توانایی زبان داشته باشید تا بتوانید وارد ارتباط با سایر افراد شوید. اینها تنها ویژگی‌های کلی هستند و موارد بسیار دیگر هم وجود دارد که در مهاجرت به کانادا نقش اساسی دارند. مهاجران اقامت دائمی کانادا از تمامی حقوق و مزایای یکسان اعم از خدمات درمانی، تحصیلات ابتدایی و متوسطه بهره مند می شوند. به استثنای امکان رای دهی و داشتن پاسپورت کانادایی همچنین ساکنان دائمی را می توان به دلیل محکومیت های جنایی خاص ، اخراج کرد. چرا که دولت کانادا بیزینس هایی که از طریق ویزای استارت آپ در کانادا اجرایی شوند را حمایت مالی نمیکند بنابراین متقاضی می بایست به صورت حساب بانکی بودجه مورد نیاز برای این پروسه را نشان دهد که میزان آن به تعداد نفرات خانواده متقاضی بستگی دارد. مدت زمان بررسی پرونده های استارت آپ در حال حاضر بین 12 الی 16 ماه بوده و شخص متقاضی می بایست همزمان با ارسال درخواست برای انگشت نگاری در سفارت خانه کانادا نیز اقدام نماید.

اصلی ترین معیارها برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

در این برنامه محدودیت سنی وجود ندارد و شما با هر سوابق تحصیل و تجربه کاری می‌توانید در آن شرکت کنید اما لازمه آن این است که شرایطی را که در بالا به آنها اشاره شد، داشته باشید. برای برنامه استارتاپ کانادا همچنین می‌توانید به صورت تیمی و متشکل از حداکثر ۵ نفر اقدام کنید به صورتی که یک طرح تجاری واحد را ارائه دهید. با دریافت اقامت دائم کانادا از طریق استارت آپ می‌توانید همسر و فرزندان وابسته خود را هم به کانادا ببرید و برای آنها اقامت دائم بگیرید. برای فرزندان بین ۶ تا ۱۸ سال خود می‌توانید از مدارس کانادایی پذیرش تحصیلی و سپس از اداره مهاجرت کانادا برای آن‌ها ویزای دانش آموزی کانادا بگیرید.

بدین معنی که مبلغی بین 150 تا 175 دلار کانادا در صورت اقدام از طریق نمایندگی شرکت رادسام از شما دریافت نخواهد شد. در زیر تجربه کلاینت ها در خصوص مهاجرت به کانادا را ببینید و برای دیدن باقی فیلم ها به بخش “ما تا حالا چه کار کردیم؟” بروید. پذیرش در دانشگاه و یا کالج های کانادا می تواند توسط کارشناسان ما به آسانی انجام شود ، از این رو توصیه می کنیم تا ضمن مطالعه عنوان تحصیل در کانادا حتما با دفاتر تهران و یا شیراز ما تماس حاصل نمایید. اطلاعات و محتوای ارائه شده دراین سایت فقط جنبه اطلاعات عمومی داشته ونباید توصیه حقوقی در نظر گرفته شود. کانادابا توجه به مساحت بزرگ و به همان نسبت جمعیت کم و اقتصاد قوی و زبان رسمی انگلیسی به عنوان اصلی ترین گزینه های مهاجرتی دنیا انتخاب میشود.

اکثر مسافران برای ورود به خاک کشور کانادا، ملزم به دریافت ویزای بازدیدکننده (ویزای موقت) هستند. مهاجرت توریستی کانادا به بیشتر متقاضیان اجازه می‌دهد تا حداقل ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین افسران مهاجرتی با توجه به شرایط داوطلبان و ارزیابی پرونده آن‌ها، می‌توانند این مدت زمان را تمدید کنند یا تصمیم بگیرند که متقاضی، زودتر از این زمان به کشور خود بازگردد. مهاجرت به کانادا از شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هر فرد باید نسبت به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خود کم ریسک‌ترین و بهترین روش مهاجرتی را برای خود انتخاب کند.

هزینه ثبت شرکت در کانادا

بر اساس آنچه دولت کانادا اعلام نموده است در این زمینه هیچ گونه محدودتی وجود ندارد و تمامی مشاغل می توانند از طریق پروسه اکسپرس انتری اقدام نمایند. منتهی باید در نظر اگر از طریق برنامه استانی می خواهید دعوتنامه دریافت نمایید هر کدام از استان ها لیست مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهند که در این لیست طی زمان تغییراتی نیز ممکن است رخ دهد. سپس بهتر است در زمانی که پروفایل خود را سابمیت میکند و مجله خبری مهاجرت استان های مورد علاقه تان را انتخاب میکنید استانی را انتخاب کنید که شغل شما جز لیست مشاغل پر نیاز آن استان باشد. هزینه درخواست ویزای توریستی مبلغی معادل 185دلار کانادا است و زمانی که متقاضی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می نماید بایستی هزینه بررسی پرونده را نیر بپردازد. اما گزینه دیگری برای انجام مراحل اداری کارهای مهاجرت خود به کشور کانادا را دارید که از هر لحاظ برای شما ایده‌آل است.