بررسی کامل انواع روش‌های مهاجرت به کانادا گروه مهاجرتی طینت-کمک مهاجرت

کافیست برای اولین قدم، فرم اولیه ارزیابی مهاجرتی را برای ما ارسال کنید تا از خدمات ارزنده ی ما بهره مند شوید. اما سایر شرایط شما هم باید به طور دقیق توسط مشاورین ما ارزیابی شود تا به طور دقیق بتوانیم بگوییم کدام روش برایتان بهتر است. مثلا جواز کسب چه شغلی دارید، نمره زبانتان چند است، چه مدرک تحصیلی دارید، در چه شرایط سنی قرار دارید و مهم تر از همه، چقدر سرمایه دارید؟ پس داشتن جواز کسب به تنهایی کافی نیست.

دولت و اداره مهاجرت کانادا در سال 2013 برای توسعه برنامه تجارت ماهر فدرال دست به دست هم دادند. چرا که می‌توانید با ارائه مدارک و مستنداتی مبنی بر اشتغال به تحصیل در کانادا نسبت به تمدید ویزای دانشجویی یا مجوز تحصیل بدون نیاز به خروج از کانادا اقدام کنید. هر کالج یا دانشگاه دارای فرم‌های درخواست پذیرش تحصیلی مخصوص به خود است. تکمیل فرم‌های مربوط به اخذ پذیرش، فاند و دارای ظرافت‌های خاصی است. لذا برای موفقیت در مرحله اپلای و دریافت پذیرش پیشنهاد می‌شود از یک تجربیات یک مشاور تحصیلی متخصص و متعهد استفاده نمایید.

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای اخذ ویزای کاری کانادا و همچنین برای اخذ اقامت کانادا، دریافت پیشنهاد کار یا همان Job Offer از یک کارفرمای کانادایی (یا در حالت کلی شهروند کانادا) می‌باشد که به دنباله‌ی آن ویزای جاب آفر کانادا را دریافت خواهید نمود. در این طرح به دلیل وجود نیاز جدی در برخی از نقاط (استان یا شهرهای کانادا) به برخی مشاغل و نیروهای متخصص در آن شغل‌ها، لیستی از مشاغل مورد نیاز ارائه می‌گردد و آنگاه در حالتی که شرایط متقاضی نظیر داشتن تخصص پیرامون آن شغل، سابقه کار، سطح تحصیلات و… با آن شغل همخوانی داشته باشد می‌تواند با مصاحبه با کارفرمایان و سپس توافق، پیشنهاد کار دریافت نموده و سپس ویزای کاری خود را دریافت نمایید.

ویزایی که از این طریق اعطا می‌شود یک ویزای موقت بوده و شما با حضور و اشتغال به مدت 3 سال در کانادا، می‌توانید با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری در جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید. برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا عموما تخصص و مدرک تحصیلی مرتبط با آن شغل، سابقه کار و دانش زبان (ارائه مدرک زبان با نمره قابل قبول) را نیاز خواهید داشت. شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا است.

مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا، با بیش از ۱۰ سال سابقه، تحصیلات کانادایی در زمینه حقوق مهاجرت، دارای کد فعالیت RCIC در انجمن CICC و همچنین عضو مشاورین قانونی دولت ساسکاچوان می‌باشند. وکلا و مشاورین خبره با شناخت دقیق از قوانین مهاجرتی و تطابق پرونده با این قوانین، اقدام به درخواست ویزا می‌کنند. هر چه شناخت وکیل و مشاور از قوانین مهاجرتی عمیق‌تر باشد، او امکان ارائه پرونده قویتری را داشته و این موضوع به اخذ نتیجه مطلوب کمک می‌کند.

همچنین اگر می خواهید روش درستی برای مهاجرت کانادا انتخاب کنید و از خدمات و تجربه 12 ساله ی یک مشاور/وکیل رسمی مهاجرت کانادا بهره مند شوید؛ با ما در تماس باشید… بسته به روش‌های مهاجرتی مختلف کانادا، مدارک متفاوتی برای هر برنامه مورد نیاز است. برای اطلاع از شرایط این برنامه می‌توانید صفحه مهاجرت به کانادا از روش PEQ را مطالعه کنید. برای شما درخواست اقامت دائم داده و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند.

  • پیشنهاد می کنم فرم مشاوره مهاجرت به کانادا روی سایت رو پر کنید و یا با ما تماس بگیرید تا دقیق تر راهنمایی بشین.
  • برای مهاجرت به کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می روید و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق به کانادا مهاجرت کنند.
  • از آنجایی که کانادا مانند بریتانیا یا کشور همسایه خود در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لیبی و غیره به جنگ نمی‌رسد، بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند.

استارتاپ هم از جمله روش هایی است که باعث دریافت اقامت کانادا می شود. متقاضی می تواند برای خانواده اش هم اقامت دائم بگیرد که این خودش مجله خبری مهاجرت مزیت بزرگی است. سیلیپ هم آزمونی است که توسط اداره مهاجرت کانادا تهیه شده است تا به صورت تخصی مهارت های زبانی شما سنجیده شود.

مزایای تحصیل در کانادا

نظام حقوقی کشورکانادابرای اخذ اقامت از طریق تولد نظام خاک میباشد و در زمره ی کشورهای محدودی محسوب میشود که از طریق تولد در این خاک اقامت و تابعیت را به فرد متقاضی اعطا میکند. در گذشته تر مرسوم بود افراد از روش ویزای ازدواج به صورت سوری و غیرواقعی خود را به کشور مقصد رسانیده و از این طریق اقامت آن کشور را اخذ میکردند و برای آن فرد حاضر در کشور مقصد هم کسب درآمد میشد گرچه به صورت عجیب. اخذ ویزاهای توریستی از کشورهای معتبر دنیا شرایط خاص خود را دارد و معمولا نیازمند ارائه مدارک قوی و تضمین کننده ی برگشت متقاضی از کشور مقصد میباشد که معمولا نیازمند ارائه مدارکیست که نشان میدهد فرد متقاضی به کشور خود برمیگردد.

پول مورد نیاز برای تمکن مالی کانادا

استان های آتلانتیک کانادا شامل استان های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و نیو فاند و لابرادور است. یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق این استان های کم جمعیت با شرایط آب و هوایی خاص است. دولت کانادا به منظور جذب نیروی کاری متخصص و ماهر برنامه مهاجرت به این استان های شرقی کانادا را اجرا کرده است.