راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا مهاجرت به استرالیا-کمک مهاجرت

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور تماس حاصل نموده تا علاوه بر اینکه از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید از نحوه ثبت نام مجله خبری مهاجرت و انواع ویزای اقامت دائم استرالیا نیز اطلاعاتی کسب کنید. مهاجرت به استرالیا در در روش های متنوعی امکان پذیر است که هر یک از روش ها توضیح داده شد. از جمله روش های مهاجرت به استرالیا، اقدام برای اقامت استرالیا از طریق تخصص کاری می‌باشد. دولت استرالیا همواره اهمیت بالایی به مهاجرت از طریق کار به استرالیا در رشته‌های مختلف قائل بوده است. درصد پایین بیکاری افراد متخصص، میزان استفاده کم آنها از بودجه‌های دولتی و کمبود نیروی ماهر کاری در استرالیا و… تمام این ها تاییدکننده اهمیت دولت استرالیا در این مهم میباشد.

اقامت استرالیا – مهاجرت به استرالیا

همسران، شرکا و فرزندان مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای وابسته هستند. ویزای ساب کلاس 820 یک ویزای پارتنر موقت است که به شما اجازه می دهد در استرالیا زندگی کنید. ویزای ساب کلاس 820 اولین مرحله به سمت ویزای پارتنر دائمی (زیر کلاس 801) است. شما برای هر دو ویزا به طور همزمان اقدام می کنید و تنها یک هزینه درخواست پرداخت می کنید. برای واجد شرایط بودن، باید با یک شهروند استرالیایی، یک مقیم دائم استرالیا یا یک شهروند نیوزیلندی واجد شرایط ازدواج کرده یا در یک رابطه واقعی باشید. تمام افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند باید همانند تمام کشورهای دیگر از قوانین و مقررات آن کشور تبعیت نمایند و شرایط و قوانین آن را در روش های متعدد کسب اقامت و تابعیت بررسی کنند.

هزینه

ویزاهای کاری استرالیا به ویزاهای کاری موقت و بلند مدت تقسیم می‌شوند. محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا در وبسایت اداره مهاجرت این کشور امکان‌پذیر است. همان‌طور که در جدول‌ها مشاهده می‌کنید، حداقل نمره زبان برای مهاجرت به استرالیا، آیلتس ۶ جنرال است.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای والدین

برای اینکه بتوانید از مزایای یک مهاجرت بی‌دغدغه، قانونمند و سریع بهره‌مند شوید، همین حالا با همکاران ما در موسسه کاربین تماس بگیرید. ما با داشتن روابط کاری با موسسه‌های کاریابی در استرالیا و کشورهای دیگر، ما قادر خواهیم بود تا قبل از اینکه به کشور مقصد مهاجرت کنید، شغل مورد نظرتان را پیدا کنید و از این بابت هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید. بیشتر از نصف جمعیت استرالیا را غیربومی‌ها (غیراسترالیایی‌ها) تشکیل داده‌اند که به خوبی نشان دهنده مهاجرپذیری این کشور است.

  • برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان آیلتس ۶ را ارائه دهند.
  • طبق آمار، در دوره تحصیلی ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ تعداد دانشجویان بین‌المللی مشغول به تحصیل در استرالیا، در مجموع حدود ۵۲۷ هزار نفر بوده است.
  • حالا که شرایط مهیا است مساله بعدی این است که از چه راه‌هایی و از کجا باید شروع کرد.
  • جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید.

متقاضیانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می توانند همزمان همراه با همسر و فرزندان زیر 23 سال خود وارد استرالیا شوند. در اقدامی کم‌نظیر اداره مهاجرت استرالیا، نام چند دانشگاه معتبر از سراسر دنیا را آورده است که دانشجویان آنها می‌توانند از این فرصت استثنائی استفاده کنند و اقامت 18 ماهه استرالیا به دست آورند. دو دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران در بین دانشگاه‌های نامبرده شده دیده می‌شود. کافی است فارغ التحصیل یکی از رشته‌های مهندسی این دو دانشگاه باشید و از زمان فارغ‌التحصیلی‌تان دو سال نگذشته باشد. یک روش دیگر برای اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا این است که شما حرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر تحصیلات و همچنین سوابق کاری شما در لیست SOL موجود باشد، در نتیجه سازمان ارزیابی کننده و همچنین امتیاز آن هم موجود است و شما اگر سپس شغل مورد نظر خود را در لیست MODL جست و جو کنید قادر خواهید بود که امتیاز لازم را به دست آورید.

از دیگر عوامل مهم برای اخذ ویزای کار استرالیا در نظر گرفتن میزان و نرخ بیکاری در این کشور می باشد، که نمودار زیر می تواند اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. استرالیا یکی از محبوب ترین کشور ها در بین علاقه مندان به مهاجرت است. از دلایل مهاجرت به این کشور می توان شرایط آب و هوایی آن، انگلیسی زبان بودن مردمان آن، اقتصاد و فرهنگ قوی آن و از همه مهم تر مهاجر پذیر بودن آن را نام برد. استرالیا ششمین کشور پهناور جهان است و حدود 26 میلیون نفر جمعیت دارد.