بررسی کامل انواع روش‌های مهاجرت به کانادا گروه مهاجرتی طینت-کمک مهاجرت

باید یک ایده کسب‌وکار داشته باشید که نوآورانه باشد و پتانسیل ایجاد شغل و کسب درآمد در کانادا را داشته باشد. فرد متقاضی باید در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی تجربه کافی داشته باشد. ساسکاچوان جزء مناطق خوش آب‌وهوای کانادا است و دارای خاک حاصل‌خیز است و مشاغلی که مرتبط با طبیعت مانند کشاورزی و دام‌پروری هستند از اهمیت زیادی در این استان برخوردارند. این سیستم چهار برنامه برای ورود مهاجران دارد که شامل موارد زیر هستند که در بالا آنها را توضیح دادیم. معیارهایی دارد که شخص متقاضی از مجموع آنها امتیازی را کسب می‌کند و وضعیت آن سنجیده می‌شود. تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب متعلق به موسسه مهاجرتی تراست می باشد.

محاسبه نمره مهاجرتی

برنامه آزمایشی یا پایلوت مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی کانادا یک برنامه کامیونیتی محور است (community-driven) است. این برنامه با هدف گسترش سود و منفعت اقتصادی در جوامع کوچک کانادا طراحی شده و به دنبال جذب نیروهای کار خارجی است که قصد کار و زندگی در یکی از این جوامع را دارند. متقاضیان پس از تایید جامعه مورد نظر، اقامت دائم خود را از اداره مهاجرت کانادا دریافت خواهند کرد. اگر در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا مهارت و سابقه کار دارید، می‌توانید از طریق برنامه اسکیل ترید برای مهاجرت کانادا اقدام کنید. برنامه اسکیل ترید یکی از سه برنامه اصلی اکسپرس انتری است که مبتنی بر سیستم امتیاز بندی بوده و امتیاز متقاضیان بر اساس فاکتورهایی مانند سابقه کار، میزان تحصیلات، مهارت زبان و سن و دیگر فاکتورها محاسبه می‌شود. در صورت داشتن پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از استان‌ها، می‌توانید در زیر گروه مهاجرت مهارتی آن استان شرکت کرده و با اقامت دائم وارد کانادا شوید.

  • به طور کلی چندین روش برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که در گام اول شما باید این روش ها را بشناسید و از آنها باخبر باشید.
  • با توجه به نیاز بازار کار کانادا به مهارت های مختلف، می توان آینده شغلی مهاجران را نیز روشن دانست.
  • چنین مسئله‌ای پس از مهاجرت کانادا و قرارگیری در زمره شهروندان کانادایی ضروری است.
  • اولین قدم در مسیر مهاجرتی اکسپرس اینتری محاسبه ی نمره مهاجرتی سیستم اکسپرس اینتری CRS است.
  • توجه داشته باشید برخی کارفرماها به دلیل دور زدن قوانین نمی توانند کارمند خارجی استخدام کنند و محروم شده اند.

هزینه ثبت شرکت در کانادا بسته به محل انتخابی و نوع تجارتی که انتخاب می کنید متفاوت است. فرد متقاضی می تواند شرکت خود را به صورت فدرالی، منطقه ایی و استانی انتخاب کند که هزینه هر کدام متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید اما به طور کلی می توان گفت هزینه ثبت و راه اندازی شرکت در کانادا بیش 70 هزار دلار است. Ict به این معنا که شعبه ای از بیزینس خود را می توانید در کانادا تاسیس کرده و ویزای کار دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق موسسه مهاجرتی ادب ویزا

مدارک زیر هم برای برخی روش های مهاجرت به کانادا مورد نیاز خواهد بود. در راستای این روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، ازدواج زوجین حداقل به میزان 2 سال باید حفظ گردد. واکسن سینوفارم نیز در هفته‌های آخر سال 2021 به این لیست اضافه گردیده و در نتیجه متقاضیان ایرانی که غالبا از این واکسن استفاده نموده نیز در این راستا دغدغه‌ایی نخواهند داشت. تنها شرط دیگر در این راستا این بوده که می‌بایست از تزریق دوز دوم هر یک از واکسن‌های فوق حداقل 14 روز گذشته باشد. بنابراین توصیه می‌گردد که پیرامون این مباحث در نزدیکی زمان سفر به کانادا از آخرین تغییرات و قوانین جدید مطلع شوید.

اگر از طریق خانوم تون اقدام بکنید برای تحصیل زودتر به نتیجه میرسه. برای کاهش ریسک‌های پذیرش، سازمان مهاجرت کانادا نظارت‌ زیادی در پذیرش مهاجران و همچنین، مدت اقامت موقت آن‌ها پس از ورود به کانادا دارد. در این مدت، لازم است تا از تمام مجله خبری مهاجرت قوانین کانادا تبعیت کنید و همچنین عملکرد مناسبی داشته باشید. درمورد اینکه چطور باید این کار را انجام داد یا چه مسیری برای آن بهتر است، باید وقت مشاوره رزرو کنید تا شرایط شما به طور کامل توسط مشاورین موسسه مهاجرتی تراست بررسی شود.

آیا تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟​​​​​​​

مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس در این راه قدم بردارید. در این مقاله سعی داریم راه‌های اقامت دائم کانادا را بررسی نموده و در نهایت بهترین روش مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۳ را معرفی نماییم. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید، تأسیس یا ثبت شرکت است.